به گزارش شهرآرانیوز، دگرگونی این فورد GT فقط به یک کیت بدنه جدید محدود نمیشود. منصوری سیستم مدیریت پیشرانه را نیز ارتقا داده و نیروگاه این خودرو هماکنون قدرت ۷۰۰ اسبی و گشتاور ۸۴۰ نیوتون متری دارد. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد GT خروجی ۶۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۴۶ نیوتون متری را در اختیار راننده میگذارد. این تیونر میگوید قدرت بیشتر و آئرودینامیک بهتر باعث شدهاند حداکثر سرعت فورد GT از ۳۴۸ به ۳۵۴ کیلومتر در ساعت افزایش یابد.
تمامی پانلهای بدنه تغییر یافته از جنس فیبر کربن هستند و گلگیرهای پهنتر نیز باعث شدهاند پهنای خودرو ۵ سانتیمتر افزایش یابد. طراحی بدنه دارای زوایای تیز زیادی بوده، اما هنوز هم پروفایل کلی فورد GT مدرن را حفظ کرده است. منصوری پیش از این پروژههای زیادی را معرفی کرده، اما ما حس میکنیم این فورد GT بهترین پروژهاش نیست.
این سوپرکار دارای رنگی سفارشی با نام بلوریون ریس است. برای جذابیت بصری بیشتر منصوری از طرح خاص فیبر کربن استفاده کرده است. همچنین الگوی پرچم شطرنجی در برخی بخشها همچون روی گلگیرها و بال بزرگ عقب دیده میشوند. به جای دو خروجی اگزوز استاندارد نیز سه خروجی خودنمایی میکنند.
از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به چراغهای جلوی LED جدید اشاره کرد. له منصوری از رینگهای فورج کاری شده ۲۱ اینچی و لاستیکهای کانتیننتال اسپورت کانتکت ۶ استفاده میکند.
منبع:پدال نیوز