قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

پرداخت بخش دیگری از طلب بسکتبالیست‌های آویژه

  • کد خبر: ۳۰۵۷۱
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
پرداخت بخش دیگری از طلب بسکتبالیست‌های آویژه
مديرعامل باشگاه آويژه صنعت پارسا گفت: يك قسط ديگر بازيكنان و كادرفني تيم بسكتبال آويژه صنعت پارسا پرداخت شد تا مجموع پرداختي هاي اين باشگاه به سقف ٩٠ درصد برسد.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، شیوع کرونا باعث شد تا لیگ برتر بسکتبال نیز همچون سایر رشته‌های ورزشی نیمه‌تمام باقی بماند. انتهای فروردین‌ماه بود که در این خصوص فدراسیون تصمیم نهایی را گرفت و به تیم‌ها اعلام کرد با توجه به نامشخص بودن پایان کرونا در ایران، لیگ 98-99 با فریز کردن جایگاه تیم‌ها در مرحله گروهی به پایان می‌رسد.

 

لیگ برتر بسکتبال در شرایطی نیمه‌تمام ماند که آویژه‌صنعت پارسا موفق شد در این فصل در مرحله گروهی به نتایج خوبی دست یابد. آنها با سرجان، سرمربی خارجی خود توانستند در 26 مسابقه‌ای که به میدان رفتند، صاحب 18 پیروزی و 8 شکست شوند. 2010 امتیاز جمع‌آوری شده و 1866 امتیاز به حریف، در مجموع تفاضل 144 را برای این تیم به ارمغان آورد و با 44 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند و به پلی‌آفی صعود کردند که هرگز برگزار نشد.

 

جعفر فلاح، مدیرعامل تیم آویژه صنعت پارسا در خصوص آخرین وضعیت تنها نماینده بسکتبال خراسان رضوی اظهار کرد: طبق تصميم هيئت مديره و دستور مالك باشگاه علاوه بر پرداخت تا سقف ٩٠ درصد به اعضای تیم، مقرر شد الباقي قراردادها هم به زودي پرداخت و تسويه حساب كامل انجام شود.


وي در خصوص شرايط باشگاه براي فصل جديد گفت: برنامه ها و سياست هاي باشگاه از قبل مشخص شده اما منتظر تصميم فدراسيون بسكتبال هستيم تا برنامه هاي تمريني و ساير امورات تيم را براي فصل جديد آغاز كنيم. هرچند باتوجه به شرايط اقتصادي ويژه اي كه همه بخش‌هاي اقتصادي را درگير كرده، شرايط مشكل تر از قبل شده اما قطعا اعضاي هيئت مديره و مالك باشگاه حمايت هاي لازم را براي فصل جديد انجام خواهند داد.


مديرعامل باشگاه آويژه صنعت ضمن تشكر از مسئولان شهری و استانی بابت حمایت از تیم آویژه‌صنعت گفت: پس از دوري چندين ساله استان از ليگ برتر بسكتبال كشور، تيم بسكتبال آويژه صنعت پارسا توانست در دو فصل گذشته با حضور در ليگ برتر،  نماينده اي شايسته و بدون حاشيه براي استان باشد و به زعم كارشناسان در فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست شور و نشاط را براي اهالي بسكتبال استان به ارمغان بياورد كه البته قطعا اين حضور آبرومندانه حاصل حمايت و همدلي بود.

 

جعفر فلاح رشد ورزش حرفه اي و قهرماني را منوط به تشويق بخش خصوصي و حاميان مالى دانست و افزود: در شرايط فعلي يافتن حامي مالي و اشخاصى كه راغب باشند تا در ورزش هزينه كنند بسيار سخت است پس اميدوارم مسئولان محترم استان قدر چنين اشخاصي را بيش از گذشته بدانند و با حمايت به موقع باعث افزايش انگيزه بيشتر اين عزيزان براي رشد و تعالي ورزش استان و در نهايت ايجاد شور و نشاط در جامعه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->