جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

نقش اول بچه مهندس در گفت‌وگو با شهرآرانیوز: نقش برایم بیگانه نبود

  • کد خبر: ۳۰۵۸۸
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
  • ۱
نقش اول بچه مهندس در گفت‌وگو با شهرآرانیوز: نقش برایم بیگانه نبود
روزبه حصاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، که این روزها خیلی‌ها به‌دلیل بازی در سریال بچه مهندس ۳ او را با نام جواد جوادی می‌شناسند از خاطراتش با بچه‌های کار گفت.

لیلا جانقربان- این هنرمند در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بازی در نقش جواد به‌عنوان کودکی بی‌سرپرست برایم چندان مشکل نبود، زیرا به لطف بی‌مسئولیتی برخی مسئولان این پدیده با کمترین جست‌وجو در جامعه ما سر هر چهارراهی یافت می‌شود.

 

حصاری گفت: برای درک بهتر نقشم، با کودکان کار و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست ارتباط برقرار کردم و صحبت‌های زیادی با آن‌ها داشتم.

 

وی افزود: به مفهوم کودک و کودکی علاقه زیادی دارم و همیشه سعی کرده‌ام رصد واقعی از این دنیا به‌ویژه برای بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست داشته باشم.

 

هنرپیشه نقش جواد جوادی اظهار کرد: بازی در نقش یک کودک بی‌سرپرست برایم افتخار است، زیرا این بچه‌ها تنها به امید خدا و اتکا بر توانمندی‌های فردی مسیر روبه‌رشد زندگی را طی می‌کنند و به شکلی سرمایه‌های این کشور هستند که با نگاهی مسئولانه نه از سر ترحم باید به آن‌ها نگاه کنیم و شانه‌به‌شانه آن‌ها باید بایستیم.

 

حصاری گفت: به یقین بعد این نقش زندگی‌ام به ۲ بخش قبل و بعد از بچه مهندس تقسیم خواهد شد و از این به بعد نگاه و رفتارهای مسئولانه‌تر و آگاهانه‌تری به بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست خواهم داشت و این موضوع از دغدغه‌های اساسی زندگی‌ام خواهد بود.

 

وی گفت: کودکان کار زندگی‌های ویژه‌ای دارند و سخاوت خاصی در وجود آن‌هاست که هرچه بیشتر در کنارشان باشی و ارتباط خود را نزدیک‌تر کنی، فاصله‌ات با خدا کمتر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
3
سلام جوادی دمت گرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->