سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازگشت خارجی‌ها به صنعت خودروسازی ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت

  • کد خبر: ۳۰۹۱۱
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
  • ۱۴
بازگشت خارجی‌ها به صنعت خودروسازی ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت
دانگ فنگ S ۵۰ اولین خودرو‌ خارجی در دوران پس از تحریم‌ها محسوب می‌شود که به ایران وارد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت دانگ فنگ که اغلب ما آن را به خودروی h۳۰ کراس می‌شناسیم خیز دوباره‌ای برای بازار ایران برداشته است. سر و صدای ورود خودروی جدیدی به نام دانگ فنگ S۵۰ به گوش می‌رسد و شنیده‌ها در بازار چین با نام کامل Dongfeng Fengxing Jingyi S۵۰ شناخته می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی  از این خودرو در سطح شهر دیده شده و ورود این محصول تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. این اولین ورود و تولید خودروی خارجی در دوران پس از تحریم محسوب می‌شود.

مهم‌ترین نکته درباره دانگ فنگ S۵۰ این است که چینی‌ها آنرا روی پلتفرم نیسان سیلفی (Sylphy) ساخته است. دانگ فنگ تنها شریک نیسان در چین بوده و هست و اتفاقا یکی از خودرو‌هایی که سال هاست در خطوط تولیدش آنرا می‌سازد، همین نیسان سیلفی است. موتور‌های سه گانه ۱.۵ لیتری میتسوبیشی، ۱/۶ لیتری نیسان و ۲ لیتری پژوسیتروئن همچنان برای مشتریان S۵۰ قابل سفارش هستند، اما به احتمال زیاد باید در انتظار ورود نسخه ۱/۵ یا ۱/۶ لیتری آن باشیم.


بیشتر بخوانید: مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو تمدید شد


دانگ فنگ S۵۰ در ارزان‌ترین مدلش (یعنی موتور ۱/۶ لیتری با گیربکس دستی) در بازار چین، از حدود ۷۰ هزار یوآن شروع می‌شود که معادل تقریبی ۱۰ هزار دلار است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول در نهایت با قیمتی حدود ۳۵۰ میلیون در بازار عرضه می‌شود.  

نمونه ۱/۵ لیتری این خودرو ۱۱۸ اسب بخار نیرو و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور تولید می‌‎کند که میزان نسبتا مناسبی محسوب می‌شود همچنین این خودرو از گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد که مصرف آن را به حدود ۶/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رساند. نسخه ۱/۶ لیتری آن هم ۱۲۰ اسب بخار نیرو، ۱۵۱ نیوتون متر گشتاور دارد و تنها نسخه‌ای از این خودرو است که از گیربکس اتومات بهره می‌برد.

بازگشت خودروسازهای خارجی به ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت

بازگشت خودروسازهای خارجی به ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت

بازگشت خودروسازهای خارجی به ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت

بازگشت خودروسازهای خارجی به ایران/ چینی تازه وارد را بشناسید+ قیمت

منبع: باشگاه خبرنگاران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
4
12
ماشینه چینی اشغال بعد خودشون سوار نمیشن میدن ایران سوار شن تازه با چ قیمت‌هایی حداقل 300 ملیون جم کنید مفت خورای دزد
ایرانی جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
سلام: جک هم ماشین چینی محسوب می شود که هموطنان بیشتری گرفتن و راضی هم هستند. همان جک 75 میلیونی که الان 350 میلیون قیمتش هستش . خودروی وطنی را هم که پسند نمیکنی و قوطی حلبی مینامی! عزیزم از این قوطی حلبی ها یکی را سفارش کن تا به قیمت قبل که پارس 22 میلیون بود به ما بدن ما هم شما را دعا کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
10
ملت شدن مضحکه دست چندآدم دزدویه لاقباکه نمیدونن دارن باحرفای بی حسابشون،واسه خودشون تنفر میخرن.اون آقایی که فرمودن کسانی که درطرح اولیه ثبت نام خودرویی برنده نشن،قطعا دردوربعدی ازقرعه درمیان،الان میتونه بگه دهنش کی باز میشه،یانه رفت عین تموم وعده های بقیه
مجید
United States of America
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
خوب لاکردار توکه خدای نقدو بررسی مسائل اقتصادی جهانی نخر.آرا فقط تو نخر.ازونطرف میگی آشغاله و دزدن ازونطرف منتظر ثبت نام بعدی هستی.تو شاهکاری.البته بقیه ام عین تو
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
حدود 160 میلون می شه 70000 یوان
چطور شد 350 میلیون ؟؟
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
خوب ضبدر دو شد دیگه.برو خداروشکر کن ضبدر سه نشد.خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
الان که همه چیز صربدر بی نهایت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
8
میشه بگین شریک این چینی تازه وارد کدوم مسولینن خلاسه باید یکی این آش و پخته باشه که به مرگ گرفته باشه تامردم گرفتار به تب رازی بشن چرا جلوی واردات خودرو های دست دو میگرن واین پلاستیکهای چینی وبه اسم میتسوبیشی ونیسان میخوان با منت بفروشن به این مردم باسبقه فرهنگی بلای ۱۰ هزار ساله اخه آدم چی بگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
انقدر با عصبانیت نوشتم که متوجه اشتبا هات املایی نشدم بینندگان ببخشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
*
رضا از اراک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
اینا مردم رو چی فرض کردن یه مشت فرصت طلب رانتی داخلی با چین کمونیست دست تو دست هم کردن ملت بیچاره ایران رو بچاپن
بخدا روزگار اینطور و به همین منوال نمیمونه بالاخره بغض ملت میترکه.....
مجید
United States of America
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
بغض؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
0
این خوردو سازان ایرن مال بابای خودشون نیستن چطور انتظار داشته باشیم خورو ارزان بدن
ایرانی جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
با سلام : اگر خودرو سازان خارجی پایشان به وطن باز بشه رقابت بین خودرو سازان داخلی صورت خواهد گرفت که حتما به نحو وطن خواهد بود، اگر قیمت مناسب باشد و تمام اقشار وطن بتوانند خریداری نمایند.ولی در این آشفته بازار غیر ممکن خواهد بود با افزایش دلار، چون واردات حتی از چین هم باشد به دلار بستگی دارد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->