۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازپرس ویژه قتل عمد: اعتراف نامادری سنگدل به قتل/ پدر «عسل» هم سابقه ضرب‌وشتم او را داشته است/از مادر عسل خبری نیست!

  • کد خبر: ۳۰۷۲۷
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
  • ۱۴
بازپرس ویژه قتل عمد: اعتراف نامادری سنگدل به قتل/ پدر «عسل» هم سابقه ضرب‌وشتم او را داشته است/از مادر عسل خبری نیست!
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: براساس آخرین مستندات و اعترافات قاتل، صلاحیت شکایت از او برعهده پدر عسل، کودک ۱۰ ساله قربانی، خواهد بود.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، قاضی احمدی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: پس از اعتراف قاتل به ارتکاب قتل کودک ۱۰ ساله، صبح امروز صحنه قتل بازسازی شد و پرونده همچنان در حال تکمیل آخرین مستندات خود است.

وی درباره وضعیت پدر عسل گفت: پدر مقتوله از نظر خود مبنی بر رفتار محبت‌آمیز همسرش با وی برگشته و امروز شکایت خود را تحویل داده است. وی مدعی بود که همسرش به ظاهر و هنگامی که او حضور داشته با دخترش مهربان بوده است و باتوجه‌به وضعیت کنونی، پدر به‌عنوان، ولی دم شکایت کرده است.

بازپرس ویژه قتل عمد در پاسخ به میزان صلاحیت پدر باتوجه‌به سابقه ضرب‌وشتم عسل از سوی وی گفت: بررسی‌های اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مبنی بر اینکه پدر مقتوله سابقه ضرب‌وشتم او را داشته است، دیده‌ایم، اما با وضعیت فعلی وی تنها کسی است که صلاحیت و کفایت شکایت را دارد.

قاضی احمدی‌نژاد درباره وضعیت مادر عسل تصریح کرد: تاکنون هیچ خبری از وی نداریم و کسی با این ادعا به محاکم قضایی نیامده است.

وی در پاسخ به ابراز تمایل برخی وکلا مبنی بر وکالت این پرونده گفت: برای چنین امری پدر بچه باید تصمیم‌گیری کند، بنابراین هریک از وکلا که مایل به این پرونده باشند، می‌توانند با مراجعه به شعبه ۲۰۸ بازپرسی، درخواست خود را ارائه دهند.
 
اعتراف نامادری به قتل
زن جوانی که در پی مرگ دلخراش دخترخوانده ۱۰ ساله اش بازداشت شده بود، صبح روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی به ارتکاب قتل اعتراف و راز مرگ «عسل کوچولو» را فاش کرد.
به گزارش خراسان، ماجرای این پرونده جنایی شب شنبه گذشته زمانی رقم خورد که نیرو‌های اورژانس پیکر نیمه جان دختر ۱۰ ساله‌ای را به بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد رساندند، اما این کودک معصوم نتوانست با مرگ دست و پنجه نرم کند و بر اثر عوارض ناشی از کودک آزاری جان سپرد.
دقایقی بعد، تحقیقات گسترده‌ای توسط قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز و مشخص شد که علاوه بر آثار کبودی روی پیکر این دختر، وی بر اثر خون ریزی داخلی و شکستگی مهره‌های کمرش جان باخته است. به همین دلیل، قاضی علی اکبر احمدی نژاد دستور بازداشت نامادری «عسل» را صادر کرد چرا که بررسی‌های میدانی و نامحسوس مقام قضایی نشان می‌داد، این کودک ۱۰ ساله قبلا نیز توسط نامادری اش مورد ضرب و جرح و کتک کاری قرار گرفته است. این زن جوان که مدعی بود «عسل» در منزل روی زمین افتاده است! صبح روز گذشته وقتی در برابر سوالات تخصصی قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود و راز مرگ «عسل کوچولو» را فاش کرد.
او گفت: «عسل» در کلاس چهارم دبستان تحصیل می‌کرد. ما در خیابان شهید بابانظر ۳۳ مستاجر هستیم. بعدازظهر روز حادثه از منزل مادرم در شهرک شهیدباهنر مشهد به خانه خودمان آمدیم، اما فقط به خاطر یک موضوع بی اهمیت که از عسل خواستم به داخل اتاق برود و به حرفم گوش نکرد، خیلی عصبانی شدم. در همین حال زانویم را روی مهره‌های کمرش گذاشتم و سرش را با دستم به پشت خواباندم، بعد از آن دیدم رنگ عسل پریده است. ترسیدم و با مادرم تماس گرفتم که هرچه زودتر به خانه ام بیاید. حدود نیم ساعت بعد وقتی مادرم رسید با اورژانس تماس گرفتیم که دیگر دیر شده بود...
این نامادری ۲۶ ساله با ادعای این که دچار بیماری روحی و روانی است، در ادامه اعترافات خود افزود: پدرم اهل کرکوک عراق است و من در ۱۴ سالگی با یکی از بستگانم در خراسان شمالی ازدواج کردم چرا که مادرم اهل آن جاست.
با وجود این همسرم معتاد بود و به شدت مرا کتک می‌زد. او به من سوءظن داشت و همواره با یکدیگر درگیر بودیم تا این که به ناچار بعد از هفت سال زندگی از او طلاق گرفتم، اما در کشاکش ماجرای طلاق با «محمد» در راهروی دادگاه آشنا شدم که او هم با همسرش مشکل داشت. خلاصه سال ۹۵ ازدواج کردیم، ولی من به خاطر کتک‌هایی که از همسرم اولم خورده بودم ناراحتی‌های روحی و روانی داشتم به طوری که تحت نظر پزشک هستم، ولی از حدود یک هفته قبل مصرف داروهایم را قطع کردم. به همین دلیل حالت‌های عصبی به من دست می‌داد به طوری که خودم را می‌زدم یا متکا را روی سرم می‌گذاشتم و جیغ می‌کشیدم. روز حادثه هم وقتی از منزل مادرم به خانه بازگشتیم به عسل گفتم به داخل اتاق برود تا من لباس هایم را عوض کنم، اما او گوش نکرد که عصبانی شدم. ابتدا چند سیلی و مشت زدم و بعد هم کمرش را با زانو شکستم. زمانی که زانو را روی کمرش گذاشته بودم و کمرش را به بالا کشیدم صورتش روی زمین افتاد و بی حرکت شد که به مادرم زنگ زدم. از ترس لوازمم را جمع کردم که فرار کنم، ولی وقتی مادرم آمد، گفت: بچه هنوز نبض دارد! به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتیم.
گزارش خراسان حاکی است، بررسی‌های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین نشان داد که فروردین سال گذشته به خاطر کتک کاری و آزار و اذیت دختر کوچک و با تماس مدیران مدرسه، عسل حدود ۲۰ روز به بهزیستی سپرده شد، اما بعد پدرش او را به خانه بازگرداند.
گزارش خراسان حاکی است، در حالی که مادر زن ۲۶ ساله نیز اظهارات دخترش را تایید کرد، دستور بازداشت موقت نامادری از سوی قاضی احمدی نژاد صادر شد تا بررسی‌های بیشتر زیر نظر سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یابد و جزئیات این جنایت فجیع فاش شود.
شایان ذکر است، ماجرای این حادثه وحشتناک روز یک شنبه گذشته با عنوان «مرگ تلخ عسل» در صفحه حوادث روزنامه خراسان چاپ شده بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
سلطان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
11
خدا لعنت کنه هرچی پدربد ونامادری حرونزاده را خدا کنه قاضی اشد مجازات برای نامادری لجن وپدر عوضی ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
16
خدا لعنتت کنه اگه روانی هستی چرا به خودت صدمه نمی‌زنی چرا خودت رو دار نمیزنی خبیث بگو شیطون توجونت رخنه کرده طفلکی بچه شما ازداعش بدارید چه آدم هایی که درحسر ت داشتن یه بچه هستن اگر بچه رونمیخواید ببرید بهزیستی بذارید لعنتی‌های اشغال
مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
12
یعنی اگر مادر این بچه پیدا نشه وپدرش هم بعنوان ولی دم شکایتی نداشته باشه خون این بچه پایمال میشه واون زن قاتل تو اجتماع رها میشه پدر وزن پدر باید اعدام بشن
ناشناس
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
2
10
خدا لعنتت کنه الهی، اگه راست میگی روانی هستی خودتو بکش ، بگن روانی بود به خودش اسیب زد، اما دروغ میگی، از چوب خدا نمیترسیدی؟ آشغال عوضی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
9
چطور یک زن میتونه اینقد وحشی باشه باید قصاص بشه یعنی همونجوری کمرش شکسته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
6
آخه این پدر هم مقصره،،،نامادری متولد ۷۳ چه از دختر ۱۰ ساله درک میکنه،که مسئولیتش رو قبول کرده،،،پدر بخاطر انتخاب غلطش اولین مقصرِ
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
سلام،اینجاجاداره بگی خاک بر سراون مادردختر که همینجوررهاش کرده رفته تاحالاخبری ازدخترش نداشته الانم پیداش نیست ایاکدوم گورستونیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
4
خاک بر سر اون پدر که بچشو دست این حیوون روانی سپرده یعنی تو این مدت کور بوده کبودی بدن بچشو نمی دیده مرتیکه ی بی شرف اگه از خون این بچه بگذره واقعا که بی شرفه اون حیوون وحشی هم باید اعدام بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
3
عسل جان الان تو ارامشی عزیزم
این مادر و پدر ونامادریت در حقت ظلم کردند اما الان تو ارامشی
الهی همشون کمرشون بشکنه اما نمی رن زجر بکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
خدا همه را به راه راست هدایت کند
ناشناس
Poland
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
2
چه آدمهایی هست توی دنیا ،وحشی چون قرصاتو نخوردی بچه رو باید بکشی؟
ناشناس
Poland
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
2
چه آدمهایی هست توی دنیا ،وحشی چون قرصاتو نخوردی بچه رو باید بکشی؟
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
2
خدا کمرتو بشکنه.انشالله بزودی اعدام در ملأعام بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بگو اشغال اون دختر کوچک چه کار تو کرده بود چه طور دلت اومد لعنت بهت به تو میگن انسان تف به اون شرفت خدا کمرت بشکنه خدا جزات بد روانی بگو عقده داشتم نگو قرص میخوردم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->