آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یادحقی درباب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش
سرخط خبرها

سکانس سانسورشده سریال «درپناه تو» بعد از ۲۴ سال منتشر شد + ویدئو

  • کد خبر: ۳۰۹۲۵
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
  • ۶
سکانس سانسورشده سریال «درپناه تو» بعد از ۲۴ سال منتشر شد + ویدئو
سرنوشت رامینِ «در پناه تو» بعد از ۲۴ سال فاش شد. حمید لبخنده، کارگردان سریال «در پناه تو» برای اولین‌بار سکانس مهمی از این مجموعه تلویزیونی را که مربوط به سرنوشت رامین در آسایشگاه روانی می‌شود منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید لبخنده، کارگردان سریال «در پناه تو» برای اولین‌بار سکانس مهمی از این مجموعه تلویزیونی که مربوط به سرنوشت رامین در آسایشگاه روانی می‌شود را منتشر کرد.

 

مهم‌ترین اتفاق در روند شکل‌گیری حذفیات سریال، حذف داستان پارسا با بازی پارسا پیروزفر از سریال است. پارسا در نسخه اولیه داستان حضور پررنگی داشت. پارسا که از عشاق مریم است بعد از طلاق او از رامین تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند ولی پدر مانع او می‌شود و این مسئله منجر به درگیری بین آن‌ها می‌شود.

 

حذفیات مدیران تلویزیون شامل ۱۰۰ صفحه و بیش از ۲۰ شخصیت سریال است. ولی مشکلات به اینجا هم ختم نمی‌شود. برای قسمت آخر مدیران تلویزیون یک سوال از لبخنده می‌پرسند: «مگر می‌شود یک پسر مومن با دختری ازدواج کند و آن دختر نازا بماند؟» هرچه کارگردان توضیح می‌دهد اساس قصه روی سترون‌بودن زن و نازایی اوست و اصلا این داستان یک عشق به دور از این مسایٔل است، اما مدیران تلویزیون زیر بار نمی‌روند و حتی راه‌حلی مثل ازدواج دوم را پیشنهاد می‌دهند. در آخر حمید لبخنده به یک ایده می‌رسد، متنی را با صدای حزن‌انگیز می‌خواند و روی قسمت آخر می‌گذارد.

 

در پناه تو  نام سریالی ایرانی به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال ۱۳۷۴ است. این سریال برای اولین بار از شبکه ۲ پخش شد.

 

 

منبع: سینمادیلی


بیشتر بخوانید: معرفی سریال‌های تابستان ۹۹ +عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
5
واقعا خاک بر سر این مدیران خرافاتی و تخیلی تلویزیون. انگار هر روز صبح با خدا نون و چایی میخورند ک انقدر مطلق نظر میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
2
حیف شد کاش کامل پخش بشه
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
2
من فکر کردم صحنه های +18داره
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
3
من فکر کردم صحنه های+18 داره
ناشناس
Switzerland
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
یادمه بار اول که پخش شد یک تکه از دیوونگی رامین رو نشان دادند
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
مادر پارسا پیروزفر از آشناهای قدیمی هستن. همون موقع میگفتن پارسا نقش خیلی پررنگ‌تری داشته ولی کلا حذفش کردن. خیلی ناراحت بود. ولی اصلا فکر نمیکردم واقعا بخشی از سریال مربوط ب پارسا بوده باشه!!!! الان با حرف آقای لبخنده تازه میفهمم مادر پارسا حق داشتن ناراحت باشن!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->