«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۳۰۷۹۳
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم
آیت الله علم الهدی گفت: برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم و در یک عرصه کامل در این زمینه قرار نداریم و شاید همین معرفت شناسی اندک باعث شده است نتوانیم معارف اهل بیت (ع) را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امام جمعه مشهد به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: گذشته شیعه با امروز تفاوت دارد. شیعه امروزه به عنوان یک قدرت مطرح است که معادلات استکباری در جهان را به هم می‌ریزد، امروز روزی است که مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح شده است، یک قدرتی که توان ایستادن در مقابل هر ابر قدرتی را دارد.

وی گفت: امروز حکومت شیعه مرز جغرافیایی ندارد و آزادی خواهی و عدالت را در همه جای جهان فریاد می‌زند، همانند فلسطینی‌های مبارزی که جلو رژیم صهیونیستی می‌ایستند و آن‌ها را وادار به آتش بس می‌کنند که این همان قدرت حکومت اسلامی است.

وی افزود: برخی این شایعات را گسترش می‌دهند که چرا حضرت امام صادق (ع) در زمان حیاتشان حکومت اسلامی تشکیل ندادند، در صورتی که نمی‌دانند در آن زمان بستر اجتماعی مناسبی برای برقراری حکومت اسلامی وجود نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: ۴۱ سال پای این انقلاب ایستادیم و مردم سینه خود را در مقابل گلوله دشمن سپر کردند به این علت که شاگرد حضرت امام جعفر صادق (ع) و امام خمینی (ره) بودند.

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->