آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۰۹۸۰
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
  • ۵۹۴
مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان واریز می‌شود؟
مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت با حقوق افزایش یافته تیرماه به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این خبر به نقل از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی یکی از خبرهای خوشحال کننده ای بود که در سال جاری برای بازنشستگان اعلام شد.

به گفته سالاری احکام حقوق بازنشستگان صادر شده و برای بازنشستگان حداقل بگیر ۲۶ درصد و سایر سطوح ۱۵ درصد همراه با ۱۶۴ هزار تومان ثابت به آنان پرداخت می‌شود.

 

حقوقی بخور و نمیر

این افزایش حقوق در حالی است که بسیار از مستمری بگیران راضی از این مبلغ نیوده و برای تامین هزینه های زندگی با مشکلات بسیار روبرو هستند. کمالی یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی می گوید: مثل اینکه آقایان خودشان در این کشور زندگی نمی کنند و یا شاید هم ما بازنشستگان باید در حد بخور و نمیر زندگی کنیم و همیشه شرمنده خانواده باشیم.

 

دغدغه این روز‌های بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق سال ۹۹ بود که سرانجام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی میزان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برای سال جاری اعلام کرد.

براساس حداقل دستمزدی که در شورای عالی کار برای کارگران در سال ۹۹  بعد چونه‌های زیاد، جلسات مختلف و ورود قوه قضاییه در این زمینه مشخص شد که افزایش ۲۶ درصدی دستمزد کارگران نتیجه نهایی شد و همین رقم براساس ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در نظر گرفته شد.

 


بیشتر بخوانید:زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان؛ از امروز تا آخر هفته

 

در این چند روز صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد به عنوان نمونه صحبت‌های ربیعی سخنگوی دولت که خبر‌های خوشی برای بازنشستگان داشت و اعلام کرد: پیش بینی می‌کنم حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین خواهد شد.

این صحبت‌های سخنگوی دولت بود که بعد از خبر شریعتمداری مبنی بر افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان ابهاماتی را ایجاد کرد، اما علت تناقض این دو حرف چیست؟ چرا حرف‌های سخنگوی دولت با حرف‌های وزیر کار متفاوت است؟

 

دعوای تامین اجتماعی و دولت

سازمان تامین اجتماعی از دولت طلبکار است و زمانی که از ابتدای سال جاری دولت حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری افزایش و بودجه‌ای مشخص برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تخصیص داد صدای بازنشستگان تامین اجتماعی درآمد، اما نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به دلیل اینکه تامین اجتماعی دولتی نیست خود باید فکری برای افزایش حقوق بازنشستگانش کند و این صحبت‌ها واکنش‌های مسئولان تامین اجتماعی را به همراه داشت و اعلام کردند زمانی که مدیرعامل سازمان را دولت منصوب می‌کند چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه چنین ادعایی دارد؟ بعد از همه این ماجرا‌ها سرانجام دولت پذیرفت که حداقل با پرداخت بخشی از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی در همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان کمک کند.

 

۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای بود که مشخص شد در قالب اموال از طرف دولت به تامین اجتماعی واگذار شود و این سازمان با عرضه این شرکت‌ها در بورس، درآمدی کسب کرده و در نهایت این درآمد را صرف همسان سازی حقوق بازنشستگان خود کند. اما هنوز خبری از این واگذاری‌ها نشده است.

 

اگر دولت این شرکت‌ها را به تامین اجتماعی واگذار کند تامین اجتماعی می‌تواند حقوق بازنشستگان خود را افزایش دهد که برابر با حداقل بگیران کشوری و لشکری، بازنشستگان تامین اجتماعی نیز حقوق دریافت کنند.

 

پس تناقضی میان صحبت‌های شریعتمداری و ربیعی نیست چراکه افزایش ۲۶ درصدی که وزیر کار اعلام کرد منظور همان افزایش حقوق هرساله است و حقوق بازنشستگان بعد از آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود، اما صحبت‌های سخنگوی دولت مبنی بر حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی، بعد از اجرای همسان سازی صورت می‌گیرد و دو موضوع کاملا جداست.

 

هرچند که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادعا کرده است که تفاهم‌های خوبی با دولت داشته و ممکن است ظرف یک الی ۲ ماه آینده خبر‌های خوبی به بازنشستگان تامین اجتماعی بدهد و حقوق این بازنشستگان زحمتکش جامعه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد، اما همه این‌ها بعد از تصویب هیئت وزیران مبنی بر واگذاری شرکت‌های مشخص شده به تامین اجتماعی است تا همسان سازی حقوق را برای بازنشستگانش اجرا کند.


بیشتر بخوانید: بیشترین سود بانکی در سال ۹۹ + جدول نرخ سود بانک‌ها

 

آخرین اخبار را در این صفحه اینستاگرام دنبال كنيد(کلیک کنید)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۹۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
معلول از کار افتاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
5
111
بزک نمیر بهار میاد کمپزه با خیار میاد.
خدا نگذر ازتون اللهی بحق محمد وال محمد (ص ) همینطور که حد اقل معیشت را برای ما قائلین خدای رحمان حد اقل اقل رحمتش را در دنیا و آخرت نصیبتان کند .
5ماه مارا سر دوندین تا این چندر غاز را زیاد کنین .
لا حول ولا قوته الا بالله العلی العظیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
کسی صدای ما رو نمیشنوه فقط خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خدا لعنیت کنه هرسه روحانی نوبخت شریع ندادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
دلار شد ۲۰ هزار تومان. برای شادی روح کشور و خصوصا بازنشسته گان وزارت کار اجماعا صلوات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
ایکاش بجای سلطان سکه، سلطان ارز، سلطان مخدر، سلطان ...
یکبار برای همیشه سلطان حماقت را اعدام میکردید تا وضعمون درست میشد!
حمید
United States of America
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
130
ببین چقدر بدبخت شدیم که با افزایش 300 یا 400 هزار تومن خوشحال میشیم .به چه روزی گرفتار شدیم ،نه کسی جوابگوی این همه بدبختی ملته نه کسی دردی را دوا میکنه نه کسی به داد ملت میرسه ،چه باید کرد با این همه ظلم وستم،بابک زنجانی ها ،طبریها و................. پشت هم هستی ونیستی ملت را غارت میکنند وما انتظار اینه دارم که فردا 2 ریال به حقوقها افزایش داشته باشیم .دیدید چه راحت سه ماه از سال را با تک تک ما بازی کردند چه خوب با زندگی وروح وروان واعصاب ما بازی کردن ،دلمان خوش بود که نفرین کردیم ،فحش نوشتیم ،بدوبیرار گفتیم ،گفتیم شاید یه مردی درمیان این بی غیرتان پیدا بشه و4ریالی پیشتر اضافه کنه ولی همون شد که حسن روحانی این روبای بنفش خواب دیده بود 15 درصد نه یه کلام زیاد نه یه کلام کم ،گور پدره هر چه بازنشسته اما اینها یه چیز را فراموش کردن .قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود .باید از آن روز بترسید چون فریاد هم حدی دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اینا یاد گرفتن از مرگ شروع میکنن که به تب راضی بشیم خدایا شکر به کرمت اجازه چند میلیون آدم افتاده دست چند نفر چون این چند نفر پشت همن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
7
116
خدا خودش به داد ما برسه
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
ماباید پشت هم بایستیم نع اینکه مثل ترسو قایم بشیم. انقلابم اینجوری بود باید زحمت بکشیم متحد باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
106
امیدوارم خدا جواب دل ای قشرمظلوم ستمدیده. راازاین مسعولین خدا نشناس بگیره
ناشناس
Singapore
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خداگفته ازشماحرکت ازمن برکت،بایدهمه جلوی مجلس جمع بشیم اعتراض کنیم
فرزاد بیچاره
United States of America
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
باید سالاری رو از پشت میزش بگیریم و مثل منصوری پرتش کنی تو آشغالی ....بله همه باید با هم متحد بشیم و حقمونو بگیریم وگر نه کلاه گشادی سرمون رفته و بیچاره تر شدیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
الهی امین
حمید رضا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
7
94
با سلام ما بازنشسته ها چی فرض کردید وعده سر خرمن دولت میدهد که ما اعتراض نکنیم من که اعتراض م را به امام زمان میکنم که خودش حق ما را بگیرد از این دولت
یک راننده بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دلت خوشه عزیزم خدابندگانش راآزادخلق کرده تاجاییکه هرعقیده ومرامی داره باعث آزارورنجش دیگران نشه فقط انسانیت به معنای واقعی باداشتن وجدانی بیداروخداراناظربراعمال وکردارخویش دانستن چیزیکه امروزه درمملکت مااصلا وجودنداره والااین وضع مردم این مملکت نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
برو جلو بوق بزن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ان شاالله ان شاالله ان شاالله آقا صاحب الزمان عج هستند و می بینند بگذار تا می تونند حق بخورند به کجا خواهند رسید.
حعفر نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
32
دمدون کرم زرب زدین بخودتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
45
با سلام من یه مستمری بگیر هستم واقعا بااین حقوق بخور ونمیری که با ما میدهند به مصیبت داریم زندگی میکنیم از دولت به اصطلاح تدبیر وامید که از زندگی ناامیدمون کرده عاجزانه خواهش میکنیم واز از جیب تامین اجتماعی بردارد وبدهی و خودش رو به تامین اجتماعی پرداخت کنه وبگذاره خود سازمان رسیدگی کنه به حال بازنشستگان هر جا که دولت ورود کرده جز خرابی چیزی نداشته خداوکیلی آقایان مسئول خودتون با ماهی یک ملیون و پنصد تومن میتونید با این تورم وگرونی زندگی کنید خدارو در نظر داشته باشید قیامتی هم هست آه مظلوم انشاءالله دامنگیرتون خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
تو برو جلو چراغ بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
57
حق ما همین است وقتی عرضه نداریم ازحقمان دفاع کنیم نتیجه همین می‌شود بعداز این همه مدت کلاه گشادی است که برسر بازنشسته تامین اجتماعی رفته بااوتماس حقمان نمیدهند باید حق راگرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دمتگرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
آفرین حق گرفتنی است همین دولت میخواهد که ما بی غیرتها علیه شأن باشیم ولی کو غیرت
ناشناس
Singapore
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
موافقم
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اگه غیرت داشتیم تا حالا خیلی از این مسئولین دزد را زیر کشیده بودیم پس شما را بجان بچه هاتون بیدار بشین
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
همه شما میگوید که چرا دولت چرا روحانی مگر این بدبختی‌های ما دست اینهاست ما چهل سال یه سیاست غلط در منطقه داشتیم که همین امر باعث شده از طرف دنیا تحریم بشیم الان هم داریم به زور نفس میکشیم آقایان سران نظام که مشکلی ندارن وبرای اهداف نادرست خودشون مرتب دارن میگن ملت ومردم بابا برای جدال بین قدرت حکومت مردم را فدا نکنید اگر مردم است که میگه دست از ستیز گری در منطقه بردارید وبا تمام دنیا رابطه دوستانه داشته باشید تا مردم هم نفس راحتی بکشن ظلم است درکشوری که سنگ فرش های آن طلا است افتاده دست کسانیکه هیچ از حکومت داری نمیدونند وروز به روز دارن مردم را از فقر میکشن وخودشون هم دارن کشور وسفره آنرا میبرن ومخورن ومرتب هم دم از مردم میزنند برای نقشه های شیطانی خودتون مردم را سپر قرار ندید
قاسم‌مافی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
40
وقتی‌موجبات‌گرانی‌وتورم‌خوددولت‌محترم‌است‌ومتاسفانه‌تحت‌نام‌دولت‌جمهوری‌اسلامی بی‌عدالتی‌وتبعیض‌را‌پیشه‌کرده‌است،قانون‌گریزی‌می‌کند،مردم‌حرفیندارندمگررفع‌تبعیض‌،اجرای‌‌قانون،وعدالت
وقتی‌این‌آقایان‌حقوق‌مزایای‌ازمابهتران‌می‌گیرند،حق‌دارندمارادرک‌نکنند.
تمام‌سرقت‌ها،خودکشی‌ها،کیف‌قاپیها،وهرنوع‌خلاف‌قانون‌ریشه‌درطرز‌رفتاروکرداردولت‌دارد.
چه‌فرقی‌بین لشکری‌وکشوری‌وکارگرتامین‌اجتماعی‌است؟
ساشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اینقد نگین کشوری ،مگه ماها چقد حقوق میگیریم که شماها چسبیدین به حقوق کشوریها ، من با لشگریها کار ندارم که مستمربگیرشم نجومی میگیره حقوق کشوریها بعد اینهمه دادو هوار و همسان سازی به دو و هشتصد میلیونم نرسیده حقوق شماها همسان سازی نشده که انشاالله بامید خدا میشه ماهم بدبختیم مثل خود شماها ،ماهم داریم له میشیم بخدا
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
به خدا قسم کشوریها هم وضعشان بد است البته کسانی که بازنشسته کشوری هستن و در سالهای اخیر بازنشسته شده اند بله دریافتی خوبی دارند ولی خدا شاهده بازنشستگانی که سنوات قدیم هستن که اکثر بازنشستگان کشوری را شامل میشوند دریافتی بسیار کمی دارند چه بازنشسته تامین اجتماعی و چه کشوری حدود یک سوم دریافتی کارمندان دولت دریافت میکنند البته در بین بازنشستگان لشگری ها از دریافتی خوبی برخوردارند و شامل انواع اقسام مزایا و امتیازات خوبی هستند مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری با این رقمهای 2800 یا رقم ناچیز برای همسان سازی حل نمیشود دولت یا باید به صورت یکباره حقوقها را افزایش دهد مانند کارمندان به بازنشستگان همتراز هم پرداخت کند و یا 2 ساله همسان سازی را به طور کامل اجرا کند وسلام
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
42
در خیال خود خلقی را به فریبت فریفتی

با انتقام دست طبیعت چه خواهی کرد
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
35
در خیال خود خلقی را به فریبت فریفتی

با انتقام دست طبیعت چه خواهی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
29
آقای رئیس جمهور
خیلی زشت هست بیایی در یک کشور رئیس بین دو قشر حقوق بگیر تبعیض قایل شود
آقا آقا خرج بازنشسته های تامین اجتماعی بیشتر از آن ماست
فرسودگی جسمانی کارگر دو برابر کارمنده و الی آخر
....حالا بجای اینکه کشوری و لشکری هر چی شد تامین اجتماعی دو برابر بشه اومدی اینکار را کردی
ما رای دادیم . دوران جنگ زحمت کشیدند
و در نهایت خدا ناظر همه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
این تبعیض نیست چند میلیون آدم بازندگی دست و پنجه نرم کنن حقشونو تعدادی بدزدن تبعیض به سیاه سفید بودن نیست به جای اینکه برا خارجیها دل بسوزونید که هیچ ربطی به ما نداره به وضع مملکت خودت رسیدگی کن
جعفرخودش بخوره کاکا فریدون بخور اسحاق بخور ناحق بخره کی کیبیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خدا نابودت کنه کلید ساز کلید ساختی دادی فریدون برد خورد کهنه بخت هم خورو برد
خودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
52
تف تو شرف همتون کهنه دین دارین نه ایمون سرتون تو یه اخوره و باهم جق بازنشسته ها کارگری وکارگرا رو میخورین امید که امام زمان از حلقومتون بیرون بکشه
یک راننده بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دلت خوشه عزیزمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
امام زمان میگه خدا عقل داده حق گرفتنی ایت
خمسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
34
ما این اضافه حقوق را نمی خواهیم باهمین حقوق که میدد زندگی میکنیم این چند مدتی که از عمر باشمندگی میگذرانیم ماجلوخدا دست دراز میکنیم نه جلو یگ مشت نامرددراین ۳ماه یک حرف راست نمیگن بخورید بی وجدانها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
29
من یک مستمری بگیرم من یک زن هستم منخانه ندارم هیچ درامدی ندارم اقای ین که فکر یکی مسل من چکار کنم شما اقایان شب خوب میخابید اکر چنین است خوش بهالون
ناشناس
Germany
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
36
دیر یا زود حقمونو ازتون می گیریم. پس دلخوش به امروزتون نباشه که فردایی هم هست. آقایون مسوول محترم که اسماتون از یادمون نمیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دیگه کی حق مون رو بگیریم عمرمون تمام شد . الهی بحق علی داغ بچه هاشون رو ببینند همین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اینا غیرت ندارن شما هر چی می خواید بگید اصلا براشون مهم نیست اینهمه مردم فحش دادن شما عکس العملی ازشون دیدین ؟ اونا به ریش همه ما می خندن و راحت حقمونو می خورن که الهی خدا از جونشون در بیاره انشاالله
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کینه ای که تو دل ملت ایران نسبت به مسئولین هست هر روز شدیدتر میشود وای به روزی ورق تا بردارد آنموقع مشخص میشه چه جوری حقو میگیرند
ناشناس
Germany
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
26
دیر یا زود حقمونو ازتون می گیریم. پس دلخوش به امروزتون نباشه که فردایی هم هست. آقایون مسوول محترم که اسماتون از یادمون نمیره.
بازنشسته پولدار و بی درد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
40
فردا روز بدبختی ماست . دلار نزدیک ۱۹ هزار دلار ه. سکه هفت میلیون و ششصد . خونه سه میلیارد . حقوق بازنشسته ۱۵ درصد . عزا عزا است امروز . روز عزا است امروز . بازنشسته کارگر بدبخت صاحب عزاست امروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
41
یارب مدار که گدا محتبر شود... گر محتبر شود ازخدا بی خبر شود...این مسیولین که در قدیم منتظر میشدند. که محرم بیاید کاسه گدایشانرا برای یکلقمه نظری از مردم گدای کنند.حالا به قدرت رسبدند بازهم توسط همین مردم اکنون هم خدا را وهم مردمرا فراموش کردند باید درمقابل اشخاص دیوث ایستاد وگرنه اینهاخون ادم راحلال مکنند وبجای گوسفند ذبع مکنند اینها شرف ندارند..
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
34
دیگرمابازنشستگان خسته شدیم همش باید حرص بخوریم که برایمان هم خوب نیست ولمان کنید آخه بیست وشش در صد بکجا میرسد
مددی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
35
آقای نوبخت مگر از این ملت جداعی وجدان داری؟؟ نانی کمیخوری یا آبی که میخوری با نان آب خانه باز نشسته فرقداره به حقوق خودت وحقوق باز نشسته فرغ میگذاری؟؟ ماهم شهروند همین کشوریم رو یا سنگ پای قزوین
ناشناس
Germany
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
28
ان شاءلله سر خود دولت وکسانی ک حق ما زنان سرپرست میخورن بیاد ببینن خوبه پشت سر خودشون دعای خیر درست میکنن برای همینا همون اختلسگرا خوبن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
31
عنوان خبر خوشحالی بازنشستگان است در حالیکه بازنشستگان تامین اجتماعی اینروزها خوشحالی ندارند و نفرین میکنند چون میزان افزایش حقوق مطابق رشد تورم نیست و حتی از افزایش حقوق دولتیها هم کمتر است مسئولین به این قشر مظلوم و ضعیف توجه داشته باشند متاسفانه خودشان از نظر مالی تامین هستند و درک نمیکنند مشکلات این قشررا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
21
. نویسنده این مطالب چرا مدام جملات رو سوالی مطرح میکنه؟پس کی باید پاسخگو باشه؟مگه قطعی نشده که دایم علامت سوال میذاره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
24
خسته نباشید قهرمان خدا قوت دلاور ضربه فنی میزنید بعد پیشونی رو ماچ می کنید واقعا بعد از سه ماه خجالت نکشیدین !!!!!!؟؟؟؟
حسن بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
7
21
سلام،، اگر اعتراض نشه خیانتی هست به حق و حقوق زن و بچه های ما که 40 سال هر شهری که رفتیم با ما آمدند وبا همه مشکلات ما ساختند،، وهر گز صداشون در نیامد آقای رئیس جمهور که زیر کولر نشستی،، کف دست خودت را نگاه کن وکف دست ما کارگران 40 سال تمام که بیمه دادیم و تا دهه نزدیک سوم حدود 25 سال استخدام رسمی بودیم، درکارخانجات مانند سایر پرسنل لشکری وکشوری،، که هروقت استعفا می‌دادیم حق سنوات، حق بازنشستگی، سالیانه سه الی چهار ماه حق الزحمت کاری ما طبق قانون کار با ما تصفیه حساب میشد،، مانند کارمندان دولت نبودیم که از هر کارخانه ایی مارا اخراج میکردن بخاطر بی تدبیری مدیران دولت که بتوانیم جای دیگری مشغول کار بشویم، در نظام قانون کار نظام طاغوت، هرگز کارگر اخراج نمیشد، اگر قرار بود ازآن شرکت برود به شرکت دیگری با تمام سنواتش به شرکت دیگر منتقل یا انتقالی داده می‌شد کارفرما جرأت نداشت بگه نه یا مشغول کارنشود از زمانی که خاتمی بی کفایت سرکار آمد به عنوان رئیس جمهور و احمدی نژاد و شما که بدتر ازهمه به خون جماعت کارگر تشنه هستی مانند ترامپ چطور به خون سیاه پوستان تشنه هست فرقی ندارید یه نوع آپارتاید کار کارگری هستید چون،، کارگران زحمت کش معدن آمل شمارا بار درگیری دنبال کردند وپا به فرار گذاشتی یک دولت عقدایی هستی و ارید واین را بدانید تا رهبرمان درپناه آقا امام زمان هستند وما کارگران زحمت کش بازنشسته و کارگران زحمت کش جوان هستند مطمئن باش این اجازه را به شما دولت بی کفایت نخواهند داد که حق مظلومان را زیر پای بی عدالتی خودت بگذاری،، خدایا از عمر ما بکاه وبه عمر رهبرمان امام خامنه ایی بیفزا،، الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
28
الهی بحق مولاعلی فیامتتونوبسوزونه.۳ ماه مردم رابادروغ بافریب بازی دادید.بااین تورم با۲تومان مگه میشه زندگی کردتقصیردمونه اگه بریزیم توخیابون حقمونوبخوایم مثل ارتشی ها وفرهنگیهااینهامثل گداها چندرغازبهمون نمیدن خداخداخداخدابحق محمدوال محمداه این قشرضیف دامنتونوبگیره .دزدای بی شرف
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
21
بادا بادا مبارک بادا. ایشاالله مبارک باد.با دو هشت صد .میشه یک عصای خوب خرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
یه سوال راهنمایی کنید که یک سری از بازنشستگان هنوز طبق حروف الفبا ،مستمری خرداد ماه را دریافت نکرده اند وفردا روز آخر هست ،این معوقه خرداد چگونه اجرا میشود
یعنی همزمان با هم صورت میگرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
19
خجالت نمی کشید با این تیتر خبرهاتون .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
19
حسن روحانی ی اسلحه بگیر این ملت را ببند به رگبار مهم دی گر اطراز حقوق نمی کنند مهم شما و مسولین پول خوبی به جیب میزنید پس ت خوبی میگیرد ما این دنیا نباشیم بهتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
18
حسن روحانی ی اسلحه بگیر این ملت را ببند به رگبار مهم دی گر اطراز حقوق نمی کنند مهم شما و مسولین پول خوبی به جیب میزنید پس ت خوبی میگیرد ما این دنیا نباشیم بهتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
15
حسن روحانی ی اسلحه بگیر این ملت را ببند به رگبار مهم دی گر اطراز حقوق نمی کنند مهم شما و مسولین پول خوبی به جیب میزنید پس ت خوبی میگیرد ما این دنیا نباشیم بهتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
4
19
کارکنان دولت سی سال بهترین حقوق را گرفتند موقع باز نشستگی ۱۰۰ میلیون سنوات گرفتند بازنشسته هم که شدن ۴ تا۵ میلیون میگیرند بقیه هم که شغل ازاد داشتند و اویزون دولت نبودند انگار از این مملکت نبودند تا توانستند چرخ این مملکت را چرخوندن در وقت پیری هم بایدصدا شون در نیاید بابا انصافتون کجا رفته بترسید از روزی اهشان دامن گیرتان شود نگید نگفتید
خود دانید مسئول بی انصاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
14
کارکنان دولت سی سال بهترین حقوق را گرفتند موقع باز نشستگی ۱۰۰ میلیون سنوات گرفتند بازنشسته هم که شدن ۴ تا۵ میلیون میگیرند بقیه هم که شغل ازاد داشتند و اویزون دولت نبودند انگار از این مملکت نبودند تا توانستند چرخ این مملکت را چرخوندن در وقت پیری هم بایدصدا شون در نیاید بابا انصافتون کجا رفته بترسید از روزی اهشان دامن گیرتان شود نگید نگفتید
خود دانید مسئول بی انصاف
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
15
دولت هر وقت کم میاره میره سروقت تامین اجتماعی وریس هم خودش تایین میکنه ولی وقت اضافه حقوق میگوید تامین اجتماعی مستقل است تامین اجتماعی شده برای دولتها شتر مرغ عجب روزکاری شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
11
پس مابه التفاوت خرداد چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
14
دعوای زرگری میخوان مردم رو گول بزنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
16
لابد فرزندان اقایون در امریکا واروپا خرجشان زیاد شداه که ز حق وحقوق ما مستمری بگیران م.......
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
12
اصلا نگران نباشید بازنشستگان عزیز آمریکا و اسرائیل 25 سال آینده را نخواهند دید.. کمی صبر داشته باشید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
16
خوب حسن ملت را خر کرد تا رای بیاره رای اورد دهن همه را سروس کرد حالا با التماس کنن تاچندرحقوق ما اضاف کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
13
خوب حسن ملت را خر کرد تا رای بیاره رای اورد دهن همه را سروس کرد حالا با التماس کنن تاچندرحقوق ما اضاف کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اینها هر کدوم بر خر مراد سوار شن ما را له میکنن
یک بازنشسته کارگری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
11
خرم نمیر بهار می آد کمپوزه و خیار میاد والسلام
اگر یه آدم در خیل بی وجدانهای دولتی باشد این مفهوم مثال قدیمی را درک می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
حالا هی برین رای بدین برین تو نماز جمعه شرکت کنید تو رو خدا ول کنید این کارارا بچسبید به آمریکا
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
12
من یک مستمربکیرتامین اجتمائی هستم اخی این ازعدالت یکی کارمندودلت۳۰میلیون یکی ۵۰میلیون توشرکت گازیک کارمندبدردنخور۱۵میلیون بگیره اونوقت مایک ازکارافتادیم درامدی هم نداریم مثلآن بزرگ خانواده هم هستیم بااینحقوق خدایش میشه زندگی کردیااینک نفس کشیدشمارابخدا مسعولین خودتان قضاوت کنید
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
15
روز خوشحالی؟؟؟؟؟
روز عزا و ماتمه که با این چندرغاز چه خاکی بریزیم سرمون...چطور میخواید جوابگوی آه بچه یتیم باشید که کمترین امکانات آسایشی و رفاهی یا حتی معیشتی را هم نداره....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
14
لطفا دیگه حرف مفت نزنید،به عمل کار بر آید نه به حرف
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
13
مورچه چیه کله پاچش چی باشه واقعاکه
این همه ثروت این همه سرمایه ؟!!!
الان مادر من که سرپرست خانواره چه کنه
آخه تا کی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
14
مگر نه اینکه یک فرد ۳۵ سال حق بیمه پرداخت میکند که در هنگام بازنشستگی با ابرو زندگی کند دعوای دولت وتامین اجتماعی چه ربطی به مادارد مگر قرار نبود دولت تدبیر بی تدبیر فکری به حال مردم بیچاره بکند بترسید از روزی مورد باز خواست قرار بگیرید وروز حساب انقدر ظلم نکنید بر مردم ابروی مردم را بردید
مهدی
Belgium
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
11
دروغگوهای ببچاره دستاور چند ماه جلسه همین 26درصد شد آخه؟خداازتون نگذره
ناشناس
Germany
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
12
درست است اقایان سزاواراتهام حرفهای ناروانیستندبوجوداوردن فاصله طبقاتی زمین تااسمان وظاهرموجه اراسته ومتین واسلامی وحرفهای التیام بخش. نسبت به مستعمعین جزوهنرمختص خودشان درجهان بوده وجای دیگری نمونه انرا سراغ نداریداینان نمونه بارزاسلامندبایدشکرگزارباشیم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
12
افزایش حقوق یکماه بازنشستگان هزینه ده ثانیه مسئولین است بیش از این به شخصیت این طبقه فهیم توهین نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
13
فقددریک کلام همین مردم شماهاروبه تاج وتخت نشاندن وهمین مردم روزی بیایدکه همه شماهاروازتاج تخت پایین بیارند که انقدرظلم به مردم میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
10
مثه چی دارن دروغ میگن بی وجدانا.هر وقت از دزدی کردن سیر شدن که نمیشن شااااااید اون موقع حق مردم رو بهشون بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
واقعا جای تاسف داره بخاطر یه مشت پول بی ارزش انقدر بازنشسته ها رو ناتوان کردید که روز خوشحالی هستش باید خجالت بکشید شماها مگه تو این مملکت زندگی نمیکنید مگه خبر از تورم و گرانی ندارید خوب بله شماها با اون دریافتی های که دارید براتون این حقوق بخور و نمیر بی ارزش هستش نمیدونم چطور میخواهید جواب این قشر زحمتکش رو بدید
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
5
فردا عید نوروزه
ب ز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
با سلام وخداقوت به مسولین محترم . درمورد افزایش حقوق ورعایت عدالت وهمسان سازی باید برابر مساوات شامل حال همه بازنشستگان درسازمان های مختلف بشود وهرچه به شاغلین اضافه شود به بازنشسته که همان شاغل دیروز بوده وکاروزحمت کشیده اضافه گرددبرابر فاکتورهای حقوقی همچنین بعضی ازبازنشسته ها ی لشکری همانند ارتش نیروی زمینی نیز درزمان شاغلی جهت ارتقا حقوقی ندرک کاردانی وکارشناسی گرفته ولی پس ازبازنشستگی مدرک آنان درسیستم حقوقی سابا ن م درج نگردیده لذا جهت مساعدت به این قشر دراین زمینه پی گیری گردد باتشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
شما بدزدید وبخورید وبه خوشحالی ما بخندید وخوشحال باشید که هیچ صدایی از بازنشسته در نمی آید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
10
تمام حرفهاشون چرت و دروغه هیچکدوم باور نکنید کاری که خودشون از اول میخاستن و کردن
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
13
فقط وفقط تظاهرات جلو مجلس روزش رو تعیین کنیم با حضور تمام بازنشستگان محترم یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
گل گفتی موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
10
ای مسولین اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید واگذارتون به چشمان تیرخورده حضرت عباس در دشت کرب بلا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
8
خداسرنگون بکند کسانی که درحق مردم ضلم مکنند ما که کاری از دستمان برنمی‌آید مگر خشم خدا طوفان شن
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
7
دروغ دروغ دروغ
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
بزک نمیر بهار میاد.، چمبزه با خیار میاد. حکایت ما بازنشسته ها شده نمیرین تا شاید چندر غاز دیگه کف دستتون گذاشتیم. واقعا که چقدر وقیح هستین. حق خودمونو بهمون نمیدین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
3
باسلام یک سوال دارم اینک با سه ما عقب افتادن حقوق حالا حقوق یک بازنشسته چقدر شد سر جمع چرا بین بازنشسته ها اختلاف می اندازید چرا عین لشگری وکشوری تمامشان یکی است ولی تامین اجتماعی فرق می کند
بازنشسته
United States of America
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
خسته نباشید بعد از سه ماه خبر خوش میدهید.
هیچ نمیگویید بعد از این همه پولی که دولت محترم
به تامین اجتماعی بدهکار است راست راست میگردد
واز پولی که مال بازنشستگان است استفاده میکند
بالا خره پولی هم که یک جا جمع شد .اختلاسگرها
آماده اند.تو خود بخوان حدیث مجمل.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
مگه حقوق خودتونم همین قدره با دومیلیون و خوردی زندگی کردی ؟
نه دیگه جی حرفی میزنم شما باید حق مارو بخورین چون عادت کردین واقعا متاسفم واسه شماها که نونتونوتو آه و ناله و نفرین طبقه ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
مثلن بنویسیم که چی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
این 15 در صد خوشحالی داره که این همه بوق وکرنا میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
6
بله نوبخت راست میگوید ما دولتی نیستم چون دولتی دزدزیادی است ما مستمرها با این حقوق بخور نمیر باید زندگی باید اامروز دفردا میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
8
خوشحالی ما زمانی که بتونیم راحت زندگی کنیم قدرت خرید داشته باشیم
فرزاد بیچاره
United States of America
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
حقوق خرداد ماه رو ندادن بعد میخوان اضافات رو بدن سی خرداد ۹۹...
فرزاد بیچاره
United States of America
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
حقوق خرداد ماه رو ندادن بعد میخوان اضافات رو بدن سی خرداد ۹۹...
جلال
Germany
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام
با پانصد وشصت هزار تومان دریافتی سال قبل شما حساب کنید دریافتی امسال یا همان پرتقال فروش را.
هما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
همچین میگن روز خوشحالی بازنشستگان انگار باز نشسته بینوا با چندرغاز حقوق چکارمیتونه بکنه واقعا خجالت آوره شب وروز نفرین میکنیم به کسانی که ظالم هستند وحق مارو اختلاس میکنند بااخره خدا خودش جواب ظلمشونومیده آخه این مقدار حقوق دربرابر تورم بی پدرومادر ی که هرروز بیشتر میشه کفاف میده همون بخورو نمیره
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
میگن مابه تفاوت فروردین و اردبیهشت پرداخت میکنن پس تکلیف مابه تفاوت خرداد چی میشه؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
میگن مابه تفاوت فروردین و اردبیهشت پرداخت میکنن پس تکلیف مابه تفاوت خرداد چی میشه؟
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
یک سوال : بنده مدیر در بخش خصوصی بودم و سال ها حداکثر حق بیمه را پرداخت کرده ام ، چرا اینک باید تفاوت باشد در پرداخت ها و برای من ۱۵% افزایش حقوق در نظر بگیرند ، معترض ۲۶%افزایش حداقل بگیرها نیستم و بلکه معتقدم باید بیشتر از این هم افزایش پیدا کند اما ظاهراً دولت به دنبال رفاه حداقلی حداقل بگیرها نیست ، بلکه تلاش می کند که افرادی مانند بنده به حداقل بگیرها برسند .
صمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
خیلی خوشحالی داره گوشتو خوردند استخوان راانداختند جلوی ما شرم برشما
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
چهار ماه با روان بازنشسته ها بازی بازی کردید دیگه بس نیست

لطفا این همه خبر از نظر ما ناراحت کننده از نظر شما خوشحال کنند
نزنید
گویا قحطی خبره
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
فردای قیامت باید جواب اینهمه بازنشسته رو بدید ما که راضی نیستیم خدا ازتون نگذره
انشالله امام زمانمون بیان حق ما مظلومین از شماها بگیرند اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Germany
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
خبر مرگشون بیاد اون نوبخت دزد خدا ازشون نگذره درد بی درمان بگیرن آخه با این حقوق نصف ماه نمیشه زندگی کرد فقط مسخره میکنن مردم اروپا و آمریکا رو خودمون چی داریم یه مشت دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
احسن‌و‌افرین‌‌ وضعیت‌‌بهترخواهدشدگوشت‌کیلویی‌۱۳۰‌تومن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
دولت پولها را جاهای دیگری خرج میکند و باعث میشه بدهی تامین اجتماعی را ندهد و تآمین اجتماعی میگه پول ندارم وگرنه حقوق مستمری بگیرهارا بالا میبردم خییییییلی خنده داره در واقع دولت دست در جیب مستمریبگیران دارد ! الله اکبر
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
9
با ناله و نفرین کاری از پیش نمیرود
حق کرفتنی است
مهمه مگه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
ای بابا فکر میکنید براشون مهمه این همه حرص میخورید به خدا که نگاه هم نمیکنن تازه اگر هم نگاه کنن فکر میکنن جوک نوشتید و میخندن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
فردا که 15درصد را که ریختن یک‌جایی میرم برای خونه مان موکت میخرم جاهای خالی دیده نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
4
پول این چلسحها را میدادیید به یتیمان و کارگران بهتهر نبود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
کلاه به این گشادی . پیشنهاد تامین اجتماعی قبل از مصوبه شورای عالی کار 21 درصد بود و بعد اومد برا حداقلها کرد 26 درصد و برا سایر سطوح 15 درصد . ی وقت نگین ما متوجه نشدیم
هادی
Germany
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
مگه دولت کار دیگه ای هم داره چرا 26درصد به همه اضافه نمیشه این 15درصد +164000تومن از کجا اومده ما که سی و چندسال بیمه با سقف پرداخت کرده . ایم چرا نباید سقف پرداختی به ما به روز باشد واقعا که.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
3
با سلام من بازنشسته لشکری هستم با اینکه لطف کردن حدود ۷۰۰ هزار به حقوقمان اضافه شد اما خداوکیلی جواب اینهمه گرونی و تورمو نمیده وهنوز در فقر زندگی میکنیم و امیدوارم دولت و نمایندگانی که جدید به خانه ملت رفتندباز هم بفکر این قشر باشند واقعا به سختی زندگیمان میگذرد دیگه جوابگو قسط و قبضها نیستیم خدا کمکمون کنه که خجالت زده زنو بچه نشیم با تشکر از مسعولین که واقعا برای بازنشستگان زحمت میکشند که کمی راحت تر زندگی بگذرانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
4
برای چی خوشحال هستیم ۷۰۰ تومان سگ برینه قانون شما ۳۰ سال بیمه دادیم برای ۷۰۰ هزار تومان شما خوشحال باشید ماهی ۲۰۰ میلیون حقوق میگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
همتون دوز شدید یک ماه با حقوق ما ۱۵۰۰ زندگی کنید بعد میفهمید درد ما چی هست از انسانیت بوی نبردید چی وزیر باشه ریس جمهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
5
از اول هم معلوم بود ازاین بی لیاقتا آبی گرم نمیشه
ناشناس
Viet Nam
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
پف
ناشناس
Viet Nam
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
چون هر کس روی آمد برای تامین اجتماعی دزد میکند چون مردم خوبی داریم چون باید دزدها خانوادهشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
سلام لعنت خدا بر شما خدا ازتون نگذرد
یک بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
سلام‌ اقایون ترا‌خدا‌فردا‌هوای‌ ما بازنشستگان را داشته باشید‌قرار‌است
ما خیلی‌خوش بحالمون‌بشه ماکه‌از‌خوشحالی توی پوستمون نمیگنجیم
به هر جهت‌ این همه زحمت‌ نمیدانیم از سفارشات کی تشکر‌ کنیم همان که‌شرمنده زن و بچه هامونباشیم چون این همه حقوق. با اضافات پول یک امپول شیمی درمانی من نمیشه
یک بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام‌ اقایون ترا‌خدا‌فردا‌هوای‌ ما بازنشستگان را داشته باشید‌قرار‌است
ما خیلی‌خوش بحالمون‌بشه ماکه‌از‌خوشحالی توی پوستمون نمیگنجیم
به هر جهت‌ این همه زحمت‌ نمیدانیم از سفارشات کی تشکر‌ کنیم همان که‌شرمنده زن و بچه هامونباشیم چون این همه حقوق. با اضافات پول یک امپول شیمی درمانی من نمیشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
روحانی واقعا خجالت نمیکشی ؟ خودت با حقوق ۳ میلیون میتونی زندگی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
خیلی متاسفم که اینقدرتواین مملکت بی ارزش حساب شدیم بعدشم پس چراخرداد اضافه حقوق ریخته نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
8
این اقای ربیعی قبلا هم کاری برای ما انجام نداد حال چه اتظاری دارید ازاول هم گفتم دست همشون تویه کاسه هست دقت کنید وقتی یکی اختلاص میکنه مقام بالا تر بهش میدن صورتش را شطرنجی میکنن چون خودشون تواون کار دست دارن. اگر کار مربوط به سوریه لبنان عراق ویمن بود درجا بوجه اش اماده میشده بد بخت های عرب پرست حالا هرکه میاد به دروغ وعده ی....... بما میده کی میخواهین گم شین مردم و از خدا دور کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
5
این اقای ربیعی قبلا هم کاری برای ما انجام نداد حال چه اتظاری دارید ازاول هم گفتم دست همشون تویه کاسه هست دقت کنید وقتی یکی اختلاص میکنه مقام بالا تر بهش میدن صورتش را شطرنجی میکنن چون خودشون تواون کار دست دارن. اگر کار مربوط به سوریه لبنان عراق ویمن بود درجا بوجه اش اماده میشده بد بخت های عرب پرست حالا هرکه میاد به دروغ وعده ی....... بما میده کی میخواهین گم شین مردم و از خدا دور کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
4
مگر اجناس در بازار ۲۶ درصد گران شده که حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران ۲۶ درصد زیاد شود؟
یه کم از اون اختلاسهاتون کم کنید و حق مسلم بازنشستگانی که سی سال برای این مملکت جون کندن و دلشون به این آب باریکه خوش بود رو بدید. آب باریکه ای که امروز به چکه تبدیل شده متاسفانه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
8
خدایاسکوت وصبری عجیبی داره اما بااین همه ظلم وفشاری که روی گلوی این ملت مظلومت رامی فشاید درست نیست اینهمه صبوربودن صداوسیمای ایران مدام ازیک نژادپرستی وجنایتی دم میزند که پلیسی گلوی یک فرد دیگری رافشارداده چرابرای یکبارنمی گوید سالهاست که مسولین بی تدبیروظالمین گلوی وتمام وجودماایرانیان راهرثانیه درزیربارستم فشارمی دهند چراکه مثلا دین من وشما عدالت خواهی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
من هم مانده ام که چرا خدا به کارهای این افراد به دور ازانسانیت نگاهی نمیکنه
استغفرالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
4
جریان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط در حد حرف هست جناب نو بخت می فرمائید تامین اجتماعی دولتی نیست خوب حقوق لشکری و کشوری زیاد نمی کردید و بدهی دولت را ب تامین اجتماعی پرداخت می کردیدچناب شریعتمداری مگه توی همین کشوری که شما زندگی میکنید ما هم همین کشور با تمام مشکلات اقتصادی ولی جیب منه مستمر بگیری که ۲۶ سال زن سر پرست خانه هستم با چهار فرزند که الان با داشتن داماد ه و نوه ها چطور زندگی کنم تا توان داشتم کار کردم ولی الان پا درد مشگل شدید اعصاب وبا این گرانی دارو فکر نمیکنم بتوانید جواب خدا را بدهید چون هیچیک از بازنشستگان ب این حقوق راضی نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
اقایان دروحله اول بایدو باید حقوق بازنشستگان تامین طبق وبرابر تورم افزایش پیدا کند تااز این فلاکت تورم نجات پیدا کنندثانیا شما چرا یکسره حداقل بگیر تامین اجتماعی رو مطرح میکنید پس بقیه سطوح حقوق بگیران چرا درصد پایین حساب میشن ان موقع که حق بیمه ومالیات بالاتری پرداخت میکردیم چرا صدای کسی در نمیومد اینطور پیش بره تادوسال دیگر ما هم میشیم حداقل بگیر ما پرداختی بیشتری داشتیم چه حق بیمه چه مالیات وباید بیشتر وطبق تورم حقوق بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
گم شو کثافت دوزد کثیف۳۰ سال بیمه دادم ماه ۷۰۰ پول داروی من است
ف. شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
چه خوشحالی برای چندر غاز،اضافی لعنت خدا برشما باد حداقل حرفه ای مسخره نزنید
18
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
وقتی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رادولت معلوم میکنه،تاانتهای راه مشخصه.یعنی یه دکانی بازشده برای دولت که .......
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
خدا ازتون نگذره دزدهای کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
بنظر من این خبر دقیقا جهت مسخره کردن بازنشستگان بدبخت است افرادی که این اخباررا به این صراحت قبیح درج میکنن انسان نیستند مرگ بر دشمنان انسانیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
سلام ما بی خودی داریم خودمون رو خسته می کنیم اینها همه یک مشت دزد هستند و خانواده هاشون توی کشورهای درجه یک عشق دنیا رو ببرند و به ریش ما بخندند
راننده باز نشته با ۳۵ سال سابقه کار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خودمان بی عرضه ایم
اسرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
من که به هرکس میرسم میگم مبادا بیمه تامین اجتماعی بشه که حقوف بازنشستگی بسیار پایینی داره
واقعا مسئولین خجالت نمیکشن
مستمری ما از پول توجیبی بچه های بیخاصیتشون کمتره
عزیزالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
چرا اینقدر با اعصاب و روان ما بازنشسته گان بیچاره بازی میکنید تمامش کنید به مرگ گرفتند به طب راضی شدیم شما اینقدر نمک بر زخم نپاشید چه روز خوشحالی روزحکم مرگ بهترین جمله است که ميتوان گفت چرا بزرگترین بدهکار این سازمان که دولت است محاکمه نمی شود بعد شورای نگهبان چشم بر روی قانون دستکاری شده ميبندد و حقوق50 میلیونی تصویب ميشود بعد برای یک میلیون افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی این همه دوز و کلک که اخر کار وزیر کار به تنهایی تو سر بازنشسته میزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
به کی بگیم این ها دوزدن روزه روشن دوزدی میکنند چقدر صبر داره این خداونده
غلامرضا رهنما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام
تا موقعی که مدیران نوجوان همانند شریعتمداری در این کشور در سمت های عالی منصوب میشوند و حالا حالا ها بازنشسته نخواهند شد. امید به این که رفتار متفاوت از آنان سر بزند امید واهی است. چون تمام مدیران عالی کشور نوجوان هستند. لذا دغدغه ماها رو ندارن.سران سه قوه, تازه اول خدمتشونه
ناشناس
France
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
وعده سر خرمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
9
نوبخت پسرش چقدر ماهیانه تو امریکا خرج می کنه به تامین اجتماعی میرسه میگه دولتی نیست بدهی تامین اجتماعی را بدهید فضولی نکن
نائینی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
[۶/۱۹،‏ ۱۷:۵۱] : بازنشستگان غیر همکار سازمان --
مهمترین موضوع بحث در نامه شماره 101/12687 تاریخ 1399/2/30 آنستکه مستمری پایان اسفند ۱۳۹۸همکاران مستمری بگیر سازمان
الف -- در اجرای ماده ۶۹ آئین نامه افزایش داده شود ،
ب-- مستمری افزایش یافته در اجرای ماده۶۹ مشمول ماده
۶۴آئین نامه قرار گرفته تامشمول ماده
۹۶قانون تامین اجتماعی قرار گیرد تا مستمری ماهانه از 1399/1/1 محاسبه وتعیین گردد ۰ این نامه را هیات مدیره
کانون مرکزی کارکنان بازنشسته کارکنان
بازنشسته سازمان به آقای سالاری نوشته است در واقع می توان گفت میزان افزایش سال 1399 بازنشستگان همکار سازمان
نسبت به بازنشستگان غیر همکار
افزایش چشمگیر داشته واین گونه برخورد دوگانه وتبعیض بین همکارو غیر
همکار اگر کار شناسی توسط کارشناسان
غیرمرتبط با تامین اجتماعی در شرایط
یکسان صورت گیرد اختلاف افزایش سالانه چند صد در صد خواهد بود ان شاء الله روزی از دیوان محاسبات کشور
خواسته خواهد شد در مستمری ها وکمک های جنبی مستمری بگیران از
تاریخ 1386/12/28 ورود کند
[۶/۱۹،‏ ۱۷:۵۱] : چرا به چه دلیل ، باچه انگیزه واستدلالی
مقررات مستمری های همکاران سازمان
در تارخ 1385/2/18 با مصوبه هیات
مدیره تغییر کرد ، مقررات خاص سازمانی برای مستمری بگیران همکار سازمان با ایجاد نظام هماهنگ پرداختی به مستمری بگیران همکار همه ساله متناسب با حقوق شاغلین سازمان باشد
همه ساله شاغلین افزایش داشته با ضوابطی که به تصویب هیات مدیره می رسد به مستمری بگیران همکار داده میشود تاوقتی مستمری آنان مشمول افزایش سالانه طبق مصوبه هیات وزیران می رسد ، افزایش در اجرای
ماده ۶۹ آئین نامه مشمول آن افزایش گردد توخود حدیث مفصل بخوان ازاین
مجمل --
[۶/۱۹،‏ ۱۷:۵۱] :
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
باسلام به یاد یک دوبیتی پنجاه سال پیش افتادم که شاعرش میگفت. درایران تا بود .... به روز بدتر ازاین هم میوفتی
هرچند میدونم منتشر نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
بامی کوتاهتر از بام بازنشسته ها را برای اختلاس و چپاول دیده نمی شود
مستمری بگیر
France
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
جنابان نوبخت ، شریعتمداری ، سالاری ..... کلا دست اندرکاران پس از چهار ماه زحمت کشیدید و منت برسر بازنشستگان تامین اجتماعی گذاشتید ...................... روزگار بکام شما شیرین و بس !!!!!!!!!!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
سلام،
حدود 30 سال در نهایت صداقت و پاکدستی خدمت کردم با اینکه پست مدیریتی هم داشتم، خدا حفظم کرد و دزدی نکردم، حالا بازیچه آقایون مدیران شدیم، این حقوق کم را هم با منت و مثل صدقه میدن. بابا 30 سال هر ماه 30 درصد از حقوق را به بيمه دادیم تا مستمری بگیریم، بنظرم الان خط فقر 8 میلیون باشه....
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
اگربزرگان دولت تلاش کنند هرساله کالاهایی که دردست دولت است مثل اب وبرق وگاز وبنزین افزایش پیدا نکند تورم بوجود نمی اید وحقوق کفایت زندگی خواهد کرد ولی صد تومان اضافه حقوق باعث سیصد تومان گرانی می شودکمی تفکر سهام عدالت ومعیشت به بازنشستان اعطا کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
لعنت به کسی که ۲۶درصدوتصویب کرده
شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
دیگر خسته شدیم از این حرفای تکرار ی دولت هیچ ارزشی برای بازنشتگان قائل نیست و اصلا برایشان مهم نیست که این قشر بدبخت چگونه باید زندگی بکنند ما هم قضاوت را به خدای بزرگ می سپاریم ازقدیم گفته اند ظالم همیشه سالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
وقتی برمیگرده میگه ازتوخیابون رد شدم مردم میخندیدن دیگه چه انتظاری داریم چرا خودکشی هارو نمیبینی از بس مردمو روانی کردن پدربه فرزند رحم نمیکنه پسر11ساله خودکشی میکنه کارگربدبخت خودشوآتش میزنه دخترو پسر خودفروشی میکنن وای برما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
لعنت بشم اگه ۲۶درصد برای مابازنشسته هاتصویب کردید'آخرزهرتونو ریختید
درویشی
France
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
باسلام ازمسولین خواهش میکنم به بنده بگن علت این که یارانه معیشتی به اینجانب که بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق ۱۶۰۰۰۰۰هزار تومان ویک ماشین آردی۸۵ دارم وبادوفرزند وعروس هستم تعلق نگرفته چیست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
سلام تقصیر اقایان بی کفایت نیست باید اینها باسی پنج کار کردن وحق بیمه دادن ودریافت ۱۸۰۰ بگیرند شاید درک کنند البته بعید به نظر میرسه کسانی خودشونو بخواب زدن بیدار نمشن عنان خودرابدست دیگری مسپار که طلب کردن ان کمتر از گدایی نیست حالا هرچی دلت میخواد بازانو روی گلوی بازنشسته مظلوم فشار بده تا نفسش قطع بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
روز خوشحالی نیست روز تاسف است که مسئولین مربوطه حق این بیچارها را بالا کشیدند وبا پرداخت اندکی بر سر انها منت میگذارند شرم کنید ببشرم و حیاها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
نوبخت 250 هزار میلیارد ملت را از خارج به ملت ایران برگردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
3
نوبخت 250 هزار میلیارد ملت را از خارج به ملت ایران برگردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
دیگه نه خودم. نه اقوامم به صندوق رای وهیچ راهپیمایی نخواهیم رفت. من پیرمرد بااین کمردرد پادرد درد کلیه دارم بنائی میکنم هریه بیل یه فجش به خودم میدم که چرا. توانقلاب شرکت کردم. چرا توجنگ شرکت کردم. کجا رفتن مردان واقعی انقلاب
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم ،در خصوص پرداخت التفات حقوق واحکام،هنوز هیچ احکامی صادره نشده است،،اول از صحت گفته های مدیر عامل تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سالاری مطمئن شدید با خبر بزنید ممنون بازنشسته تامین اجتماعی پدرم محرم شد اضافه حقوق ندید دو بردار و خودم هم بازنشسته هستیم چهار بازنشسته تامین اجتماعی در خانواده اما حکم ندبدیم
حمید
Spain
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
ما از کلمات توهین آمیز استفاده نمی کنیم بگذار نماینده دولت با عدم اعمال فصل دهم نظام هماهنگ حقوق و وعده های دروغ سرخرمن به باز نشستگان توهین کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
سلام آقا روحانی تواین مدت واقعا مملکت خراب کردی فقط دزدی زیاد کردی.
ازکارافتاده کلی وخانه نشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
من خودم شخصا بااقای سالاری صحبت کردم گفتم من درسنی هستم جای پدرشما حساب میشوم هرچندشماهم دل پروردی داشتید ولی سزاواداست بعدازسه ماه انتظار چنین رفتاری داشته باشید ما عروس وداماد ونوه داریم لاعقل یک بشکه سم درست کنید وبگذارید توهرشهری درسارمان تامین اجتماعی هرکس خواست بنوشد چرا ملتی که این قدر جانفشانی کردن مخصوصا کارگران تا شما به نان ونوای برسید این است جواب ما مردی نبود فتاده راپای.زدن گردست فتاده رابگیری مردی
به دنبال عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
3
ما دیگر از چه کسی باید انتظار داشته باشیم کسی که جوابگو نیست خودشان بریدند و دوختند و این کلاه گشاد را بر سر ما گذاشتند اینها ما را به گروگان گرفتند رهبر عزیز ما بیا و این گروگان را از دست این ها نجات بده آیا باید چوب ندانم کاری های دولت و تامین اجتماعی را ما بخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
3
خدای محمدوعلی وفاطمه حق همه ی مظلومین وفقرا را ازشما بی وجدانهای بی ناموس بگیره. آمین يارب العالمين
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
2
یا حجت ابن الحسن ریشه ظلمو بکن.
عزیزان بازنشسته بیایم متحد شویم طوماری رو به حضور رهبر انقلاب بفرستیم و شکایتمان را به در خانه ایشان ببریم و همچنین به مجلس شورای اسلامی
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
امین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
به کجا چنین شتابان ی جوری میگین چه بنویسین و کجا ببرین انگار اونا خبر ندارن تمام این تصویبها از هفت خان میگذره و تاییدمیشه اگربیان این حقوقو اضافه کنن پس چطور جمع بشه 6میلیاردیورو و بدن 1نفرببره آبم روش
آشنای نزدیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
باسلام
یکی از اشتباهات ما بازنشستگان که در سر مان فرو کرده ایم و تکرار مینماییم سازمان تامین اجتماعی از دولت طلب کار است .نخیر ما کارگران باز نشسته از دولت طلب داریم .زیرا عوامل سازمان خود دولتی اند. سازمان واسطه ما با دولت است
اندوخته قلک مان دستی داده شده
پس گرفتنش مشکل شده
انشاا....اوضاع اقتصادی دولت خوب بشه
قرض ما رو پس بده
اندوخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
سلام...ازکلییه‌‌ اورژانس اتشنشانی امبولانسها هلی کوفتر( چرخ بال)
خواهشمنداست‌فردا به حالت‌اماده باش درب بانکها ی رفاه ملت صادرات‌ اماده باش باشند چون ما بازننشستگان حقوقمون خیلی‌‌شده
معلوم نیست چی سرمون بیاد بخدا مخصوصا ما که پیوند کلییه و پیوند‌مغز استخوان‌شده وحالا سرطان خون و پوکی استخوان دارم و باز هم‌تشکر‌ ازهمه پرسنل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
اتحاد اتحاد رمز پیروزی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
دولت از تامین اجتماعی طلبکار چوبشو باید بازنشسته های بیچاره بایدبخوره خیلی بد ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
تاوقتیکه ازسربخل وحسادت حرف واعتراضتان بلنداست همینه چرافکرمیکنیدبه نهادهای دولتی دیگرحق رااضاف کردندمن یک بازنشسته ارتش البته زمان جنگ واردارتش شده جانباز،ایثارگربا۲۵سال که ۷سال درجنگ ۴سال مرزکشورراحراست کرده بعد۱۱سال جان کندن ادامه خدمت باشرایط جانفرسابدون درصدجانبازی سال ۸۵بازنشسته بعدازاینهمه بدبختی بیماراعصاب و روان گوش ناشنوا پاهای معیوب ریه نابود۳میلیون و۸۰۰بمن میدهندچه همسانسازی اگرمن ازخاک و ناموسم ازهمه چیز خووخانواده نمیگذشتم نه مسئولی بودنه کارخانه وکارگرومعلم و هیچ حق گرفتنیست همه بجای اینکه پشت هم باشیم ازوضع دیگران ندانسته ناراضی میباشیم اینهاهمینومیخوان
خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
فردا بزن برقص داریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
کدام خوشحالی واقعا" شما این مبلغ اظافه شده را دلیلی برای خوشحال شدن میدانید ? البته بامدیران نالایقی که تامین اجتماعی دارد بهتر از این نمیتواند باشد خدا از شما نگذرد
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
کدام خوشحالی واقعا" شما این مبلغ اظافه شده را دلیلی برای خوشحال شدن میدانید ? البته بامدیران نالایقی که تامین اجتماعی دارد بهتر از این نمیتواند باشد خدا از شما نگذرد
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
حق ما ایرانیان درست همین است.با اسایش زندگی کردن لیاقت میخواهد
رجب بهنژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
منو بگو راننده کامیون بودم ۶۳سالمه یه خانواده ۵نفری بیکارچهل سال درجاده هادورازخانواده جون کندم شانزده سال برام بیمه دراوردن بخاطرسنم و ناتوانی کارت سلامت ندادن کار کنم درضمن بخدا مستاجرهم هستم حقوقم یک میلیون صدونوزده هزارتومان است حقموخوردن خداخودش بدادمون برسد هرروزارزوی مرگ کردن شدزندگی
یه بدبخت بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
6
زمان زمان اعتراضه یه حرکتی باید کرد اجتماع جلوی مجلس جلوی تامین اجتماعی بتونیم حق خودمونو بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
آقالطفاچرت نگیدتاحالا حقوقامون ندادن هرماه سی ام میگرفتیم وتاحالاخبری نشده هرموقع تعطیلی بینش میخوردیه روززودترمیدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
اینقدر خوشحالیم که اندازه نداره ۴۰۰ تومن میخوان بریزن حداقل نسبت به سال گذشته تاکید میکنم پارسال دو میلیون کسری داریم برای گذران یکزندگی بخور ونمیر این سرتیترهاتون ما بازنشسته های تامین اجتماعی را هلاک کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
آقاباید صدایمان را بلند کنیم حق کارگر عرق جبین کارگر خوردن نداره به خدا اینهابه فکر جیب ومنافع حزبی خودشون هستند پاس بیفته همینقدر را هم از گلویمان بیرون میکشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
یعنی نمیتونم یه جمله که لایق شما مسعول محترم باشه پیدا کنم که اینقدر.............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
خداوندا‌هیچگاه نگذار دست ماجلو ادمای خوشبخت بدبخت نوبخت
دراز شه هیچگاه‌‌مارا‌تنها نگذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
خداوندا‌هیچگاه نگذار دست ماجلو ادمای خوشبخت بدبخت نوبخت
دراز شه هیچگاه‌‌مارا‌تنها نگذار
ناشناس
Germany
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
فقط خدا ازتون نگذره به درد خودشون میخوره بیست وشش در صد همه یک ونهصد نمیگیرند اون بدبختی که پا نصد هزارتومان میگیرد چه خاکی برسرش بریزد خدا ازسفره مسئولین ودولت کم کنه ایشالله خیر نبینن خون شهدا ایران نفرین کنه کسایی رو که اصلا به فکر مردم بخصوص فقرا نیستند دزد واقعی اینا که بودجه کارگررارو صرف مخارج الکی دیگه می کنن بعد میگن پول نیست قبول نیست باید همسان سازی شود وگرنه این بی عدالتی ها اون دنیا وبال گردنشون میشه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
افزایش مستمری کشوری ام کشکه یکی بیاد توضیح بده افزایش ۲۳۰هزارتومنی که روی ۱۵۶۰تومان امده شده ۱۷۹۰هزارتومان کجاش با اینهمه دادار ددور سنخیت داره چند صد نفر حقوق مفت میگیرن که این خبرهای خوش ومبارک رو به اطلا برسانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
روزخوشحالی؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
تا کی ذلت و خواری؟خبر خوشتون بخوره تو فرغ سرتون جنایتکارا،،،اون قاضی هم کشتن تا اینارو لو نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
عزیزان بجای ناله و زاری کردن جلوی این بی وجدانها بیائید همبستگی خودمان را اعلام کنیم وبرنامه ریزی کنیم برویم روبروی مجلس واز نمایندگان جدید بخواهیم تا وزیر رفاه را استیضاح کنند ماکه از نماینگان دوره قبل غیرتی ندیدم والا یکسال وقت داشتند تا به کار ما رسیدگی کنند چاره کار همینه حق را باید از این خدا بی خبر ها بگیریم
اگر موافق هستید یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
باید بگویم افزایش حقوق باید برای همه بازنشستگان وپرداخت وام و پرداخت به موقع حقوق حق همه بازنشستگان است حداقلی وحداکثری دیگر چه کوفتی است لعنت ،سه ماه از سال گدشته تازه ۱۵ درصد اعلام میکنید بی شرف ها خط فقر را به ده ملیون رسانده اند خجالت هم نمی کشند فقط فکر دزدی هستن
بازنشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
1
اینهمه تبعیض میان بازنشسته لشگری کشوری و تامین اجتماعی اقا زادها ومردم عادی دزد ها مفت خورها در مملکت اسلامی چی فکر میکردیم چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خداوکیلی هرچه میگین درسته بجز یک کلمه آخر کجای دنیا به آدمهای دل دزدو مال مردم خور میگه آقازاده تکرارنشه لطفا بگین ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
باید همه بازنشستگان باهم متحد شوند و اعتراض کننند آقایان دولتی ها هم آیا با این مبلغ حقوق و گرانی میتوانند زندگی کنند آقایان چه چیز اضافه ای با دیگر مردم دارند که باید حقوق های بالای بیست ملیون وسی ملیون بگیرند اینها ملت را چپاول کردندمردم را سرگرم کرده اند هر کاری دلشان بخواهد میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
باید همه بازنشستگان باهم متحد شوند و اعتراض کننند آقایان دولتی ها هم آیا با این مبلغ حقوق و گرانی میتوانند زندگی کنند آقایان چه چیز اضافه ای با دیگر مردم دارند که باید حقوق های بالای بیست ملیون وسی ملیون بگیرند اینها ملت را چپاول کردندمردم را سرگرم کرده اند هر کاری دلشان بخواهد میکنند
علی کوثری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
وجدان فروخته ها ۱۵در صد اضافه کردن باتورم ۸۰ درصدی فقط مغز های تهی از وجدان را خوشحال می‌کند ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام
چه دلخوشی صاحب خونه منتظره اضافه بگیریم بیا تصمیم بگیره چقدرشو برای کرایه اضافه کنه اینم دلخوشی شد
خواربار، حبوبات ،گوشت ،مرغ ،تخم مرغ، هیچی اگه چیزی موند که نمی مونه واسه دارو ودرمان آب و برق وگاز هم آقای شریعتمداری و جناب نو بخت برامون رایگان کرده دستشون درد نکنه
علی عنبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
من یه مستمری بگیر با چهار فرزندم که دوتاش امسال کنکوری هستن خدا وکیلی حقوق تامین اجتماعی کفاف درس و مشق بچه ها رانمیده به خدا ما اگه نان خالی هم بخوریم وپول آب و برق و تلفن و هزینه مدرسه بچه ها را بدیم به همون نان خالی هم نمی رسیم.بابا تو فکر ما باشین.اگه رحم تو وجودتون هست
ناشناس
Germany
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
نوشته فرداروزخوشحالی بازنشستگان است ولی برعکس فرداروزعزای بازنشستگان است چون زانو روی گلوی بازنشستگان است
بازنشسته تامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
3
ما صدقه نمی خواهیم.همینم حواله دولتیها.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
این اقای بدبخت که تمام بوجه کشور افتاده دستش .بنده خدا چه کار کنه تو ۸سال یه نفر مگه میتونه چند نفر از فامیلاشو بزار سر کار اونم چه کاری تمام پستهای کلیدی خسته نباشی نوبخت خسته نباشی دولت بی تدبیر طفلک روحانی که گفت از۲۴ساعت باید ۲۰ساعت کار کنیم .اگه کسی تدبیر داشته باشه نیازی به اینهمه زحمت نیست
علی کوثری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
4
خدایا فردا آخرین روز فریبکاری این بی وجدان های قلم به مزد باشه که مستانه نمک برزخم پیکر بی رمق کارگران می پاشند ، مابرسر عهد خویش با جان و مال تا ریشه کنی فساد هستیم ،
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
ماهی یک میلیون پدر من بازنشستگی میگیره بدترین جای تهران ساکن هست و ماهی هفتصد هزار تومن باید اجاره مسکن بده تو رو به دین به همه مقدسات پدر قشر ضعیف جامعه دراومد فکری به حال مسکن مردم کنید نمیخاد ماهی صدتومن اضافه حقوق بدین مسکن رو درست کنید گرچه صدا ما به هیچ جای نمیرسه
M....
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سه ماهه مارو منتظرگذاشتید ک اخرش۴۰۰تومن اضافه کنید.واقعاک
اقای روحانی چندبرابر حقوق مابازنشسته های تامین اجتماعی پول توجیبی دخترشماس ک داره توخارج ازکشورخوش میگذرونه
چطوروقتی موقع انتخابات دست به دامن مردم میشدید ک رای بدیم الان ماروفراموش کردیدچرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
ایکاش ما هم بجای کارگر یک دزد بودیم تا در این مملکت صاحب پست و مقامی میشدیم .
هشت گرو نه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
3
باید پرسید مگر رنگ پوست بازنشستگان تامین اجتماعی با بقیه بازنشستگان فرق میکند کاش ما هم در لبنان زندگی می کردیم تا کمی هم به فکر ما بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
1
چرا جور بدهی های دولت ب تامین اجتماعی رو ماباید پس بدیم ها مگ خون لشکری کشوری ها از خون ما تامین اجتماعی ها رنگین تره واقعا تاسف اوره چقد تبعیض چقدتبعیض شرم اوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
باسلام.انشاء ا...باظهور امام زمان ما کارگرها به حق واقعیمون خواهیم رسید.نه امید به دولت داریم نه کارفرما.تنها به امیدخدا زندگی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
باسلام.انشاء ا...باظهور امام زمان ما کارگرها به حق واقعیمون خواهیم رسید.نه امید به دولت داریم نه کارفرما.تنها به امیدخدا زندگی کنید.
علی حوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
کارگران به چه زبانی بگویند که دولت بدهی خودرا به تامین اجتماعی بپردازد انوقت مشکل کارگران حل خواهد شد والا مجبوریم فراخوان داده و به خیابان بیاییم کارگری که 30 سال وبیشتر حق بیمه پرداخت نموده اکنون شده گدای حق خود دولت و مجلس و مسؤلین هیچ گونه توان مهار تورم افسار گسیخته و گرانی لحظه به لحظه را ندارند و خود دولت مصوب گرانی ها شده دولت انی هرکالایی بنزین نان اب برق گاز و.... گران می کند اما در حق کارگران فقط اجحاف می کند
علی حوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
کارگران به چه زبانی بگویند که دولت بدهی خودرا به تامین اجتماعی بپردازد انوقت مشکل کارگران حل خواهد شد والا مجبوریم فراخوان داده و به خیابان بیاییم کارگری که 30 سال وبیشتر حق بیمه پرداخت نموده اکنون شده گدای حق خود دولت و مجلس و مسؤلین هیچ گونه توان مهار تورم افسار گسیخته و گرانی لحظه به لحظه را ندارند و خود دولت مصوب گرانی ها شده دولت انی هرکالایی بنزین نان اب برق گاز و.... گران می کند اما در حق کارگران فقط اجحاف می کند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
مگه چقدرقراره بدن۱تومن اینم بزاریمروی حقوقمون باز۱تومن کمتر ازیک ماه حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری میشه برای چی خوشحال باشیم برای این بی عدالتی خداکنه یک زلزله توایران بیاد همه ظالما بمیرن نکنه مظلوما به نون ونوایی برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
خجالت آوره که میگین روز خوشحالی،خوشحالی برای چندرغاز
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
لعنت به همه مفت خورا واختلاسگرا، ما ملت کجای کاریم ک خق خودمون را ب خودمون نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
َخاک‌برسران‌بازنشسته‌ایکه بااین‌بخشش.دزدانیکه‌
حرف رعیس.مرعوسش‌یکی‌نیست خوشحال شود
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
خردادماه حقوق پدرمنو ۵۵ تومن کم ریختن.واقعا ادم دردشو به کی بگه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
این دولت فقط پدرقشرضعیف رو درآورد، واگذارتک تک شان به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
اقایی که تصمیم میگیری درطول عمرت یک بار زن بچه ات گفته چیزی را میخواهم بگوی ندارم وخجالت بکشی خودت را جای این ملت بگذار که همه روزه میگوید ندارم وخجالت میکشد وجدان چیز خوبی است برای انسان با یک تومان دو تومان بااین وضعی که درست کردیدنمیشود زندگی کردخدایی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
همچین تیترزده خوشحالی بازنشستگان تامین اجتماعی مردم فکر میکنند چه خبره درحالی که بازنشستگان تامین اجتماعی مظلوم واقع شدن بااین عدالت حکومت اسلامی،پس از سه ماه جنگ زرگری اخرسرهمان شد که اول میگفتن اینطور به نظر میرسدبازنشستگان تامین اجتماعی درکشور صاحب ندارد گویا تابعیت ایران را ندارند و فقیر تر وحقیر تر ازخانواده کارمندان وبازنشستگان کشوری ولشکری باشند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
7
طوری میگوئید خبر خوشحال کننده که انگار چقدر قرار است بریزند در کشوری که یکی محتاج یک میلیون است وبرای پانصدهزار تومان خوشحالی میکند اما یکی مثل طبری رشوه های میلیاری میگیرند در کشوری که به قاضی ها نمی توان اعتمادکرد باید سر گذاشت تو مرد یکی محتاج چندر قاض پوله که پیش خانواده شرمنده نباشه یکی هم آنقدر از پول بیت االمال خورده که نمی دونه چکار کنه گرانی براش مهم نیست . خدا جواب اینا را بده
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
من فیلمهای شمارا دارم چطور میتوانید اینقدر دروغ بگویید امیدوارم جنازه شما خیانتکتران را مثل اقای قاضی منصوری وبقای معاون احمدی نژاد تمام.دزدها به همین سرنوشت دچارمیشوند انشالله همنطور که قاضی منصوری گفت خدا یک ورد ناعلاج نصیب همه شما دزدان بفرماید
کارمند بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
آقای نوبخت چرا بین شاغلان و بازنشستگان این همه تفاوت است به پنجاه درصد و به پانزده درصد به علاوه اضافه کاری بدون ساعات حضور در محل کار.ان هم برای کارکنانش که به جای ساعت چهارونیم ساعت دو و نیم به منزل می روند اگر دولت بودجه ندارد برای همه باید نداشته باشد دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو .
رضا
Norway
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
عجب خبر خوشحال کننده ای ممنون
ما امشب با این پول زیادی که شما بهمون میدید تو خونواده جشن میگیریم
سیف الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
سلام واقعاشما مسلمان هستیدتوجامعه جمهوری اسلامی با دو میلیون وپانصد هزار تومان را با حقوق شما جا به جا بشود زیاد نه فقط سه ماه ببینید میتونید زندگی کنید من موندم که همیشه اینوفکر میکنم نمیدونم شما هم این فکر می کنید که اگر این کارگر های بدبختی که الان اسمشون بازنشسته بدبخت تامین اجتمایی گذاشتید اگر در موقع جوانی دور از پدرمادرشونو مثل یک خر در کارخانه کار میکردن نمی کردن چرخ مملکت میخوابید الان هم از مسئولین خواهش میکنم به داد دل این کارگرهایی بدبخت برسید نگذارید زیر این گرانی له بش واز فکر فرزند اوری که بزرگترین سر مایه هر کشور به شمار میاد صرف نظر کنند حقوقمان در جوانی انقدر کم بود که نتوانستم خانه بخرم اجاره نشین هستم ودیابت دارم نتونستم به موقع به دردم برسم
اتش نشان،بازنسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ترا خدا،،جان بچه هاتون ،با این تیتر ها ومطالبی که می نویسید بیشتر بمون توهین میکنید،،اگه قصدتون توهینه،ادامه بدید،اگه هم میخواهید خوشحالمون کنید راه تون اشتباست،،جان امام حسین بس کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدا ازتون نگذره
زمان میرحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
سوریه ویمن وعراق حتما واجبترازما هستندچون مسئولین اول بفکرآنهایند.
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
سر انجام حقوق خجالت اور همان قشر مستمری بگیران را نیز نتوانستید یر اساس همان قانون واعلام بانک مرکزی خودتان بپر دازید مایه شرمساریست
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
از خوشحالی در پوستم نمی گنجم چون پول کلانی را فردا قراره به ما بدن. خاک تو سرتون با این افزایش و با این همه تاخیر در تصمیم گیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
چرا اینقدر کوته فکریت که فکر میکنید با این حقوق ها میشود زندگی کرد خودشان حقوقهای نجومی مگیرند ما اون را نمی بینیم آنها به ریش ما میخندن آیا با این حقوق ها میشود زندگی کرد
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
سلام
چرا دروغ میگین کلا بیست ونیم درصد اضافه کردن این همه جلسه،مذاکره همش دروغ
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بقول اقای ظریف خودمون انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم پس باقی حرفا اضافه هست
فرزاد بیچاره
United States of America
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
این خبر خوش بخوره تو سر وزیر کار رئیس جمهور و رئیس اجتماعی سالاری که خیلی هم نا سالاری حیف این فامیلی ... اجر شما با خدا که اگر البته اعتقادی داشته باشید ....
واقعا ثابت شد کارگر بیچاره ترین قشر در ایران است با سی سال کار و مشقت این هم نتیجش !
شهروندی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ما که خود حقوق هم واریز نکردن بحسابمون
علیرضامحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ای داد بی دادشماسرمال دنیادعوانکنین ماحقوق نمیخوایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بقول اون رفیقمون برید جلو بوق بزنید
اسداله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام. من نمی دانم اگر کسی از بانک یا هر جای دیگری پولی را میگیرد حداقل کاری که ان بانک انجام میدهد گرفتن کارمزد مثلا ۴ درصد و اگر دیر قسط را واریز کنیم جریمه تاخیر میگیرند ولی تامین اجتماعی چندین سال است حدود ۲۵۰ هزار میلیارد از پول کارگران را از دولت نگرفته است و هیچ کس هم جوابگو نیست و این نشان میدهد دستی پشت پرده است چون باید مدیریت تامین اجتماعی از دولت بخاطر مشکلی که اینکار برای کارگران ایجاد کرده و باعث شده حقوق انها و بازنشستگان از حداقل دست مزد هم بسیار کمتر باشد به مجلس و رهبری و یا هر جایی که میتواند دولت را مجبور به پرداخت پول خود ملت گردد شکایت کند ولی اینکار را نمی کند و فقط جلسه بی مورد میگذارد که بتواند اضافه کاری ان را بگیرد و حقوق خودشان بالا برود اگر دروغ میگویم بگویید تا من روشن شوم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خوشحالی ؟ نابود کردن بازنشسته ها را خوشحالی برای هیچ ؟ متاسفانه از اول انقلاب تا کنون امثال نوبخت و روحانی و شریعتمداری مسئولیت دارن و قادر به انجام هیچ کار مهمی نیستند جز فقر و بدبختی چه کار کردن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
لعنت بر این دولت جنایت نمی خوهیم اقای رو حانی بر دارد برای خودش خدا قصاص مارا از این دولت کثیف بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
صادرات‌نفت از هفت‌میلیون‌بشکه‌به‌هفتاد‌هزار‌ رسید باید صبر داشته باشید ‌تحمل کنید ما خیلی کار داریم توی عراق لبنان ‌سوریه فلسطین‌و غیره‌ ‌‌.به‌قول برادر کشت‌زر نماینده بهبهان‌ مگه‌ کور هستید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بدون مقدمه درخلوت خودبه مردبودنتون خواهیدشککردچون اینقدردرفضایی کثیف ونامردی رشدکردین که همه ارزشهای یک انسان که تمام جسم وروح خودرادرامرکارکردن به جان خریدن جای تاسف داردکه اخه شماچکاره ایدکه درموردافزایش حقوق ماتصمیم میگری شماانقدربی هویت هستین که نمیتوانیدازگذشته وتصمیم برااینده زندگی خودتون بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بدون مقدمه درخلوت خودبه مردبودنتون خواهیدشککردچون اینقدردرفضایی کثیف ونامردی رشدکردین که همه ارزشهای یک انسان که تمام جسم وروح خودرادرامرکارکردن به جان خریدن جای تاسف داردکه اخه شماچکاره ایدکه درموردافزایش حقوق ماتصمیم میگری شماانقدربی هویت هستین که نمیتوانیدازگذشته وتصمیم برااینده زندگی خودتون بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
چیه این خوشالی داره حق مارا میدن به سوریه حزب شطان هوسیها برای اگر باز نشسهای تامین اجتمایی غیرت دارید جمع شیم جلوی مجلس یا همه مارا قطل عام کنند یا حقمونو بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدا ریشه این بی کفایتی ودزدان رو از روی زمین برداره ماکه راضی نیستیم که حقمون رو پایمال میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدا لعنتتان کند که بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه باید شرمنده خانواده باشند با این تورمهای نجومی دیگر اگر یک بازنشسته دیگر تلویزیون یا یخچال اش خراب شود دیگر با این حقوق ها دیگر باید دنبال وام باشد اگر جایی قبول کنند
ناشناس
Netherlands
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
خداشمامستکبران ظالم به حقوق کارگران
رابااهالی کاخ سفیددرجهنم یکجاجمع
کندآمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
اینقدر خوشحالیم که فردا اضافه حقوق واریز میکنید خلاصه گوشت مرغ برنج می خریم مسافرت می ریم دارو های گران قیمت که نتوانستیم تهیه کنیم اونو تهیه می کنیم فقط خدا ازتون میگذره هرگز سلامتی نبینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
مناز رهبر عزیز عاجزانه تقاضا میکنم بداد مابازنشسته ها برسه حضرت اقا این مجلسی ها ومدیران ودولت دست دردست هم گذاشتن ودارن ما ریش سفیدان بازنشسته تامین اجتماعی را زیر
پا له میکنن اینا دارن ایمان مارا نابود میکنن من خودم همسرم مریضیم. مستاجریم ماهی 8هزارتومن اجاره میدیم سه فرزندم ازدانشگاه اومدن بیرون حالا چطور باتوروم صدردصدی زندگی گنم خواهش من اینه کاری بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
وعده های سر خرمن میدهند سالهاست که وعده های بی عمل شنیده ایم ویکی یکی دارند دربیرون از ایران برای خود و خانوادشان خونه می خرند آدم را یاد مغولها می اندازند آمدند کشتن خوردند بردند وما قبل از نابودی به دست دشمن از پشت خنجر خوردیم توسط سیاه بازان داخلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
روحانی تو ونوبخت یک مقدار فکر کنید .واقعا ببنید این حقوقی که به بازنشتهها میدهید کفاف زندگیسان را میدهد یا نه یا حًرت عالی طرز فکر چهل سال پیش را دارید که گفته بودید برای چی باید به بازنشتها پول بدهیم بازنشتهای دوران شاه اونها خانواده نداشتند عروس وداماد نداشتند که شما اینطوری فکر کردید.اون زمرا لعنت کنه خدا ازتون نگزره..دعای چهل میلیون مستمری ن شما وضعت هنوز خوب نشده بود به برکت سفره انقلاب تو یک اطاق در پایین شهر زندگی میکردی .اقای نوبخت هم با پیکان دوران اعلحضرت مسافر کشی میکرد.نه شما تو خانه پانصد میلیاردی رفته بودی نه اون.بگیره.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
عزیزان دلار رفت 19000 تومان خاک تو سر مان بشه. واقعا مسئولین راست راست راه می‌روند وادرک ادرک دروغ می‌گویند. ریس بانک مرکزی دلار13هزارتومانی شده 19000 تومان بازمیگوید داریم ارز راکنترل میکنیم. احتمالا فکرمیکنند مردم خرند هیچ حالشان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
متاسفیم برای دولت که انگار میخواد صدقه بده تلاش بیخوده توایران فقط یک عده مشخص باید بخوردو ببرد که معلومین بقیه ول معطل انگار ارث باباشونو میخوان بدن به مستمری بگیرا میلیاردی کم بود یورویی میبرن اونوقت برا مستمری بگیرا بودجه نیست
م گ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
من الان خودمو نفرین میکنم که به روحانی بیوجدان رای دادم که تازه یارانه ام روقطع کرد بعد اون وزیر ازخدا بی خبر کثیف رو که با یک من ریش توروی مردم دروغ میکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
شما مثل اینکه خبر از هیچ چیز ندارید کدام خوشحالی با این مبلغ آی مسئولی که این مبلغ را باعث خوشحالی میدانید بیاییدبا ما همدرد ویک ماه با این حقوق زندگی کنید و شما هم خوشحال شوید
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
واقعا چرا ما ملت ساده لوح فقط یاد گرفتیم با نفرین کردن به خود آرامش داده و دل خوش کنیم و از حق خود بگذریم بابا بقول فردوسی خرد(عقل) را بکار گیرید نه جان (زبان و چشم و گوش ).اول باید یکی شدن و همبستگی و همصدایی را یاد بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خیلی مردم مهم نیستن برای شما دروغگوها فقط به فکر جیب خوتان هستین نه خدا رو قبول داریم نه هیچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خیلی مردم مهم نیستن برای شما دروغگوها فقط به فکر جیب خوتان هستین نه خدا رو قبول داریم نه هیچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سی سال زجر و زحمت کشیدیم به امید آ بنده بهتر. اینم. نتیجه سی سال زحمت کشیدن وبیمه پرداخت کردن.........
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
اگر بعد از سه ماه فکر کردن وتصمیم گیری آقایان بیست‌و شش درصد به حقوق بازنشستگان اضافه کردن بااین تورم پنجاه درصدی این که دیگه فکر کردن نداشت هرسال تقریبا همینقدر اضافه می‌کردند بازهم بازنشستگان مظلوم بایذ تواونه دولت بی کفایتی که نمی تونه جلوی تورومو بگیره روبده ازبازنشسته ها میگیره میکنه توجیب مدیرانش من به شخصه اشتباه کردم به روحانی رای دادم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
من بازنشته با 1600 مستاجر خودم بیماری قلبی دارم دختر دم بخت خدا شاهده با چه کنم چه کنم روز را شب شب را روز می کنم امروز صاحبخانه زنگ زده می گه یا 800 تومان به اجاره اضافه کن یا 20 میلیون پول پیش بده یا خونمون خالی کن بهش می گم والا ندارم برگشته به من میگه حقوق شده 28000 چرا نداری بهش میگم والا بلااین حقوق برای کشورو لشگری است من با این 26درصدی که اضافه کردن همین به دومیلیون میرسه چرا اخه چرا اینقدر ما قشر ضعیف را اذیت می کنید والا خدا را خوش نمی اید خدا هیچ کس را شرمنده نکن کمکم کن خیلی دلم گرفته خیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
واقعا دولت مردا باید خجالت بکشن البته اگه بشه بهشون گفت مرد . چطوریه که خودشون حقوق بالای بیست سی میلیون می گیرن اونوقت برای بازنشسته ها باید برا یه قرون چونه بزنم ؟ امیدوارم به زودی خدا جوابتونو بده . واگذارتون کردم به خدا که عمرا چون سالم به در نمی برین انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
واقعا دولت مردا باید خجالت بکشن البته اگه بشه بهشون گفت مرد . چطوریه که خودشون حقوق بالای بیست سی میلیون می گیرن اونوقت برای بازنشسته ها باید برا یه قرون چونه بزنم ؟ امیدوارم به زودی خدا جوابتونو بده . واگذارتون کردم به خدا که عمرا چون سالم به در نمی برین انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
میشه خواهش کرد بخاطر کسب درآمد وسوژه سازی ملت رو تمسخر نکنید.
میگم مسئولین چه گلی بسر بازنشستگان زدنه که شما ندای خوشحالی سر میدهید..
انسانیت را با درآمد معاوضه نکنید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
باید با این اضافه شدن خونه بخریم وبا وامی که بهمون میدن کاخ بخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
دیگه ۴۰۰-۵۰۰ تومان خوشحالی داره؟.!!!!! واقعا که!!!!فکر میکنن بچه گول میزنن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
فکر نکنم کسی خوشحال بشه اه ناله همه این کارگران پشت سرتون هست هر چقدر که میخواین تبعیض قائل بشین
حسین بیگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
خدا وکیلی باید همه بازنشستگان مثل کشوری ولشگری اتحاد داشته باشیم تا حق ما را بدن
ناشناس
Germany
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
پس ازگذشت سه ماه ازسال برای چندرغازافزایش چطورمیشه خوشحال بود؟ فقط امیدوارم مسئول ومسببین این حق خوریهاوپایمال کردن حقوق بازنشستگان بسزای اعمالشون برسند.وجدان که ندارندفقط نمیدونم چطورجلوی خانوادشون وفرزندشون سربلندمیکنند.فقط دروغ تحویل دادندوبس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
الهی خیر نبینند مَسیولینی که به فکر قشر ضعیف کارگر نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
یعنی اقای شریعتمداری این ماهتفاوت شامل مستمر بگیران هم هست؟فردا ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدا از سر تقصیراتتون نگذره. ما خانواده ای هستیم که 100-200 تومن از حداقل بگیرها بیشتر میگیریم و سرپرست خانواده فوت شده و با دانشجو و بیکار چطور میتونیم زندگی کنیم. 15% یعنی چی؟ خداوند حق مستمری بگیران رو از شما بگیره. مطمئن باشید که روزی میرسد که نابود میشوید و نفرین همه ماها تا ابد پشت سرتان هست.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
حق واقعی وحداقلی که باید هر بازنشسته بگیرد 9میلیون تومان درماه است که کمتر از آن زیر خط فقر محسوب میشه, ولی ثروت مملکت به جای اینکه در سفره های مردم دیده بشه ، سر از کشورهای انگلیس و روسیه در میاره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
سوریه فلسطین لبنان غزه یمن با اینا باشند که دیگه چیزی تهش نمی مونه برای ما اگه یه وقت چیزی اضافه اومد اون وقت یه فکری هم به حال ما می‌کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدایا باید ب کی و کجا بریم شکایت کنیم از اینکه حق و حقوق مونو رو نمیتونیم بگیریم.. آخه منکه 650 هزار میگیریم با 26 درصد افزایش چی می بخرم چطوری می تونم زندگی کنم. یعنی میشه یه مرد پیدا شه. حق و ب حقدار برسونه
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
به زمین گرم بخورید که اینقدر با روح وروان ما بازنشسته ها بازی میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
یه وقت از خوشحالی سکته نکنیم خیلی مواظب باشید کم کم بدید این پول مابه التفاوت رو
اکبر سازنده
France
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
با سلام خدمت شما دوستان.دیشب حقوق واریز شد ولی یک ریال اضافه نشده بود؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
شما که تیتر زدی فردا روز خوشحالی بازنشستگان ، لطفا از زبان یک بازنشسته بنویس بازنشسته دیگه تو این مملکت روز خوش ندارد ، چون زندگی یک بازنشسته شده فقر و خجالت زن و فرزند و درد و داروی و درمان گران .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
اینجا افغانستانه نه ایران
فدائی حیدری رضاقلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
همینم شکرکنیم که دولت نمید درخونه ازبازنشسته بخواهد که زودترخوکشی کن لااقل راضی هست که بخورونمیر بامرگ تدریجی بمیریم یابافکرچکنم سکته کنیم وبمیریم که ابرویمان نرودتشکرازنمایندگان مجلس نشین ودولت وقضات ودیگرمقامات که بازحمت وازصفر حتی بعضی درحال فقیری باعقل به مقام وسرمایه مثل نجفی طبری ووورسیدندممنونیم
رضااسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بخدا خجالت داره بکید روز خوشحالی بازنشستگان اگر خوشحالی ۴۰۰تومن می ارزد وخوشبحال ما بیچارگان خوشبخت زشت اینقدر تو بوق کرنا گذاشتی مگر اینقدر فقیر تهیدست شدیم که با این ۴۰۰تومن زندگی ما رونق بگیره برید بمیرید با این تبلیغات کیثف که مارو بیچاره فرض کردید توای که این تبلیغ وخبر بزرگ میکنی ازهمه بدتری
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
مسعولین فقط دروغ میگن
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
گر وزیری گفت از تیمار خلق آزرده است بشنو باور نکن زیرا که هزیان گفته است
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
گر وزیری گفت از تیمار خلق آزرده است بشنو باور نکن زیرا که هزیان گفته است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
اقایون بازنشسته بلندشین و بزنین تو دهن این مسعولین بی غیرت خدا نشناس اینا فقط فکر جیب خودشون و دزدی هاشون هستن بلند شین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
نمی دونیم شب راتاصبح به چه شوقی برسونیم.اینقدر دروغ هاروپاسکاری کردند اخرش هم اندازه پارسال حقوقها رواضافه کردند.ولی همه چیز رابرای صدسال جلوتر گرون کروند.خدا نگذره ازشون
باز زن نشسته نام خانوادگی فوت شده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام آقایان وزیر ان ونماینده های مجلس فقط قانون ضعیف کشی تصویب کنید تورا بخدا خجالت بکشید با این افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سی سال خدمت صادقانه از بهترین عمر جوانی از آدمهایی که مثل همین شما ها در مسند مدیر و مدیر عامل بودند خون و جگر خوردیم این بازنشستگیمان باید خون وجگر بخوریم خدا برای خودتان وزن و بچه هایتان نسازد شما خون ملت را میمکید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
به حق مقدسین عالم خدا از شما و ظلمی که در حق ما میکنید هرگز از شما نگذره......
داد بی داد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
2
سلام وصد سلام به نان برهای جمهوری اساامی آیا شما بنام اسلام چها که نکردید ایا با این کار آبرویی برای اسلام باقی گذاشتید؟ هر روز دزدی واختلاس خیلی جالب است دزدان در کاندا و انگلیس سر در می آورند تو را به آن کسی که نمی پرستید طبق ماده ۱۱۱ تامین اجتماعی این افزایش حقوقبازنشستگان را میدادید به نماینده ها تا قانون نان بری بیشتری را تصویب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
لعنت به این دین که همش دروغ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
دلتون به چی خوشه سی سال از جان ما کندن و واسشون کردن با حقه و فریب سر این زحمت‌کشان کلاه می‌زارن این قشر حامی ندارن که ازش دفاع کنه فقط جیب‌های خودشونو پر میکنن
رحمان
Germany
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
4
لطفا فراخوان راهپیمائی بدهید. تا حقمان را بگیریم.اینها گوششان بدهکار نیست.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام بنده بازنشسته اموزش وپرورش هستم همسان سا زی که به واقع طرح بیعدالتی شامل حال ما نشد چون طرح حمایت از بیسوادی وبا سنوات کمتر از سی سال بود لعنت براین بیعدالتی وطلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
5
از بس دروغ شنیدیم باور کردن به گفته های صادق هم مشکل است ،بی اعتمادی بازنشستگان تأمین اجتماعی به مسئولین خود ،این امر جای تأسف است.
کاگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خجالت بکشید بی شرفها. مطمئن باشید که داغ عزیزتان انشاءالله با نفرین این قشر زحمت کش میبینین .
دائی محمد ی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ما دیگه. چه قدر بد بخت هستیم
دائی محمد ی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ما دیگه. چه قدر بد بخت هستیم
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
لعنت به تمام‌مسعولین بی لیاقت لعنت خدا به شما که به نام خدا به کام شما شما بی دین ها از کاهنان معبد هم بدترین
ناشناس ام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ریئسجمهور خوشبحالت بارفاه زندگی میکنی همچنن اقای ربیعی وهمچنین اقای شریتمداری ؟اما کارگر تامین اجتماعی شما اسوده وبا قناعت زندگی کنید پیروز دنیا وآخرت شمائید.
اتش نشان،بازنسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
اقای محترم که با هیجان تیتر میزتی روز خوشحالی بازنشستگان،
یا داری مسخره میکنی یا عقلت کمه ،در دو صورت برات متاسفم
یه نگاهی به پیامهای این قشر زحمت کش ورنج کشیده بنداز ببین چن تاشون از خوشحالی بال در اوردن.اخه نمیدونن فردا با این همه پول چکار کنن
ف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اقائی چنان باقوت گفته برخیزید بزنید دهان مسئولین فکرکرده زمان ۵۰سال پیش است نه جانم مواظب باش درضمن قانون توبه که اژه ای گفت درموردمقامات واختلاسگران است نه من وتوکمی مراعات کنیدبخورونمیر بسازیم تامرگ تدریجی برسد بازم شکرخدا ازمسئولین جای تشکردارد
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دستت درد نکنه دولت محترم خیلی بما لطف کردید که هیچ وقت فراموش نمی کنیم بنظر ما فقط به فکر آشوری و لشگری و غیر ه باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خیلی عالیه ازاین بهتر نمیشه. میریم فضا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تورم سیصد درصد و افزایش بیست و شش درصدی. البته که جای خوشحالی و شادی و پایکوبی داره بعد از سه ماه... دولت تدبیر و امید خجالت هم چیز بدی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بسم رب الشهدا صدیقان ای حاکمان بر مال و جان مستضعفین شمارا بر الوهیت خدای قادر مطلق اشارت میدهم تا از کارهای مظلوم کش حقیقتا برای جویید و با اعمال خود قدرت خشم خدای حق تعالی را بر نه انگیزیداخرایا نمیداند چه پروژه نمرودها فقط با سنگریزه های آبابیل آمد خدا را شناختن به دبدبه و کوکبه نیست به ذات خدای آگاه و دانا مگر نباید ورزید والسلام حقیر ترین بنده گنهکار خدا خاک در ودست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخ که چقد خوشحالم. منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله (خجالت بکشید تورو خدا)
رضآ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
غضه نخورید تمام فرمایشات خوب وبد شما ها را خواندم وناراحت نباشید آقای روحانی فرمودند امسال عیدی را زیاد می کنیم و حداقل ۲۰ درصد به حقوق ها افزوده میشود کسی را نفرین نکنید این بد کاری است
رضآ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
غضه نخورید تمام فرمایشات خوب وبد شما ها را خواندم وناراحت نباشید آقای روحانی فرمودند امسال عیدی را زیاد می کنیم و حداقل ۲۰ درصد به حقوق ها افزوده میشود کسی را نفرین نکنید این بد کاری است
رضآ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
غضه نخورید تمام فرمایشات خوب وبد شما ها را خواندم وناراحت نباشید آقای روحانی فرمودند امسال عیدی را زیاد می کنیم و حداقل ۲۰ درصد به حقوق ها افزوده میشود کسی را نفرین نکنید این بد کاری است
اکبر احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تابحال حقوق نگرفتیم
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدایا در ظهر آقا امام زمان تعجیل بفرما تا از دست این ظالمین نجات پیدا کنیم تا کمتر شرمنده ی زن و بچه بشیم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تیترخبر ازفحش بدتره ،شرم کنید بابا هرکدوم این بازنشسته ها سی سال زحمت کشیدن مطمئن باشید خیلی میفهمن شما بااین تیترخبرتون به ریش اینا خندیدید ،خداازتون نگذره ،این مسئولین خودشون گدازاده بودن حالا عقده هاشون وسر مستضعف وکارگر خالی میکنن ،آقایون شما ها زن وبچه هاتون وقتی کارت میکشن ادکلون ولباس زیرفقط بخرن اندازه یک ماه بازنشسته خرج میکنن،درحالی که مابازنشسته ها باید شرمنده شکم فرزندانمون باشیم آفرین برشما
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
کجاش جای خوشحالی داره....برید خودنتون رو مسخره کنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تیترخبر ازفحش بدتره ،شرم کنید بابا هرکدوم این بازنشسته ها سی سال زحمت کشیدن مطمئن باشید خیلی میفهمن شما بااین تیترخبرتون به ریش اینا خندیدید ،خداازتون نگذره ،این مسئولین خودشون گدازاده بودن حالا عقده هاشون وسر مستضعف وکارگر خالی میکنن ،آقایون شما ها زن وبچه هاتون وقتی کارت میکشن ادکلون ولباس زیرفقط بخرن اندازه یک ماه بازنشسته خرج میکنن،درحالی که مابازنشسته ها باید شرمنده شکم فرزندانمون باشیم آفرین برشما
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تیترخبر ازفحش بدتره ،شرم کنید بابا هرکدوم این بازنشسته ها سی سال زحمت کشیدن مطمئن باشید خیلی میفهمن شما بااین تیترخبرتون به ریش اینا خندیدید ،خداازتون نگذره ،این مسئولین خودشون گدازاده بودن حالا عقده هاشون وسر مستضعف وکارگر خالی میکنن ،آقایون شما ها زن وبچه هاتون وقتی کارت میکشن ادکلون ولباس زیرفقط بخرن اندازه یک ماه بازنشسته خرج میکنن،درحالی که مابازنشسته ها باید شرمنده شکم فرزندانمون باشیم آفرین برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
جمگه کادو یا صدقه دارن میدن که خوشحال باشیم ؟! دیگه چندرغار بعداز سه ماه خوشحالی داره؟! نهایت پول یه تعویض روغن اتومبیل های میلیاردی وزراء مولتی میلیاردر است دیگه......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
پس این عدالت علی که ازش حرف میزنیدوشعارمیدیدکجابکارمیگیردبحق خدای علی حق مظلوم خوردن نداره من مستمربگیر بااین گرونی وتورم زیرفشارم تبعیض بین دوقشر چرادرآمدی بجزاین حقوق ندارم کرایه خونه قسط هیچ نمیونه سرپرستم تورووجدانتوبه دادمابرسید
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
از قول کی میگید بازنشستگان خوشحال میشن از هیچکس خجالت نمیکشید از وجدان خودتون خجالت بکشید بابت چندر غاز باید خوشحالم بشیم واقعا که
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ازبس که همه مابی عرضه ایم حق گرفتنیست حضرت علی میگه چرادرنمیاید بیرون حرفتون رابزنید ماهابیچاریه ایم توشهرستان شماتوتهران متونیددرمجلس جمع بشید بلکه بتونید حق ماراهم بگیرید ازاین خدانشناسها مخصوصا این نوبخت بدبخت طرف سرمایه دار
A.K
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقای وزیر کار و دیگران برای کارگر اینگونه تصمیم میگیرند انگار خارج از ایران هستیم و بدور از تورم اینگونه حقوق را خودشون میتوانند زندگی رابچرخونن ابدا پس مثل مرد راستش را بگن که هیچ حقی برای کارگر قائل نیستند هر حرفی راهم که میزنند بیخودیه همه اش دروغه
زهرا قضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلا م لطفا اضافات ما کمتر از ۲۸۰۰ هزار نشود اگر کمتر از این مبلغ واریض نکنید چون روز به روز جنسها گران میشود حبوبات روغن برنج بل اجبار زندگی میکنیم با این حقوقای کم ان حمتما پول دفتر چه مالیات وچیزای دیگه بر میدارید الان باماهی ۵۰۰۰۰۰۰میلون تومان نمیشه زندگی کرد تورخدا به فکر ما باشید این دولت فکری به حال این تبرم زیاد باشد متشکرم
زهرا قضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلا م لطفا اضافات ما کمتر از ۲۸۰۰ هزار نشود اگر کمتر از این مبلغ واریض نکنید چون روز به روز جنسها گران میشود حبوبات روغن برنج بل اجبار زندگی میکنیم با این حقوقای کم ان حمتما پول دفتر چه مالیات وچیزای دیگه بر میدارید الان باماهی ۵۰۰۰۰۰۰میلون تومان نمیشه زندگی کرد تورخدا به فکر ما باشید این دولت فکری به حال این تبرم زیاد باشد متشکرم
زهرا قضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلا م لطفا اضافات ما کمتر از ۲۸۰۰ هزار نشود اگر کمتر از این مبلغ واریض نکنید چون روز به روز جنسها گران میشود حبوبات روغن برنج بل اجبار زندگی میکنیم با این حقوقای کم ان حمتما پول دفتر چه مالیات وچیزای دیگه بر میدارید الان باماهی ۵۰۰۰۰۰۰میلون تومان نمیشه زندگی کرد تورخدا به فکر ما باشید این دولت فکری به حال این تبرم زیاد باشد متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
به اعتراض ها توجه نکنید وبستر را برای چون دور بری هایتون آماده کنید تا بیشتر بدوزند ودر پشت پرده با هم تقسیم کنید
ناشناس
Germany
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من یک مستمری بگیر دارای دو فرزند هستم. قسط وام و قبض آب و برق و گاز رو که پرداخت میکنم فقط یک میلیون برام میمونه که با اونم چند قلم کالای خوراکی ضروری میخریم. بخدا قسم خیلی وقته حتی میوه نخوردیم یه لباس تازه نگرفتیم. این افزایش حقوق هم با افزایش قیمت ها و تورم به چشم نمیاد باور کنید ما داریم تو حسرت و بدبختی زندگی میکنیم فقط نفس میکشیم بچه هام روزی چند بار آرزوی مرگ میکنن.
زهرا. شغل ق بازنشسته قالیباف. سرپرست خانواده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدابرکت بده. ۵۰۰هزارتومان حقوق ۲۶درقدبیادروش میشود۶۵۰هزارتومان خدایا بکش راحت شیم جزاین که باگریه می نویسم هیچ حرفی نمیتوانم بگویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعا بایدبه فکربازنشتها باشن بچه دارنن نو ه عروس دومادبااین همه گرانی واقعا حقشون دویست سیصدهزارتومن نیست به فکرشان باشیددل بسودبراشون تا خدا هم بهمون رحم کند
عباس رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
لیاقت بی‌عرضه هایی که بجای فریاد وحق طلبی به امید صدقه گرفتن از نظام فاسد هستند همینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
الملک یبقی مع الکفر ولا یقام مع الظلم
انشالله بزودی وعده رسول خدا(ص) محقق میشه
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
خدایا روا مدار که گدا ، شاه شود. روزگاری که آخوند کارش گریه انداختن مردم سر قبور اموات بود ، تبدیل شده به گریه انداختن و زجرکش کردن مردم. تنها تفاوت در این است که امروز آخوند برای مردم ایران تصمیم میگیره چی بخور ، چی بخور ، چی بپوش ، کی شاد باش ، کی ناراحت باش ، کی حرفناراحت بزن ، کی ساکت باش . اما زمین گرد است و ظلم پایدار نیست . ننگ بر روزی که مردم ایران ظلم رو پذیرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
همچین تیتر میزنین که یکی نفهمه میگه حقوق ها بیشتر از تورم اضافه شده و مردم در رفاه زندگی میکنن آخه تورم ۲۰۰،۳۰۰٪ بعد با افزایش چندرغاز حقوق که کفاف یک هفته زندگیه بازنشسته هارو نمیده ،دیگه تیتر زدن داره آخه!!!؟
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اینقدر خوشحالند که امشب تاصبح بیدارند ومی خوان ببینند با این حقوق 150 دلار ی چکار کنند این همه پول تمام نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
همه این مشکلات بخاطر ترکیب شدن بوی گل سوسن و یاسمن هست. تجربه شد برای مان که هیچوقت عطر گل سوسن و یاسمن را با هم استفاده نکنیم.
چون ترکیب این دو باهم سمی میشه.
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تامین اجتماعی خودش زیر نظر دولت هست اون موقعی که سوابق بیمه ها سوخت و گم شد کی جواب داد اون موقعی که موقع بازنشستگی امضا میگرن که حق هیچگونه اعتراض نداری اون موقعی که تامین اجتماعی حق و حقوق مربی خارجی رو میده بعد تازه میگن قرض داده بیاد قرض رو به خود بازنشسته ها و شاغل ها بده این نوشته های من الکی فقط برای دل خودم هست میدونم هیچکس نگاه هم نمیکنه چه برسه به اقدام
همسر بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
نگفته بودین ک همسان سازی حقوق فقط بین خود مستمری بگیران تامین اجتماعیه نه با باز نشستگان کشوری و لشکری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
اقای نوبخت مگر پول بیت الماله می خوای باهاش تو کشور های عربی زمین نخر یا بانکهای خارجی سرمایه گذاری نکن لاعقل بدهی تامین را بده ببینیم بازم میگن اگر دولت .....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
پس چرا تامین اجتماعی
نجف آباد میگوید۴۵۰۰۰۰اضافه شده ولی شما میگویید۸۵۰۰۰۰چرامردم را سرگردان میکنندباحدود هشت سال بازنشستگی دو ملیون میگیرم خداوکیلی یک بار هم خودتان را جای مابگزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقای نوبخت انشاالله این بدبختی که سربازنشستگان تامین اجتمایی آوردی خداسرت بیاره (امین )
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اینا همه دستشون تو یه کاسه است تامین اجتماعی شریک دزد و رفیق قافله است فقط یه جنگ زرگری راه اندختن سر من و شما کلاه بزارن
نویدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این همان وعده سر خرمن است . من عذر میخوام از همه بازنشستگان باید منو ببخشن بازم معذرت میخوام .به قول معروف میگن بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد . تا دوسه ماه آینده یه بهونه می گیرن میگن دولت به ما پول نداد فلان کس خورد فلان کس برد . بابا دیگه بعداز چهل سال همه فهمیدن که مردم هر حرفی رو باور نمیکنن.پس الکی وعده ندین .
حجت کسکین تبریزی
Romania
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعا اینکه بعداز دوماه مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران وبازنشستگان داده شود خیلی جای خوشحالی دارد !!!!؟؟؟این عین اهانت است به مستمری بگیران وبازنشستگان .
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
جای تاسف دارد حق و حقوق کلیه بازنشستگان را پایمال کردند همه مسولین در این مورد مقصر هستند مثل نمونه گران کردن بنزین یکی گفت من خواب بودم دیگر گفت اطلاعات فنی نداشته ام و یکی گفته اطلاع نداشته ام این بازی دیکتاتوری روزی پایانی دارد نمونه اش قاضی منصوری آخر کلام یک مشت دزد در گشور حکومت میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خون بالا بیارین چون حق مارو ناحق کردین
بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقای وزیر،مایحتاجی که مابازنشسته های تامین ازبازارخریدمیکنیم بااون حقوق بگیری که حقوق آنچنانی میگیردوهمان اجناس رامیخردقیمتش برابراست برای ماارزانترنمیدهندالبته خیلی چیزهاراازصدقه سری شمانمیتونیم بخریم معنای فقرزدایی وطرفداری ازمستضعف رابعدچهل سال فهمیدیم.سازمان رابه خودبازنشسته هاوکادگرهاوابگذارید.صاحبش ماهستیم.اگردولت درهیچکدام ازامورات تامین دخالت نکندخودمیتونیم ازعهده اش دربیاییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خداازتوننگذره که اینهمه باروح وروان مردم بازی می کنیدقدیمیا حرفاشونو باید با طلا نوشت یمثال هست میگن ازدعوای گربه وموش برباد رود دکان بقال راست میگن حالا از دعوای دولت و مسئولین تامین اجتماعی بدبخت باز نشستگان اجتماعی سرشون کلاهک میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مثل اینکه دولتمردان باور دارند که خدا نیست واصلاابایی ندارند که در آینده چه
چیزدرانتظارشونه همانطورکه به ماوخانوادمان رحم نکردیدمانیزبه هیچکدامتان رحم نخواهیم کرد خدا هست
فردا هست روز قیامت هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مثل اینکه دولتمردان باور دارند که خدا نیست واصلاابایی ندارند که در آینده چه
چیزدرانتظارشونه همانطورکه به ماوخانوادمان رحم نکردیدمانیزبه هیچکدامتان رحم نخواهیم کرد خدا هست
فردا هست روز قیامت هست
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سم ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک برسر من بازنشسته که پرداخت شندرغاز ازحقوق خودم را که بعدازسه ماه سیاهبازی قراراست به من بدهند تبدیل به خبری خوشحال کننده برایم میشودکه رییس سازمان با اینهمه کبکبه ودبدبه می آید آنرا اعلام میکند.حقوقی که کل آن فقط برای ده روززندگی دراینکشوربزورکفاف میدهد.روش افزایش حقوقشان هم طوریست که بعد ازسه چهارسال همه به جمع حداقل بگیران ملحق میشوندوموضوعی میشویم برای سخنرانی آقایان ودادسخن ازبیعدالتی درحقمان.جالب اینجاست که همه میداننددرحقمان ظلم میشودفقطاشکال اینجاست که هیچکس نیست این ظلم راخنثی کندومارا ازمظلومیت درآورد.حکایت غریبیست.‌
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
همین را میدانم که وزیر کار و رفاه و تامین اجتماعی کم کم زن و بچه هایشان را با حق و حقوق بازنشسته ها را میفرستند پیش مردان سوریه عراق یمن ..............تاازخجالتشان در بیایند ما نمی‌توانیم کاری بکنیم اگر غیرت داشتن این همه فوحش رابه خود نمیخریدند اگر رایت میگویید به داد مردم برسیدغیرت و مردانگی کجا رفته این خبر خوشحالی نیست مرد باشید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
یه مرد تو تامین اجتماعی پیدا شد که می خواست حق بازنشستگان رو بگیره اونم میعاد صالحی بود ترسیدن دزدی هاشون و رو کنه فوری دکش کردن درد و بلاش بخوره تو سر سالاری و شریعتمداری مخصوصاً روباه بنفش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اگر خدایی باشد ک ما به بودنش ایمان داریم حق و باطل را بهتر از ما میداند سزای شما بدخواهان ک چوب لای چرخ ما شرمنده های خانواده گذاشته بهمان خداوند اما از این به بعد دیگر روی همراهی بازنشستگان حساب نکنید چون بد جور بازی مون دادید
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام،
دوست عزیزی که این خبر را تهیه کردی،
این مسئولین با کش دادن مسائل و لفاظی حواس شما را هم پرت کردن....
تفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت با حقوق تیر پرداخت میشود یعنی آخر تیر و نه فردا.....
فردا اگر هم واریزی انجام شود تفاوت حقوق خرداده و اینها که دائم میگفتن منتظر مصوبه ایم، حال که همین مبلغ ناچیز هم به لطف ماهها جلسات پر بار انواع دکتر و وزیر و کارشناس تصویب شده آن را هم میخواهند ذره ذره پرداخت کنند.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شما هم مسخره میکنید روز خوشحال بازنشستگان تامین اجتماعی ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!هیهات
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات تورم ونگرانی واز طرف دیگر مشکلات پیری وکهولت سن دچار هستند ودولتمردان با روزی ١۰ تومن افزایش حقوق چی میشه خرید وسرگردان وزير فشار تورم ونگرانی از حداقل حقوق برخوردارند تا کی بی عدالتی بله باید با افزایش حقوق روزی ١٠تومن باید جشن بگیریم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خوب برا تودتون تفسیر میکنید تناقضی نیست؟ شما رسانه ایی ها بدترین خیانتو درحق کارگر وبازنشستش میکنید ماله کش دولتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خیلی بی وجدانین، آنقدر گرسنه هستین که از حق بازنشسته ها میخورین. البته شما مجلسی ها سیرمو نی ندارین. ما که راضی نیستیم انشاالله به حق علی، به حق فاطمه ص، پاشو بخوره هرکی باعث وبانی این بی عدالتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
والا این مستمری های صدقه اش خیلیش حق یتیم.و خیلی حق پیرمرد از کارافتاده یا پیرزنهای بی سرپرسته و از خون سگ حرامتره.چرا نجومی بگیر از فروردین اضافه حقوقش اعمال میشه.ولی صدقه بگیر تامین اجتماعی نه مستمریش کفاف قبوض آب و گاز و برق را میده و اضافه صدقه شونم ۴ ماه شد و هر روز به بهانه ی ۲۱ و ۲۶ درصد نمیدند.چه دولت مزخرف و چه مجلس مزخرف تری.که هیچ کس گوشش بدهکار مردم نیست فقط هر کسی به طرف خودش میکشه.آخه این که حکومت اسلامی نیست.حکومت اسلامی بر پایه ی صداقت و عدالت و وجدان و جوانمردی و فکر همنوع بودنه نه هر کس تو هر سمت برا خودش چپاول کنه
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
لعنت بر شما ناشران دروغ و لعنت بر دولت دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خجالت بکشید با این تیتر زدنتون چه خوشحالی چه کشکی مگه مث آقایون نجومی بگیر هستیم ما بهتره بگید فردا روز عزای بازنشسته هاست
ناشناس
Germany
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
عجب خر تو خریه
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام،
متاسفانه مصوبه ای را صادر کردن که حق الناس بزرگی در دل خود داشت.
چند سالیه پشت کلمه حداقل بگیر سنگر گرفتن و نه حقوق واقعی حداقل بگیر را میدهند و نه بقیه سطوح را.
تامین نیازهای ضروری حداقل بگیرها امری مسلم و وظیفه دولت است که آنهم بدرستی انجام نمیشود ولی از بین بردن حقوق بقیه سطوح عذر بدتر از گناه است...
چطور موقع حق بیمه گرفتن تفاوت ۷ برابری بین حداقل و حداکثر قائل میشن و حق بیمه ۷ برابری میگیرن ولی بعد از بازنشستگی خرد خرد این حق را طی چند سال به صفر میرسانند؟
به بهانه حداقلی نبودن درصد افزایش حقوق را کم میکنتد، یارانه را قطع میکنن، وام را پرداخت نمیکنند و ....
آیا مجرمم ۳۰ سال ۷ برابر حداقل را حق بیمه دادم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اگر من رییس جمهورمیشدم اول نوبخت را ازسمتش اخراج می کردم وتمام عمر یک حقوق کم مثل بازنشسته ها به او میدادم تا بفهمد دوروغ چقدر زیان دارد وما چقدر زجر میکشیم،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من باسی هفت سال سابقه کارکه بیست وپنج سال کار کردم دوازده سال سختی کارداشتم چهارسال است که بازنشسته شدم حقوق من دومیلیون صدوپنجاهست باپنج فرزندمن باید به کی بگم بااین حقوق چکارکنم زمانی که میخواستم بازنشسته بشم حقوقم دوتومان بیشتربودامازمانی که بازنشسته شدم یک میلیون وصدبرای من حقوق زدن چراچکارکنم به کی بگم هروقت به بیمه مراجعه کردم میگه همین که هست تورابخدا راهنمای کنید من چکارکنم
بازنشستن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاك بر سرتون با اون تيتر زدن كجا بازنشسته ها از اون چندرغاز خوشحال ميشوند اصلا جاي خوشحال كجاست شرم كنيد از اين خبرهاي مزخرف تون
ناشناس
Russian Federation
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
الهی خدا از روزمین برتون داره.نسلتون منقرض بشه که خون مردما تو شیشه کردید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با سلام به مسئولان تامین اجتماعی ما بازنشستگان تامین اجتماعی از زمان جوانی برای دولت کار کرده ایم یعنی بهترین زمان یعنی بهترین موقع زندگی و از حقوقمان هم بیمه و مالیاتمان رادرجا کم کردند الان که میخواهند پولی را که خودمان برای این زمان پرداخت کردیم که در دوران بازنشستگی به ما پرداخت کنند هزار منت سر ما میگذارند امگر شما خدا را نمیشناسید مگر در کشور اسللامی زندگی نمیکنیم چرا باید پول خودمان را به خودمان بدهید این همه منت منت میگذارید بابا به والله در هیچ کجای دنیا مثل شما که ادعای مسلمانی دارید عمل نمیکنند تازه این مبلغی را که میخواهید پرواخت کنید با خط فقر ۶۸۰۰۰۰۰تومان فاصله دارد شما را به خدا کمی هم به فکر مردم باشید تا کی بی عدالتی والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شرم کنید اره خوشحالی لامصب چه خوشحالی حالا انگار به هر کیدیه ملیون دادند جمع کنید خجالت بکشید شما برید خوشحال باشید که نقره میخورید طلا میرینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شرم کنید اره خوشحالی لامصب چه خوشحالی حالا انگار به هر کیدیه ملیون دادند جمع کنید خجالت بکشید شما برید خوشحال باشید که نقره میخورید طلا میرینید
محمد مکرم دری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بعد از چندین ماه مثلا نشست و هر روزه تیتری خبری برای این گفتگوهای دروغین بالاخره نتیجه همان شد که از اول لحاظ کرده بودند یعنی اضافه ای همانند سالهای پیشین، با این تفاوت که آنقدر معطل کردند و با پولهایی که باید بموقع پرداخت میشد در بورس و کارهای دیگر سودی برای خود دریافت نمودند. خب با توجه به دزدیهای بعضی این هم نوعی دزدی توسط دولت جمهوری اسلامی!!!!!!! میباشد. خدا جزا بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک بر سر اون مسئول بی عرضه ای که برا ی مستمری صدقه اینقدر خبر خوشحالی خوشحالی راه میندازه که هم خودش باورش شده هم دولت وگرنه در نزد مردم بازنشسته پایه ی این مستمری صدقه است دیگه پایه اش چیه که اضافه اش باشه.هر سال این تاب را توش میندازند و دست آخر اضافه صدقه ی یکماه را هاپولی میکنند اونم از حق یتیم و علیل و ی مشت پیرزن پیرمرد.از بی عرضه گی شما و شریعتمداری این سازمان کمیته امداد ثانی و گاو شیرده لقب گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من که از اول گفتم ما را دست گرفتند و کردند مهره بازی خودشان ۳ ماه از سال گذشت تازه پارسال که ۴۰۰ تومان اضافه شده بود امسال هم به همان نسبت خواهد بود
یعنی اگر خدا جواب اینهارو نده ظلم در حق بعصی ها شده
خدایا ریشه ی ظلم را بکن و نگزار یک اسمان باشد و صد هوا یکی از سیری خوابش نبرد و دیگری از گرسنگی لعنت بر ظالمان
انقدر وعده های دروغین دادید از سال قبل و حالا چی شد به هیچ یک از گفته های پارسال عمل نشد
بدترین جنبدگان روی زمین دروغگویان هستند
و خدا دروغگو را دشمن خود معرفی کرده
اخه بی انصافها کی میخواهید بیچارگان را درک کنید
کی میخواهید بدانید مردم چقدر گرفتارند کی میخواهید حق مردم را بدهید
چرا انقدر تبعیض قایل میشید بخدا خسته شدیم
زیر بار این همه خجالت از خانواده
نمیتونیم حتی پوشاک بچه هامونو غذای انها را تامین کنیم
ترا خدا قضاوت کنید با ۱.۵ میلیون با همسر بیکار و فرزند بیکار و یکی هم دانشجو که هر ترم ۸۲۰۰میلیون
شهریه اش هست و هر سال هم اضافه میشه و با رفت و امدها و چه باید کرد اگر روزی صد تومان درامد باشه در شش ماهه اول سال هر ماهی ۳۳۰۰۰۰۰هزار تومان میشود که ما فقط ۱۵۰۰ میگیریم
و با روزی ۵۰ تومان ۴ نفر ادم روزی ۱۲۵۰۰ هر نفر
خرج خوراک پوشاک مسکن و رفت و امد و بدهی بانک و کرایه و ووووو میشود
خودتان کلاهتان را قاضی کنید از این ملت جز مرگ چه میخواهید
علنا انها را بسوی مرگ سوق میدهید. مرگ‌تدریجی
برای ما رقم زدید.
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بهترین راه حل اینه که کارمندان وکارگران تامین اجتماعی که در این سازمان مشغول کارند یا باز نشسته شده اند حقوقشان را از سازمان تامین اجتماعی بگیرن نه حقوق دولت یعنی از کشوری وقتی اون وقت اینقدر بیخیال ما نمیشن مجبور میشن برای حق حقوق خودشان که شده از ما دفاع کنند کارانش بعد بازنشستگی با شش کلاس سواد دارن بالای شش میلیون حقوق میگیرن چرا
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بهترین راه حل اینه که کارمندان وکارگران تامین اجتماعی که در این سازمان مشغول کارند یا باز نشسته شده اند حقوقشان را از سازمان تامین اجتماعی بگیرن نه حقوق دولت یعنی از کشوری وقتی اون وقت اینقدر بیخیال ما نمیشن مجبور میشن برای حق حقوق خودشان که شده از ما دفاع کنند کارانش بعد بازنشستگی با شش کلاس سواد دارن بالای شش میلیون حقوق میگیرن چرا
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بهترین راه حل اینه که کارمندان وکارگران تامین اجتماعی که در این سازمان مشغول کارند یا باز نشسته شده اند حقوقشان را از سازمان تامین اجتماعی بگیرن نه حقوق دولت یعنی از کشوری وقتی اون وقت اینقدر بیخیال ما نمیشن مجبور میشن برای حق حقوق خودشان که شده از ما دفاع کنند کارانش بعد بازنشستگی با شش کلاس سواد دارن بالای شش میلیون حقوق میگیرن چرا
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بهترین راه حل اینه که کارمندان وکارگران تامین اجتماعی که در این سازمان مشغول کارند یا باز نشسته شده اند حقوقشان را از سازمان تامین اجتماعی بگیرن نه حقوق دولت یعنی از کشوری وقتی اون وقت اینقدر بیخیال ما نمیشن مجبور میشن برای حق حقوق خودشان که شده از ما دفاع کنند کارانش بعد بازنشستگی با شش کلاس سواد دارن بالای شش میلیون حقوق میگیرن چرا
از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با سلام آزمایش دی ان ای مشخص می‌کند که آیا واقعا خودش یعنی قاضی منصوری است یا نه یا اینکه کسی را جای خودش گذاشت به عنوان مرده
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
لعنت بر شرفتون با این حقوق درست کردنتون بنزین و مایحتاج ضروری مردمو 300 برابر بالا میبرند وقتی به حقوق قشر زحمتکش می رسه فیلم بازی میکنند مطمعا باشید از شما دزدان یقه سفید انتقام میگیریم .
سیدعلی سجادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقایان لطفا اینقدر به بازنشستگان کشوری حسادت نورزید حقوق آنها نیز بیشتر ازشما نیست اعتراض کنید و بگوئید حقوق ما کم است چکار به دیگران دارید باور میکنید حقوق من بازنشسته آموزش وپرورش با مدرک فوق دیپلم وسی سال خدمت سه میلیون وپانصد هزار است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
سیدعلی سجادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقایان لطفا اینقدر به بازنشستگان کشوری حسادت نورزید حقوق آنها نیز بیشتر ازشما نیست اعتراض کنید و بگوئید حقوق ما کم است چکار به دیگران دارید باور میکنید حقوق من بازنشسته آموزش وپرورش با مدرک فوق دیپلم وسی سال خدمت سه میلیون وپانصد هزار است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
Netherlands
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام شما هر روز خبر خوش به بازتشستها می دهید اما همه حرفهای شما دروغ استچرا بعد گذشت سه ماه باید برای این مسعولین تاسف خورد که چه گونه برای مملکت تسمیم میگیرن همین است که هیچ چیز این مملکت سر جای خودش نیست نه نظارتی نه چیز دیگری اگر این است خوشحالی بازنشستها هیچ وقت تا اخر عمر بازنشسته ی را سراغ نداریم که خوشحال باشه چرا چون از بس پیش زنو بچهای خودش خجالت کشید هر روز ارزوی مرگ میکند باید برای این مردم گریست که مسعولش شماها باشید بس کنید تا کی دروغ خجالت بکشید جمعی ار بازنشستگانی که هر روز تو کوچه خیابان سر شان برای حفظ ابروی خود زنو بچهای خود تو سطل زباله است خدا ابروی شما را ببرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
انصافا از سال 66 تا سال 97همش سرکار بی خوابی وخستگی نابودمون کرد با 2ملیون 300هزارتومان شما اقای خوشبخت نه نوبخت وشما اقای شریعتمداری میتوانید زندگیه خودتان بچرخانید کمی انصاف داشته باشید یا ازقدیم گفتن سوار ازپیاده خبر دارنیست انشاالله خدا ناظر همه ی کارتون انشالله خیر نبینید امین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقا ناله و نفرین تا بحال کسی رو زمینگیر نکرده اینا فقط بما میخندن باید متحد بشیم در مجلس رو به عن بمالیم وسلام
رمضان باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام نمدانم فردا چه مبلغی به مستمری اضافه میشود اگر یک بستم حقوق وزیر باشد واقعا عدالت بر قرار شده در سفره ما سیب زمینی اب پز در صفره وزیر بوقلمون نوش جانت اقایان وزیر ومدیر عامل تامین اشتباهی واقای نوبخت فکر نکنید خدا ناظر بر کار شماها میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقا یون بازنشستگان تامین اجتماعی. بریم بشینیم جلوی مجلس. یا نتیجه میگیریم یا میریم کمی زودتر بهشت زهرا.. فقط همین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بنده بر این باورم که چرا بازنشستگان کشوری ولشکری باید حقوق ومزیایشان ۲۸۰۰۰۰۰تومان باشد وباز برایم سوال است که چرا باید حقوق این اقشار وکارمندان اینگونه زیر پا له شود وچرا نباید حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری بیش از این باشد وچرا باید مستمری وحقوق کارگران با حقوق کشوری ولشکری را یکی کرد وایا نباید حقوق ومستمری کارکنان باز نشسته دولتی ولشکری بیشتر از کارگری باشد بنده کارگرانی را میشناسم که قبل باز نشستگی ودر حین کار خود شغل دیگری چون زمین دای وباغداری وچندین مغازه دارند ودر سال حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون در امد جز حقوق ومستمری دریافت میکنند اما کارمدان ومستمری بگیرانی وکارمندان لشکری را میشناسم که باداشتن زنو فرزند واجره نشینی وحقوق ومزایای کمی دریافت میکنند وبا این مستمری که بازنشستگان کشوری ولشکری که دریافتیشان ۲۸۰۰ در ماه شده نمیتوانند از پس خرجو مخارج زندگی برایند وبیشتر کارگرانی را گفتم میشناسم که باغدار وزمیندارند وخیلی وضع واوضاعشان از بازنشستگان کشوری ولشکری بهتر هست نمیدانم بازم نظر بنده با دید خودم از جامعه رو عرض کردم خدا کند کسی گشنه وندار سر بر زمین نگزارد واقعا روزگار سختی شده یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
زندگی راحت تو آمریکا. تو کانادا. نه تو ایران که سران مملکت شاه دزدن.. رحم کیلو چنده... مسلمان کیه.. آدم ضعیف..
ناشناس
United States of America
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خداوندهم فرموده حق گرفتنی است امام حسین هم برای عدالت وحق خودومظلومان قیام کردم ازهمه بازنشتگان تمام شهرهاواستانهابخواهیم که بیایندتهران جلوی مجلس تحسن کنندوحق حقوق خودراتانگرفته اندپراکنده نشوند یکبارهم شده اعتراض منطقی جمعی بکنیم که نتیجه ای داشته باشد یک روزرامعین کنیدوهمه عمل کنیم واله درغیاین صورت کسی دلسوزمان نیست وماراکه عمری زحمت کشیده ایم رااصلاچیزی بحساب نمی اورند ونادیده میگیرندفقط اتحاد است ولاغیربرای احقاق حق
ناشناس
United States of America
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خداوندهم فرموده حق گرفتنی است امام حسین هم برای عدالت وحق خودومظلومان قیام کردم ازهمه بازنشتگان تمام شهرهاواستانهابخواهیم که بیایندتهران جلوی مجلس تحسن کنندوحق حقوق خودراتانگرفته اندپراکنده نشوند یکبارهم شده اعتراض منطقی جمعی بکنیم که نتیجه ای داشته باشد یک روزرامعین کنیدوهمه عمل کنیم واله درغیاین صورت کسی دلسوزمان نیست وماراکه عمری زحمت کشیده ایم رااصلاچیزی بحساب نمی اورند ونادیده میگیرندفقط اتحاد است ولاغیربرای احقاق حق
حمیدجانبازجنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعاشرم آوره!! کمتراز30 میلیون حقوق نمیگیری، اونوخ باورم بیش از40 درصد وافزایش مبلغی ناچیزکه نهایتش به 3میلیون تومن بالغ میشه، چه بوق وکرنایی راه انداختین!!؟ ازخدا ومردمی که ازتمام خوشی‌ها وآرزو هایشان واز فرزندانشان ومالشان گذشتندکه خجالت نمیکشیدازشهدا وجانبازان هم که شرم نمیکنید!! لااقل ذره ای ازخدابترسید، این پدران موسفیدراکه تادیروزدرسنگرهای دفاع مقدس بودن وبه رانت واختلاس ودزدی ومال اندوزی فکرنمیکردن والان فرتوت شدن وصاحب عروس وداماد ونوه هستن، شرمنده اهل وعیال نکنید
ناشناس
Netherlands
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
میگن امریکا با پا به حلق سیا پوستها فشار میاره اما دولت کلید گم کرده ما با پا تبر تورم جان تمامی بازنشستها می گیرد ان وقت دم حقوق بشر میزنند دم از دماکرسی میزنند روحانی فقط بازنشستها نمی کشد بلکه همه مردم را می کشد اینها کجا درس بی عدالتی خاندان خدا میداند دلار شده 19000 هزار تومان خرج بچهای ایشان با لا رفته لعنت بر شما این همه مردم دارن نفرین میکنند شما چقدر پر رو خستید
ناشناس
United States of America
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
توهین ودعای بدکاری ازپیش نمی برد همانطوریکه دیگرعزیزان فرمودند حق گرفتنی است وبرای اینکه به حق وحقوق خودبرسبم بایدهمگی درجلوی مجلس جمع شویم وتحسن کنیم تا ببینندکه بعدازسالهازحمت کشیدن کارهاسخت جانکاه انجام دادن ماراباکسانیکه پشت صندلی ودراثاقهای گرم و سرد کارکرده اندرالااقل دریک سطح قراردهندتفرقه نیندازندبین تمام بازنشستگان یاخودشان میتوانند با این حقوق یک هفته زندگی کنندفرزندانشان درخارج ازکشور می توانند باید اتحادداشته وحرف بس است تحمل هم حدواندازه ای دارد واقعا اگر است میگوییدبفرمایبدیکروزرامشخص کنیم وهمه ازکل کشوردرتهران جمع شویموجلوی مجلس تحسن کنیم شایدچشمشان ماراببینددرغیراینصورت انهانه می بینند ونه دلی دارندکه به رحم ایدودلسوزی کنند ممنون ازهمه دلسوخته های گشنه زیرخط فقر
ناشناس
United States of America
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
توهین ودعای بدکاری ازپیش نمی برد همانطوریکه دیگرعزیزان فرمودند حق گرفتنی است وبرای اینکه به حق وحقوق خودبرسبم بایدهمگی درجلوی مجلس جمع شویم وتحسن کنیم تا ببینندکه بعدازسالهازحمت کشیدن کارهاسخت جانکاه انجام دادن ماراباکسانیکه پشت صندلی ودراثاقهای گرم و سرد کارکرده اندرالااقل دریک سطح قراردهندتفرقه نیندازندبین تمام بازنشستگان یاخودشان میتوانند با این حقوق یک هفته زندگی کنندفرزندانشان درخارج ازکشور می توانند باید اتحادداشته وحرف بس است تحمل هم حدواندازه ای دارد واقعا اگر است میگوییدبفرمایبدیکروزرامشخص کنیم وهمه ازکل کشوردرتهران جمع شویموجلوی مجلس تحسن کنیم شایدچشمشان ماراببینددرغیراینصورت انهانه می بینند ونه دلی دارندکه به رحم ایدودلسوزی کنند ممنون ازهمه دلسوخته های گشنه زیرخط فقر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام چه کسی به حرف کارگر گوش میدهد ،،،که بخواهد نظر بدهد ،،،فقط همه میدانند که دزدی توکشور ایران برای دولت مردان از نماز واجبتر است ،،اسلام خدا دین همه را بر باد دادن ،هرکس بیشتر قران میداند بیشتر دزدی میکند ،،،فقط باید امد تو خیابان ،رهبری لازم داریم که روز امدن به خیابان به همه خبر دهد حاضریم از شهر اهرم جنوب کشور بیایم تهران ،،خبر دهید ،،،یا علی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام چه کسی به حرف کارگر گوش میدهد ،،،که بخواهد نظر بدهد ،،،فقط همه میدانند که دزدی توکشور ایران برای دولت مردان از نماز واجبتر است ،،اسلام خدا دین همه را بر باد دادن ،هرکس بیشتر قران میداند بیشتر دزدی میکند ،،،فقط باید امد تو خیابان ،رهبری لازم داریم که روز امدن به خیابان به همه خبر دهد حاضریم از شهر اهرم جنوب کشور بیایم تهران ،،خبر دهید ،،،یا علی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام چه کسی به حرف کارگر گوش میدهد ،،،که بخواهد نظر بدهد ،،،فقط همه میدانند که دزدی توکشور ایران برای دولت مردان از نماز واجبتر است ،،اسلام خدا دین همه را بر باد دادن ،هرکس بیشتر قران میداند بیشتر دزدی میکند ،،،فقط باید امد تو خیابان ،رهبری لازم داریم که روز امدن به خیابان به همه خبر دهد حاضریم از شهر اهرم جنوب کشور بیایم تهران ،،خبر دهید ،،،یا علی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام چه کسی به حرف کارگر گوش میدهد ،،،که بخواهد نظر بدهد ،،،فقط همه میدانند که دزدی توکشور ایران برای دولت مردان از نماز واجبتر است ،،اسلام خدا دین همه را بر باد دادن ،هرکس بیشتر قران میداند بیشتر دزدی میکند ،،،فقط باید امد تو خیابان ،رهبری لازم داریم که روز امدن به خیابان به همه خبر دهد حاضریم از شهر اهرم جنوب کشور بیایم تهران ،،خبر دهید ،،،یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
در این مورد دست شما درد نکند اما در مورد بازنشتگان کشوری اقای ربیعی چه کرده است ایا باید در همان فقر بمانند
حمیدجانبازجنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
یکی ازبدبختی های ما عدم آشنایی به نحوه مطالبه حقوقمان میباشد و رین راستا درمقام مقایسه وکوبیدن اشخاصی مثل خودمان هستیم!! داشتم نظرات مربوط به بازنشستگان رام و میکردم، واقعا تاسف خوردم!!بازنشسته تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری رامیکوبد وبازنشسته کشوری هم بازنشسته لشگری رامیکوبد!!!شماراچه شده است!!؟؟ چرامسیرمطالبه رااشتباه می‌روید!؟ مگر چن وقت پیش خود دولت اعلام نکرد که 7میلیون تومن حقوق، زیر خط فقره!!؟ دربین بازنشستگان لشگری حتی بادرجه تیمساری، یکنفر پیدانمیکنید که حقوق بازنشستگی بیش از میلیون تومن بگیرد واین درشرایطی است که تمام جوانی خود رادرجبهه وآماده باش ودورازخانواده سپری کرده است! آیا باورمیکنید که با گذشت حدود30 سال ازجنگ، بدلیل عدم اجرای تمام بندهای قطعنامه 598 یک سوم ارتش هنوز درمناطق مرزی هستن وبه نوبت تعویض میشوندوالان دردوران پیری وبازنشستگی، خودش وخانواده اش دچاربیماریهای روحی وروانی ناشی ازجنگ هستن!!!؟؟ منصفانه قضاوت کنید وهمدیگرو متهم ومحکوم نکنید!! چراخودتان را بایک بازنشسته شرکت نفت وبانک ومخابرات وجهاد کشاورزی مقایسه نمی‌کنید که علاوه بروامهای بلاعوض وکم سود ودرآمدهای کارشناسی، کلی حقوق بازنشستگی میگیرن!!؟؟گویا بااین اندیشه وطرزتفکر به مطالبه خواسته واحقاق حقوق که افرادی مثل خودمان را با اندکی اختلاف ( آنهم بدلیل مدرک تحصیلی ومنصب خدمتی که مصوب مجلس است) محکوم ومتهم کنیم پس حقمان است که به حقوقمان نرسیم!
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
انصافن حلال زاده هم هست داشتم خبر میخوندم حقوق مستمری مادرم واریز شد ساعت یک ربع مونده به ۵ صبح پس کو مابه تفاوت همون مستمری همیشگی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اضافه کی میدن پس چرا واریز نشد؟؟؟ چرا تو این شرایط که اصلاً نباید استرس باشه با روح و روان این پدر و مادرای عزیزبازی می کنید چقدر خبر دروغ پس کو مابه تفاوت حقوق..؟!؟!؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حقوقهانخوربمیراست ماباجانیانی طرف حسابیم زنده ومرده مان برایشان ارزشی نداردقدرت خریدازبین رفته ازدین صحبت میکنند ولی به دین عمل نمیکننددین میگویدازانسان گرسنه نمیتوان انتظار ایمان داشت
مهدی
Netherlands
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخرم که مثل دوماه پیش ریختن!!! لیاقتمان همینه!!! تا ساکت باشیم توسرمان میزنند
مهدی
Netherlands
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخرم که مثل دوماه پیش ریختن!!! لیاقتمان همینه!!! تا ساکت باشیم توسرمان میزنند
مهدی
Netherlands
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخرم که مثل دوماه پیش ریختن!!! لیاقتمان همینه!!! تا ساکت باشیم توسرمان میزنند
محمدرضا پرتو
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام بترسید از اینکه صبر مستمری بگیران تامین اجتماعی که جمعيت چند میلیون بازنشته به سر آید چونکه ما دیگه از مردن. کشته شدن هراسی نداریم مسؤلین قدری بخود بیاید قدری از عملکرد بی عملتان خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سر تامین اجتماعی دروغ گو
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مگه دردی هم دعوا میکنه این چقدر غاز ،واقعا خجالت آور ه
مهراب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام نظر همتون رو خوندم جز ناله جز التماس جز اینکه خودتون رو آدمهای ضعیف و خوار نشون بدین چیزی ننوشته بودین ناسلامتی نزدیک به ۴میلیون نفر هستیم آخه چرا اینقدر خودتون رو ذلیل نشون میدین بخدا همه کار میتونیم بکنیم اگه بخوایم همیشه حق گرفتنی بوده نه دادنی و همیشه گفتن کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من یاعلی.
یکی از 80میلیون
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
هموطنان:
سخنان جناب شاهنشاه آریامهرگوربگورشده محمدرضاپهلوی منقرض النسل شده رو،که اخیرن داخل صفحه نمایش این آلتهای دستتون! هم دست بدست چرخیدروحتمادیدیدوشنیدید.خلاصه متنش
این بود((من گوربگورشاه ایران به مردم اعلام میکنم
که دربرنامه ای 20ساله هرفردایرانی ازروزنخست تولد
تاروزپایان عمرآنچنان که درشان یک انسان تعالی یافته باشدزندگی نموده بدون کمترین کاستی نسبت به مردم ممالک پیشرفته دنیا .ازروزاول تولدتمامی امکانات یک زندگی شرافتمندانه بایدبرایش محیاشود))شاهنشاهافقط یک جمله میگم،آتش به قبرت بیافته! که به عمروزندگی وایرانمون آتش انداختی!پدرنامردمیزاشتی زندگیشونومیکردن ملتت،
اون زبان سرخت سریک ایران روبه باددادروحت بسوزه که زندگی مردمت روسوزوندی آخرشهم خودت که گوربگورشدی که بدرک ماموندیم باصدمن مثنوی
دوزوکلک!!!خدایااین مردم انگاراصحاب کعفند،کدوم دوزار ده شایی ذره بین دادن دستمون دنبال روزی وشان وآبروجمع کردن باشیم!!!باباای هواربردن همشودنبال چی هستیم ما،ماهمینیم که باهامون همین میکنن،آی بترسن اختلاسگراازروزی که فلان،
این حرفاهمش کشک ازاین حرفهااگه میترسیدن که اختلاص نمیکردن این حرفهاپس بادهواست بابادهواهم که شکم سیرنمیشه!بایددست دزدبیت المال روبه حکم اسلام قطع کردبایدازقوه قضائیه باصدای بلندورساخواست،حق روبایدفریادزد.والسلام.
بازنشته تامین اشتباهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این شریعیت مداری بی شرف سر هر شغلی که میزارنش گند میذنه به همه چی حالا اومده تربزنه تو تامین اجتماعی یه گندی میزنه تا هزار سال دیگه نمی شه پاکش کرد انشالله ازامروز روز خوش نبینید خداجای حق نشته چوب خدا صدانداره اگه بزنه دوا نداره بازنشته ها روچهار ماه اسیر کردین که به این ۲۶ درصد راضی بشن این هم سیاست مدیریتی شماست وعده دورغی که بعد حقوق تامین اجتماعی حداقل به دوملیون هشت هزار میرسد فریبی بیش نیست
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام خداوکیلی یک ریال هم به حقوق بازنشستگی من اضافه نشده همون مبلغی که ماههای گذشته واریز میکردند الان که سی ویکم خرداد۹۹هست همون مقدار پرداخت شده.
منحححح
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
به نظرم این دعواهاشونم جنگ زرگریه الان اگه سه میلیونم به حداقلی بگیران بدنم کافی نیست بااین تورم روز بزن برقصه امروزچه بدبختیم ماااااااااااا
خدا داد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با سلام بر پدر و مادر دروغگو لعنت . اخه اگه الزیمر دارید بروید تیمارستان حضرت عباسی نکنید اینجور . کو اضافه حقوق همان حقوق قبل رو دادند . وقت تنها چیزییی که میشد گفت حوالتو به حضرت عباس
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بازم دروغ ...امروز حقوق منو ریختن فقط خدا میدونه ۱۸۰۰ حقوق خرداد ماه بود ....بیشرفای دروغگو
شجاعی جو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقایان همگی دوزد هستند وبرای اینکه از مخارج زندگی طول هاشان در خارج از کشور نیاز دارند و باید از جیب مستمری بگیر بزند وبه طولههایشان بفرستند اغلب این طول سگها در آمریکا و انگلیس هستندآنجا زحمت میکشند وبعد خیلی میکشن آره دادا
شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آقای سالاری انقدر خوشحال شدم نمیدی دوتا دوتا باد ول میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اگر جلو روباه ایستادی باش حرف زدی فهمید اونوقت روحانی هم میفهمه درد مارا الهی به درد منصوری گرفتار بشه انقلاب برای همیسه از دشتش راحت بشه الی برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دروغ محض بود ما آخرین سری مستمری بگیرانیم‌.روز ۳۱ .هیچ خبری نبود .برای بالا بردن آمار بازدید هر خبری رو ارسال نکنید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
همونم برای ما واریز نشد.مثل ماه های قبل واریز شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعا چقد پست هستن بعد چن ماه تازه بگن ۲۶درست خجالتم خوب چیزیه خیلی وقیه هستن اینا خون کارگرو میخورن واسه خودشون پل درست میکنن حق کارگر این نیس کل مملکت به دست کارگر میچرخه فقط به چشم ابزار نگاهش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
الان بازنشستگان کشوری را خیلی زیاد کردین همسانسازی عادلانه نیست لطفا حق وحقوق ما بازنشستگان کشوری را کامل پرداخت کنید.
اهورا
Czechia
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واریز نشده دروغه
الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
فقط خدا جواب این مسئولین بی خبر از خدارا بده، خسته شدیم از بس شعار،شنیدیم، الهی به دردی دچار شوند که دوا نداشته باشه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تاکه این اعتقادات کورکورانه هست این گدایان برماحکومت خواهندکرد حق گرفتنی است باید این گدایان راتیکه تیکه کرد این بی شرف های زالوصفت ورئیس جمهور بی کفایت دروغگورابایدسلاخی کردتایادش بمونه حق کسی رانخورن
موسی4
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام روز خوشحالی ما زمانی هست که حقوق ما همسانسازی بشه با300یا400تومن اضافه دردی از ما دوا نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
هرجا ودر هر موقع حساس مملکت که دچار وضع نابسامانی که باشد این افراد ضیعف هستند که بداد مملکت میرسند ولی همیشه باید با حداقل بخور ونمیر زندگی کنند چی باید گفت که بیعدالتی بیداد میکند
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اضافه نشده چیزی متاسفانه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اضافه نشده چیزی متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با توجه به آنچه که دریافتیم .بهتر است اسم سازمان تأمین اجتماعی رابه سازمان محرومین اجتماعی تغییر دهند،چون خیرش به ابواب جمعی خودش نمی رسد،
هیچ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
نوشته های مردم خیلی جالبه . یکی شکایتش را بخدا میکنه . یکی به امام زمان . یکی حوالش میده به ... و ... و منتظر معجزه هستیم که اتفاقی بیفته تا مثلا عددی ناچیز و .. بهمون بدن ( یعنی به مرگ گرفتن تا به تب راضی باشی ) خسته نمیشید با دعا کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حقتون رو باید خودتون بگیرید اینهمه گفتین امام زمان میگیره خدا میگیره بدتر شد ،از بدبختی و بیعرضگی ما ایرانیها خودمون رو گول می‌زنیم که.....حقمون رو میگیره .نه حق گرفتنیه با فحش و نفرین نمیشه باید مثل مسوولین دزد عوضی که پشت هم هستن ما مردم هم پست هم باشیم و اعتراض کنیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ماشاالله تو مملکت ما حق خودتو به خودت که می‌خوان بدن هزارتا منت سرت میزارن بعدم میگن خوشحالی!! واقعا خسته نباشید
علی سرگزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دروغه والا واسه پدر من فقط همون حقوق قبلشو ریخت بدون یه هزارتومن اضافه حقوق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدا ازشون نگذره از خدا می خوام تو دوران بازنشستگی ببینم که خدا تقاص همه مارو از این بیدینها بگیره اخ اگر اون روز برسه
مستمربگیر تامین اجتماعی
United States of America
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چرا مارا دست انداختید الان حقوق مثل پارسال بود
صدای بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک بر سرتون کنن از اون بالاییش گرفته تا به اون پایین پایینیش،آخه با این چندر غاز حقوق بازنشستگی شما سروران مملکت و دزد می تونید خرج زندگی تون رو اداره کنید.تف به شرفتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
لعنت خدا بر ظالمین
که به فکر مردم نیستند و خودشان حقوق های خوب و انچنانی دریافت می کنند و دلسوز مردم نیستند شما همین حقوقی که به بازنشستگان پرداخت می کنید خود به عنوان حقوق ماهانه دریافت کنید واقعا می توانید امورات خود را بگذرانید چرا فکر قیامت خود نمی کنید فکر کردی همین چند صباحی که هستین بترسید از اتش خدا که انشالله گرفتار خواهید شد نفرین های ما بدرقه راهتان باد
ناشناس
France
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خودشان حقوقهای ۴۰، ۵۰ میلیونی میگیرند خوشحال هم نیستند، وتازه مدعی هستند که مستحق حقوقهای بیستر هستند، و چه مزایاهائی هم که همیشه شامل فقط آنها میشود، حالا بازنشستگان که اسم مستمری بگیران رویشان گذاشته اند با گرفتن مابه التفاوت دو ماه گذشته که بدای من سیصد چهارصدتومان میشود امروز را جشن بگیرم و خیلی خوسحال باشم، حقوق و مخارج طلبه های چینی و سومالیائی از من ایرانی بیشتر است. به یزدان اگر ما خرد داشتیم.....
ناشناس
France
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خودشان حقوقهای ۴۰، ۵۰ میلیونی میگیرند خوشحال هم نیستند، وتازه مدعی هستند که مستحق حقوقهای بیستر هستند، و چه مزایاهائی هم که همیشه شامل فقط آنها میشود، حالا بازنشستگان که اسم مستمری بگیران رویشان گذاشته اند با گرفتن مابه التفاوت دو ماه گذشته که بدای من سیصد چهارصدتومان میشود امروز را جشن بگیرم و خیلی خوسحال باشم، حقوق و مخارج طلبه های چینی و سومالیائی از من ایرانی بیشتر است. به یزدان اگر ما خرد داشتیم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
متحد بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام خسته نباشیدگفتی امروزاضافه میشه حقوقهاامابرای پدربنده. مثل ماههای گذشته رختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بزک نمیر بهار میاد، کومبزه با خیار میار، این «مستمری» رو بگیر، برو ما رو دعا کن بازار برو خدا خدا کن شاید جواب بگیری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حق مارو دودستی میدین امثال طبری میخورن بعد با وقاحت میاین میگین در توبه به روی این دزدان مال مردم بازه چون گند دزدی خیلی های دیگه رو میشه؟ما ۳۰ سال تو جیب شما دزدان پول بیمه خودمون رو ریختیم که امثال منصوری جیبشون پر بشه؟ما پول اجاره خونمون رو نداریم برای اینکه طبری بی پدر و مادر ویلای ۴۲ میلیاردی داشته باشه؟ما پول نداریم بچمون رو دانشگاه آزاد بفرستیم که نیاز آذری تو خارج با پول ما حال کنه؟ما سال تا سال رنگ گوشت رو نمی‌بینیم که امثال این دزد ها ویلای میلیارد دلاری در خارج داشته باشن؟ چرا دست و پایش برزیده از توبه حرف میزنه می‌ترسه اسمش رو بشه بعد ما میوه نمی‌دونیم چه شکلیه؟این اسلامه؟لعنت به هر چی بی عدالتیه؟روحانی این بود اون وعده و وعیدهایی که میدادی؟دور و بریان سیر نمیشن؟خیلی دوست دارم بدونم کاندیداهای بعدی با چه ترفندی میخوان ملت رو بکشن پای صندوق رای.دیگه حناتون رنگی ندارد لعنت که یه تورم رو نمی‌تونین کنترل کنین و از عهده یه اضافه حقوق برنمیان.مملکت رو به کجا رسوندین
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام پدر من ۷۰سالشه با۱۵سال سابقه بازنشست شده که یه پسر ویه دختر دم بخت داره بااین حقوق ۸۰۰تومنی مینونیم هم خرج خونه بدیم هم ازدواج کنیم؟؟؟؟؟؟؟برادرم خدمت نرفته ۲۵ سالشه بیکار من خودم ۳۳سالمه بیکار آینده ی ما بااین حقوق میخواد چی بشه
داریوش محمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آره از خوشحالی همه بالدار شدیم اصلا نیمی از بازنشستگان دچار حمله قلبی شدند ای کاش طرحی بود که سالی یکبار مسولین را مجبور میکردند با حقوق واقعی بازنشستگان زندگی کنند من نمیدانم اینقدر بی تفاوتی وقاحت و احساس کدخدایی را از کجا آورده اند آقای نوبخت انتقام خدای بازنشستگان از شما دیری بطول نخواهد انجامید منتظر باشید همه کسانی که حق ضعیف ترین قشر جامعه را می خورید تورم به گفته خودتان ۴۵٪ که دروغ محض افزایش آب و برق و گاز ۳۰ ٪ ولی افزایش حقوق بازنشستگان ۲۶٪ آنهم نه برای همه سقف ۲۶٪ خدا لعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
جمله خوشحالی برای بازنشستگان ازهر فحوش بدتراست چرااینقدر بعدچهارماه تحقیر می کنید؟ این لامذهبها دولتیها خودشان وخانواده حرام لقمه شان سیرند ازوضع گرانی که خبرندارند.بااین افزایش مسخره چه خاکی برسر مدیرعامل تامین اجتماعی بی عرضه یاوزیر نفهم بکنیم؟؟؟؟این دولت بااین بی تدبیریش وتبعیض اش ازخجالت بمیرد شماکه کاربلد نیستید چرا پستهارا اشغال کردید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شرم بر شما باد شما از نسل یزید هستید خون یزید و شمر تو رگهای شما جریان داره ما به خدا واگزارتون می کنیم الهی که همینطور که این بازنشسته های تامین اجتماعی را به نون شب محتاج کردید خدا نسل اندر نسل شما را به نون شب محتاج کنه الهی خیر از زندگی و زن و فرزند تون را ببینید شما باعث شرم هستید ننگ بر شما باد دروغگوهای پست فطرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
امروز خوشحالی دیده نشد ووعده ای دروغین دیگر برملا شد ومهر ننگین دیگری بر پیشانی مدیران تامین اجتماعی رقم خورد وبه انچه تاکنون ذکر کرده اند عملی دیده نشد ووعده ها دروغ .پس امروز اعزا اعزای دگر است سربازنشستگان راشیره.دگر زدند.خدا از سالاری نگذرد به حق ابروی پیغمبر که هم وزیر وهم خودش شدن باعث ازار اذیت مستمری بگیران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
لطفا دروغ نگید امروز هم افزایش حقوق ها رو نریختن
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بعد از این همه دروغ ووعده ۴۰۰ اضافه شد،همسان سازی هم بهتر از این نمیشه.همه ثروت این کشور مال دزدا و بیگانه ها.لعنت....
محمد ثابتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام اگر وضعیت تامین اجتماعی خراب است چرا نیروی جدید میگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دلم به حال پدرم میسوزه باهفتاد سال سن واس تامین هزینه های زندگی دوتابچه دانشجو باپادردش وایسه تن به هرکاری بده .به خدا که قابل بخشش نیست .چطور واس زیاد کردن حقوق مدیران وکارگران وبازنشسته های کشوری هیچ دغدغه ای نبود نوبت به بازنشسته های تامین احتماعی رسید آسمون تپید.واقعا تاسف داره باید تحصن بشه جلوی مجلس یاسازمان تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دلم به حال پدرم میسوزه باهفتاد سال سن واس تامین هزینه های زندگی دوتابچه دانشجو باپادردش وایسه تن به هرکاری بده .به خدا که قابل بخشش نیست .چطور واس زیاد کردن حقوق مدیران وکارگران وبازنشسته های کشوری هیچ دغدغه ای نبود نوبت به بازنشسته های تامین احتماعی رسید آسمون تپید.واقعا تاسف داره باید تحصن بشه جلوی مجلس یاسازمان تامین اجتماعی
جلال محسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام ،پدر من بازنشسته ی تامین اجتماعی هستن ،صبح پیامک واریز حقوق براشون اومده ولی هیچ افزایش سالیانه و مابه التفاوتی به حقوقشون انجام نگرفته ، دولت به تامین اجتماعی بدهکاره و از محل درامد تامین اجتماعی هم حقوق بازنشستگان کشوری افزایش داده و هم از ابتدای سال پرداخت کرده ،واقعا هم خنده داره و هم توهین بزرگی به بازنشستگان تامین اجتماعی ،از پول بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان کشوری رو پرداخت و افزایشات رو از اول سال لحاظ کردن ،ولی کوزه گر از کوزه شکسته اب میخوره ،قرن ۲۱ و این تبعیض ها فقط معنی بی کفایتی مسئولین رو میرسونه نمونه بارز بی عدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باید متحد شویم وحقمان را از این دولتمردان نامرد بگیریم مرگ بر نوبخت کذاب سالاری شریعتمداری رفیعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بی عدالتی در این مملکت بیداد میکند بعد میگن مملکت امام زمانی واقعا باید متاسف بود از اینهمه دورغ و بیعدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام. ما توهین نمی کنیم دلیلی نداره توهین کنیم اونا وزیر وریءس جمهور ورهبر ونماینده هستن معلوم حقوق یک ماه ما پول تو جیبی یک روز بچه ها ونوه هاشونه اونا انسان هستن ولی ما نیستیم اونا نیاز به تفریح وبهترین ماشین وقصر وبهترین خوراک دارن ولی ما نیاز حتی به آب وغذا هم نداریم به قول همون نماینده مجلس فرق بین ما واونا هست خوب آشغالها با خودتون چه فکری می کنین دقیقا انشالله ریشتون کنده بشه از این مملکت که اینجوری با مردم بدبخت رفتار می کنین کثیف تر از دولت ایران دولتی وجود نداره
جلال محسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
پدرم بازنشسته تامین اجتماعیه ،امروز صبح پیامک واریز حقوقشون اومد همون حقوق پارسال بدون افزایش و مابه التفاوت بود،جالبه که دولت به تامین اجتماعی بدهکاره و از محل پول تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان کشوری رو بیشتر افزایش و از اول سال پرداخت کرده در حالیکه خود تامین اجتماعی که از دولت طلبکاره نتونسته هم افزایش حقوق مناسبی و هم از ابتدای سال پرداخت کنه ،قرن ۲۱ و این کارها فقط توهین به شعور مردمه ،واقعا شرم اوره از پول این کارگرهای بدبخت که ۳۰ سال کار فرسایشی داشتن ،حقوق بازنشستگان کشوری که ۳۰ سال در ادارات میچرخیدن و موقع بازنشستگی بالای ۱۰۰ میلیون هم سنوات دریافت کردن رو پرداخت میکنن ولی صاحبان اصلی تامین اجتماعی محروم میمانن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اقا رب ئی چن سال تو تامین اجتماعی همین دروغ ها میگفت این دروغ2800 هم روش بقول یارو اینا دیگه دریده شدن ابرو براشون مهم نیست اره باباجان
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
لطفا اینقدر اخبار دروغ نزارین واقعا زشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
جان اقای سالاری بعد سه. ماه. حقوق.بمیر. نمیر بازنشستگان به جیب زدی بنظر خودت خوشحالی داره بازنشستگان زیر قرض زندگانی جون ندارن. اون وقت دل. خوش. کجاس. ؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخه عزیزمن سه ماهه روزی چندبا این بازنشسته بدبخت وکشتیدوزنده کردید این دیگه خوشحالی داره؟ خوشحالی براحقوق بگیران نجومی است بخاطر خدا دیگه بسه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخه عزیزمن سه ماهه روزی چندبا این بازنشسته بدبخت وکشتیدوزنده کردید این دیگه خوشحالی داره؟ خوشحالی براحقوق بگیران نجومی است بخاطر خدا دیگه بسه
اکبر احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
فردا که تمام نمیشود امروزنه فردا فدا هم می‌گویند فردا 3ماه است امروز وفردا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک تو سرتون که انقد شماها بیشرم و کافرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بدبخت ها مگه میخواهید صدقه بگیرید که اینجوری عاجزانه التماس میکنید
نفس
Germany
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدا خودش رجم کنه برای من که یک زن خانه دار هستم و هزار تا گرفتاری دارم و شوهرم سکته کرده و ماه هاست تو خونه هست آخه چرا با من و حتی کسانی که از من بدتر هستن و آبرودار دارن اینطور رفتار میکنید آخه این چندر غاز تو این گرونی چه دردی از آدم دوا میکنه تو رو به حق اون کسانی که براتون عزیز هستن به فکر قشر ضعیف باشید واقعأ حیفه کشوری که این همه ثروت داره مردمش همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم کنن تو رو خدا قلبتون رو مهربون کنید و به فکر مردم باشید اول خدا دوم خدا سوم خدا بعد شماها که به داد ما برسید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
میدونید چرا مردم آمریکا دارای حق شهروندی و رفاه و آسایس هستند و ما ایرانیان صاحب ثروتمندترین کشور دنیا فقیر و توسری خور هستیم ؟دلیلش اینه اونا مطالبه گر و پیگیر هستند دوماه میدوند و جون میدن به مطالباتشون که رسیدند ۵۰ سال از رفاه و آسایشش لذت میبرن 'پلیس یه خلافکار رو بی رحمانه زیر پاش بدون محاکمه خفه میکنه همه آمریکا و اروپا برعلیه ظلم میریزن تو خیابونا چوب میخورن و کشته میشن اما زیر بار ظلم نمیرن'ولی ما چی ؟هرکسی به اندازه جنمش رفاه و آسایش نصیبش میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ما شکایت به نایب بر حق امام زمان میکنیم ای رهبر عزیز جانم به فدایت برس به داد این قشر مظلوم مستمری بگیر حق ما رو ازاین دولت بگیر
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چه خوشحالی داره .خدا جوابشون و بده .روزگار به کام سرمایه دارها است نه ما بدبخت بیچاره ها که حقوق زیر خط فقر میگیریم.انگار دارن به ما صدقه میدن.خجالت بکشن اسم دریافتی ما رو گذاشتن حقوق
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چه خوشحالی داره .خدا جوابشون و بده .روزگار به کام سرمایه دارها است نه ما بدبخت بیچاره ها که حقوق زیر خط فقر میگیریم.انگار دارن به ما صدقه میدن.خجالت بکشن اسم دریافتی ما رو گذاشتن حقوق
یه بازنشسته بدبخت
United States of America
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اقای نوبخت تو رو به مقدسات قسم پایت را از روی گردنم بردار به خدا نمیتونم نفس بکشم

یه بازنشیته بدبخت تامین اجتماعی
صلیقه ممتازیان فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من معلوم حقوقم دو ملیون و صد بوده از بهمن ماه یک و هشتصد شد.وامروز۳۱ خرداد شده یک و پانصد شدمن یک زن هستم با این پول خرج دوا درمان دکتر و آژانس خرج های متفرقه خرج خورد و خوراکم را چطور بپردازم ؟علت کم شدن مستمری چیست؟چچیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
وااای از خوشحالی بال در آوردم 300 اصافه شده میشه باهش هم امرامعاش کرد هم مسافرت خارجه رفت مرررسی که هستین مسئولین عزیز اگه نبودیم ما ازگشنگی میمردیم چقد خوبه که شما رو داریم امروز انقد خوشحالم میترسم سکته کنم این همه خوشبختی محاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام با توجه به وضعیت اقتصادی وتورمی که در جامعه وجود داره ایا سازمان تامین اجتماعی نباید فکری به حال این حقوقای کم وناچیز که در حد۱۵۰هزارتومان هست فکری بکنه تا کی بعضی از این حقوق بگیرای نا چیز باید این وضعیت را تحمل کنن لطف اڟلاع رسانی وپیگیری شود ،،ممنون از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعا که خاک بر سرتون با این مدیریتتون این حقوقو به خودتون بدن چند روز باهاش زندگی میکنین به خدا ما همون روز اول پای دستگاه عابر بانک همشو برای اجاره خونه وقسط هامون پرداخت میکنیم اینقدر که حقوقها کمه مجبوریم همیشه وام وقسطو قرض داشته باشیم دیگه چیزی برای خوراک وپوشاک نمیمونه اگه نمیتونین واگذار کنین به یکی که میتونه مدیریت کنه بااین گندی که زدین خبر خوش هم میدین
راضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
افزایش حقوق تامین اجتمایی زیاد نیست
اما من راضیم

میدونید چرا؟
واسه جبرانش میرم تو اعتراضات مردمو کتک میزنم پول میگیرم
در مناسبت های حکومتی شرکت میکنم هم پول میگیرم هم ساندیسمو میخورم
هرچه بحث سیاسی شد منم شرکت میکنم مخالفارو شناسایی میکنم معرفی میکنم میگیرنشون بعدش من پول میگیرم
حال فهمیدین من چرا راضیم
حدس بزنین من کی هستم

یه مزدور با جیره ومواجب که امثال من در این مملکت کم هم نیست
تا مثل من وجود داره این مملکت درست نمیشه
ربطی هم به حکومت نداره
امثال من نباید باشن

هرجا مثل منو دیدین سعی کنین نابودش کنین
این منه خائن هرجا بود اون سرزمین محکوم به فنا ونابودیست
از من وما شروع کنیمِِِِِِ......
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
بی شرفها این خبرخوسحالی داره مگرچقدراضافه کردندبااین تورم بی سروسامان خدا باعث بانی هم دولت هم مسولیت سازمان تامین اجتماعی را لعنت کند
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بی شرفها این خبرخوسحالی داره مگرچقدراضافه کردندبااین تورم بی سروسامان خدا باعث بانی هم دولت هم مسولیت سازمان تامین اجتماعی را لعنت کند
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بی شرفها این خبرخوسحالی داره مگرچقدراضافه کردندبااین تورم بی سروسامان خدا باعث بانی هم دولت هم مسولیت سازمان تامین اجتماعی را لعنت کند
راضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
فقط ساندیسو عشق است
یه از کار افتاده که کل حقوقش صرف دوا ودرمونش میشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
واقعا که خاک برسرتون با این مدیریتتون باچه رویی میگین خبر خوش برای باز نشستگان به خودتون بدن چند روز باهاش زندگی میکنین من که روز اول همشو برای اجاره خونه وویزیت دکتر ودارو خرج میکنم وتا آخر برج با بچه هام گرسنگی میکشیم تا یارانه بدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با درنطرگرفتن حرفهای اقای نوبخت که میگوید تامین اجتماعی دولتی نیست ،مابزنشستگان تامین اجتماعی هم باتفاق ارامیگوییم که اقای نوبخت غلط می کندبارییسش که در امورات سازمان دخالت میکنندواموال سلزمان را بحراج می گذارند
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
دروغ‌می‌گویند‌واریز‌نکردند
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
دروغ‌می‌گویند‌واریز‌نکردند
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
دروغ‌می‌گویند‌واریز‌نکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
نوبخت بی پدر و مادر که مثل اینکه میخواد از ارث بابای بی شرافتش. ببخشه،شریعتمداری بی شرف تر از نوبخت هم میخواد پولا رو بده به داماد پفیوزش،شهرزاد درست کنه،خدا به زمین گرم بزنتتون الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
دوروزه نوشتین فردا کدام فردا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
کشور ما ثروتمنده از نفت گاز مواد معدنی غنی ،،،،، پس چرا باید مردم اینقدر فقیر باشن آقا علتش چیه مثل خر کار میکنیم ولی در زجر فلاکت هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
کشور ما ثروتمنده از نفت گاز مواد معدنی غنی ،،،،، پس چرا باید مردم اینقدر فقیر باشن آقا علتش چیه مثل خر کار میکنیم ولی در زجر فلاکت هستیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
اگر مظلوم به ظالم احترام گذارد .ظالم به ظلم خود ادامه میدهد.
من از روحانی بیزارم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اگر مظلوم به ظالم احترام گذارد .ظالم به ظلم خود ادامه میدهد.
من از روحانی بیزارم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اگر مظلوم به ظالم احترام گذارد .ظالم به ظلم خود ادامه میدهد.
من از روحانی بیزارم.
بازنشسته بی پناه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شما که از طایفه راستگویان هستید مسولیییییییین تامین اجتماعی ورفاه ما بازنشسته ها ته رفاه داریم ونه تامین اجتماعی و.........هر موقع که که اگر نور چشمای ها دیگر پیز لازم نداشتن بفکر ای فراموش شدگان باشید.عجب خبرخوشی دادیدی
عباس عامری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام. واقعا شما مدیران و زیر محترم کار و امور اجتماعی تو این کشور زندگی نمیکنید که نه ارزشی برای بازنشستگان قائل هستید و نه از وضع گذرای زندگی‌شان خبر دارید و نه به قانون پایبندی. نه ارزشی به حرف رهبری دارید و نه میدانید تورم بالای 50 درصد یعنی چه و نه خط فقر را میدانید. چرا؟ چون جیباتون پر و سواره ا پیاده خبر ندا ره و نمی‌دانید سود این چند ما عقب افتادن اضافه حقو تو جیب کی میره و نه از 6 درصد در سال 92 از 31 در صد تورم کم حساب کردند و آقای روحانی فرمودند برسی میکنم نمی‌دانید کجا رفت و دوجیب کی و هر َال هم دریق از پارسال. نتیجه اگر توانایی اداره کردن را ندارید شهامتکنار رفتن را داشته باشید.
ناشناس
Germany
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام .من با ۶۰ سال سن نه خونه دارم نه ماشین دارم فرزندکوچک دارم وماهی ۶۰۰ هزار حقوق بازنشستگی میگرم ...بعد چطور این ها شب سرش را راحت بروی بالشت می گذارد وقتی ما حتی نون شب نداریم و شب روزمان درحسرت یه لقمه نانیم؟؟؟مگر من جنگ نکردم برا ارامش دروطنم؟مگرمن سالها دراین مملکت زحمت نکشیدم؟؟؟میدانم که کسی حرفهای مارا حتی نمی بیند ولی یچز راخوب میدانم .اگر تمام بازنشتگان وبدبخت بیچارهای حداقل بگیر باهم یک صدا شوند خانه ظلم را فرو میریزند .صدای ک با یک دست باشد شنیده نمی شود باید همگی باهم متحد شویم و یک صدا حقمون را بگیریم ..مااگ چندین میلیون نشسته ایم تا یک نفر برایمان تعین تکلیف کند وبه چندرغاز راضیمان می کنند مقصریم ...چون اگر حقوق کارگر زیاد بشود اختلاسها ودزهایشان کم میشود کاخ هایشان بر سرشان خراب باد.زیر پای همین کارگرها وبازنشسته ها روزی له میشوید ..ظلم پایدارنیست وعاقبت ظلم نابودیس...
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حتي دوست ندارم سلام بدم چرا دروغ میگن یک ونه صد کجابود مامانم داره چهارصد میگیره شاید الان بعد هشت سال تازه رسیده به چهارصد هزار تومان کاشکی به یک میلیون میرسید خدا ازتون نگذره که فکر ما نیستین خوزستانیم بندر ماهشهر که فکر کنم باید ثروتمندترین جا توایران باشه فقیرترین جا هستش
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حتي دوست ندارم سلام بدم چرا دروغ میگن یک ونه صد کجابود مامانم داره چهارصد میگیره شاید الان بعد هشت سال تازه رسیده به چهارصد هزار تومان کاشکی به یک میلیون میرسید خدا ازتون نگذره که فکر ما نیستین خوزستانیم بندر ماهشهر که فکر کنم باید ثروتمندترین جا توایران باشه فقیرترین جا هستش
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حتي دوست ندارم سلام بدم چرا دروغ میگن یک ونه صد کجابود مامانم داره چهارصد میگیره شاید الان بعد هشت سال تازه رسیده به چهارصد هزار تومان کاشکی به یک میلیون میرسید خدا ازتون نگذره که فکر ما نیستین خوزستانیم بندر ماهشهر که فکر کنم باید ثروتمندترین جا توایران باشه فقیرترین جا هستش
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
حتي دوست ندارم سلام بدم چرا دروغ میگن یک ونه صد کجابود مامانم داره چهارصد میگیره شاید الان بعد هشت سال تازه رسیده به چهارصد هزار تومان کاشکی به یک میلیون میرسید خدا ازتون نگذره که فکر ما نیستین خوزستانیم بندر ماهشهر که فکر کنم باید ثروتمندترین جا توایران باشه فقیرترین جا هستش
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
حتي دوست ندارم سلام بدم چرا دروغ میگن یک ونه صد کجابود مامانم داره چهارصد میگیره شاید الان بعد هشت سال تازه رسیده به چهارصد هزار تومان کاشکی به یک میلیون میرسید خدا ازتون نگذره که فکر ما نیستین خوزستانیم بندر ماهشهر که فکر کنم باید ثروتمندترین جا توایران باشه فقیرترین جا هستش
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام عزیزم این آقایان کسی را ایران ندارند ‌که بخوان نگران
دستمزدش باشن چرا که در این انقلاب فقط بدبخت هاش ومرگ بر آمریکا گفتنشان ماست وخوش گذرانی هاش ما آقایان و فرزندانشان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با900هزار تومن هرماه دارم شرمنده خانوادم میشم فقط به جرم اینکه نتونستم 20سال رو پر کنم
راستی 26درصدنهصد تومن چقد میشه
خدا ارتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
با پول مردم یا بقول دینداران ما با بیت المال . دورتا دور مسئولین اجرائی این مملکت محافظ گذاشته شده از نزدیک که نمیتونیم رودر رو حرف دلمان را بزنیم تا ذره ای آرام بگیریم .
در فضای اینچنینی هم اگر حرف دل بزنیم میشود توهین و منتشر نخواهد شد .
یکباره اعلام کنید بمیریم و راحت بشیم .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
چرا این جوری تیتر می زنید چه خوشحالیه که بعد ۴ ماه ۳۰۰ _ ۴۰۰ تومن اضافه حقوق امسال رو الان دارن میدن .این تیتری که شما می زنید همه فکر می کنن چقدر اضافه شده که باید خوشحال بشن . یا شایدم شده ما خبر نداریم . واقعا که!!!!
م.ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بنده جدیدا" بازنشسته شده ام با این حقوق و با این پولها نمی شود زندگی رو چرخوند . از شما هم خواهش میکنم شخصیت و غرور ازن قشر زحمت کشیده رو با این تیترها ببازی نگیرید "فدا روز خوشحالی بازنشسته ها"این توهینه شما شاید با دومیلطون یا سه چهار میلیون زندگیتون عوض بشه ولی ما از جلوی در منزل به بقال و قصاب و ....... بدهکاریم واین پول باعث خوشحالی ما نمیشه شماهم لطف کنید برید سراغ کسای دیگه . اگه هم هزینه ای پرداخت بشه پول خوده ماست سی سال دست دولت بوده حالا برای برگردوندش بقول شما باید سر از پا نشناسیم. تا حالا پرسیدی مدیران ارشد تامین اجتماعی چقدر حقوق میگیرند و چرا. اونا خوشحالن یا ما .........
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
چرا حقوق اضافه نشدپس، از فروردین دارن وعده میدن حتا در ماه تیر هم اضافه نشد
حمید اره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اره وافعا که چه خبر خشحال کننده ای ننگ بر تمام مسعولین بی کفایت که فقط به فکر جیب خودشون هستن
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام ببخشید ما بازنشسته ی کشوری هیچ همسان سازی بهمون تعلق نگرفت .رتبه بندی که درحقمان اجحاف شد ونوبت به رسید تمام شد
فقط 15 درصد
9 سال گذشته خبری ازپاداش هم نیست

بانک سرمایه ما هم باد هوا شد.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام ببخشید ما بازنشسته ی کشوری هیچ همسان سازی بهمون تعلق نگرفت .رتبه بندی که درحقمان اجحاف شد ونوبت به رسید تمام شد
فقط 15 درصد
9 سال گذشته خبری ازپاداش هم نیست

بانک سرمایه ما هم باد هوا شد.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام ببخشید ما بازنشسته ی کشوری هیچ همسان سازی بهمون تعلق نگرفت .رتبه بندی که درحقمان اجحاف شد ونوبت به رسید تمام شد
فقط 15 درصد
9 سال گذشته خبری ازپاداش هم نیست

بانک سرمایه ما هم باد هوا شد.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام ببخشید ما بازنشسته ی کشوری هیچ همسان سازی بهمون تعلق نگرفت .رتبه بندی که درحقمان اجحاف شد ونوبت به رسید تمام شد
فقط 15 درصد
9 سال گذشته خبری ازپاداش هم نیست

بانک سرمایه ما هم باد هوا شد.
سلطان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام تا این ساعت که واریز نکردن
پس قرار کی واریز کنن
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باید همه درب سازمان تامین اجتمایی تجمع کنند واعتراض کنند گرنه اینا حتی راضی نیستن یه جواب درس حسابی بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این تیتر که
فردا روز خوشحالی بازنشستگان مابه التفاوت بازنشستگان پرداخت می شود
این تیتر دقیقا دولت را به سخره گرفته یا بازنشستگان تامین اجتماعی.
بازنشستگانی که سی سال کارگری و بدبختی کشیدن و الانم از فشار کار بالا تن سالمی ندارند. کی میفهمه این چیزارو؟ اونایی که سنگین ترین وزنه ای که بلند می کنند یک خودکار و سرماه هم حقوق آنچنانی می گیرند وصاحب خانه و ماشین های آنچنانی هستند و دودوتا چهار تا نمی کنند تا یک کیلو گوشت بخرند نیم کیلو میوه برا بچه شان بخرند و اجاره خونشون هم عقب نیفته
ناشناس
Germany
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خوشحالی!!!!!!!! چیزی اصافه شده خبر نداریم ؟؟؟؟!!!
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من۱۵۰۰تومان میگیرم همان روز که وایز میکنن همان روز تمام میشود و۲۹روزرامهمان خداهستیم پول اجاره قبض وداروبرای خوردوخوراک پولی نمیماندزندگی بحورو نمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خاک توسر این دولت،دزد کثیفی که هر چی میخورن سیر نمیشن
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
یه مشت دزددورهم جمع شدید فقط جاهاتون عوض میشه باهم
فرزند یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
عرضه ندارید استعفا بدید چارتا آدم لایق بیان سرکار. این چ وضعشه. با این گرونی و تورم آخه اینم شد افزایش حقوق؟؟؟؟
آهنگران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخه مردک ناحسابی یک میلیون و نهصد هزار تومان حقوق مگر خوشحالی داذد که می گویی فرپا ذوز خوشالی مستمری بگیران است آخه . مستمری بگیران رو به قبله دراز هستند تو می گویی روز خوشحالی آنهاست. آخه این مسولین حکومتی با این حقوقی که برای این فراموش شده ها تصویب کرده اند کار آنها را یکسره وبلیط جهنم را دست آنها داده اند حقوق روزانه شصت هزار تومان یکی قضاوت کند دو عدد ساندویچ نمیشود. حتی با این پول نمیشود مرد آنوقت تو تعریف خوشحالی مستمری بگیران را می کنی. مشتی اژدها. و گورکن افتاده اند به جان کار وکارگر. به جان. دستمزد و مستمری بگیر. یکی نیست به فریاد این مردم برسد. من از گرسنگی است این حرف را می زنم . من مریض که نیستم این حرف ها را می زنم بعد از عمر ی کارگر ی. فلج شدم با خانواده چهار نفره. وبیکار. بچه ها سن از دواج مانده ودر مانده. بنظر شما با این اوضاع بعد از چهل سال باید چی بگویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بابا خودتون رو مسخره کردین چقد انگار ۲۰۰میلیون میخواین بدین اخه ۴۰۰هزار با این وضع نیم کیلو گوشت هم نمیدن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
خدابخیرکنه بااین دولت بی صاحب
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدابخیرکنه بااین دولت بی صاحب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
ظلمی که شما به ایران و مردمانش کردید اسکندرو مغول با ایران نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام من خانمی هستم با 10 سال سابقه و60 سال سن سال 98 بازنشسته شدم حقوقی که برای من ریختند450 هزار تومان هست که آدم شرمش میشه به کسی بگه خواهشی که از مسیولین دارم اینه که فاصله حقوق 20 سال تا 30 سال حدود 500 هزار تومان هست پس چرا حقوق 10 بازنشسته های 10 سال با 20 سال چرا اینقدر فاصله هست خواهش میکنم حقوقق بازنشسته های 10 ساله رو به 20 ساله ها نزدیک کنید که ما اینقدر در رنج نباشیم سپاس از شما که مارو درک میکنید
Erfan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
کدوم بخورنمیر....هنوز پولی به کسی ندادن تمامی کالاها قیمت جدید شد....خدانگذره از باعث بانیش....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اصلا اقای نوبخت بیخود کرده که بین بازنشستگان تبعیض قائل کرده نوبخت خودش با یک میلیون میتونه زندگی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چم
ججججج نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بابا بریزن و جیب خاله بس دیکه دروغ هی امروز فرذا این همه آزافه حقوق شمرذه نمیشه جان جاجی بریز بریزبریز
شرر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آخه ازهرچی کمتر!خجالت نمیکشید؟خبر خوش...بعد از۳ماه حقوقیکه فقط کفاف ۱۰روزهم رو نمیده برای مادرنظرگرفتید!واقعا خجالت آوره!!واریز اضافه حقوق چندرغازی بعد از۳ماه ازسال..؟؟؟شما دیگه چه موجوداتی هستید ؟؟خیلی بده یک مرد...حرف و عملش باهم یکی نباشه؟تنها در کشور ما دروغ جایز هست!!چه خیالی باطل...به کم قانع نباشید .ما شمارا به جایگاه بالاتر که لیاقت دارید میرسانیم!!چه خوب به وعده خود عمل کردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بازم وعده های دورغ دارند تحویل میدند اگه میخاستین این کار و حالا انجام میدادین وعده سر خرمن
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
وای خیلی خوش حال کننده بود
چند بار صبح تا حالا غش کردمو به هوش اومدم
یا ما رو مسخره کردن یا خودشون رو به حماقت و خریت زدند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
توسرتون بخوره چهارماه گذشت هرروزمیگید ماه دیگه پس ماچکارکنیم بااین همه بدهی انشاالا خداازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شن در غاز اضافه کردن که دیگه این همه دادار - دو دور نمی خواد.
اونم با اون همسان سازی مسخره ....۲۲ سال جای هشت تا کارمند جون کندم ،آخرم بخاطر محیط بد و تبعیضات وحشتناک و اذیت های کاری مدیر کل بیشعور خودمد بازنشست کردم. هر کارمند یه کار مشخص ، نه دو کار انجام میده اما من ، جای ۸ نفر باید دستور اجرا میکردم. اونوقت چون ۲۲ سال سابقه بود ، گفتن شامل همسان سازی نمیشی. شما کار ۸ نفر رو حساب کن در طول ۲۲ سال میشه چند سال !! یا بگو‌ ۸ تا ۲۲ سال میشه چقدر . بعد متوجه ناحقی در باره من و امثال من می شی. در کل قواتین ما در تمام زمینه ها ، رو باید بریزن تو سطل زباله.
نائینی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
تا کی بمردم دروغ میگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قراربود از امروز افزایش حقوق بازنشستگان روبریزن پس چیشد چرا اینقدر به مردم دروغ مییگین کی می خواهید دست ازدروغ گفت دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قراربود از امروز افزایش حقوق بازنشستگان روبریزن پس چیشد چرا اینقدر به مردم دروغ مییگین کی می خواهید دست ازدروغ گفت دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قراربود از امروز افزایش حقوق بازنشستگان روبریزن پس چیشد چرا اینقدر به مردم دروغ مییگین کی می خواهید دست ازدروغ گفت دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قراربود از امروز افزایش حقوق بازنشستگان روبریزن پس چیشد چرا اینقدر به مردم دروغ مییگین کی می خواهید دست ازدروغ گفت دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قراربود از امروز افزایش حقوق بازنشستگان روبریزن پس چیشد چرا اینقدر به مردم دروغ مییگین کی می خواهید دست ازدروغ گفت دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ما مستمری تامین اجتماعی از حقوق که اضافه شده مورد قبول ما نیست دولت باید تصمیم بگیرد مارا با کشوری و لشکری هم تراز کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ما مستمری تامین اجتماعی از حقوق که اضافه شده مورد قبول ما نیست دولت باید تصمیم بگیرد مارا با کشوری و لشکری هم تراز کند
باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مدیران تامین اجتماعی خسته نباشید!!!! بعد از سه ماه انتظار ٢٦ درصد خجالت بکشید مگر باز نشسته تامین اجتماعی بادیگران فرق دارد که حقوقش از همه کمتر است مگر شماها از مخارج زندگی خبر ندارید با این حقوق ما چگونه زندگی کنیم شرم بر شما تصمیم گیرندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من که ۴۰۰۰۰۰هزارتومان میگیرم مستمری بگیرهستم چجوری بایدزندگی کنم قراربودازفروردین حقوقای مستمری بگیران زیادبشه پس چی شدتاکی بایدشاهددروغهای شماباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من که ۴۰۰۰۰۰هزارتومان میگیرم مستمری بگیرهستم چجوری بایدزندگی کنم قراربودازفروردین حقوقای مستمری بگیران زیادبشه پس چی شدتاکی بایدشاهددروغهای شماباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من که ۴۰۰۰۰۰هزارتومان میگیرم مستمری بگیرهستم چجوری بایدزندگی کنم قراربودازفروردین حقوقای مستمری بگیران زیادبشه پس چی شدتاکی بایدشاهددروغهای شماباشیم
ناشناس
Netherlands
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این بود خبر خوش برای بازنشستها خدا لعتتان کند امیدوارم زنو بچهای شم همین جور چشم انتظار بمونند خدا این دنیا تا اخرت ابروی شما را ببردشما بوی از انسانیت نبرداید
ناشناس
Netherlands
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
روایت داریم میگن اگر به اندازه قطره باران یا به اندازه ماسهای کنار ساحل گناه کرده باشی ولی تو چشمات اشک هلقه بزند برای امام حسین تمام گناهی که کردی پاک میشود حالا مسعولان ما همین کار را میکنند گریه میکنند برای امام حسین اگر به فکر بازنشستها بودن اینقدر دزدی نمیکردن میگن راء مردم حقاناس است ولی پول مردم و بیتالمال حلال چرا بخاطر اینکه تو اروپا وامریکا بیشتر حال میده نیاز به حرام و حلال نیست ما خودمان بلدیم تبصره بزنیم حلال در بیاریم این است مملکت امام زمان الا برکتلا
بد بخت
Germany
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
با سلام خدمت دوستان
در یک جایی خواندم که نوشته بودند ویروس کرونا افراد بالای ۶۰ سال را میکشد پدر جوابش نوشته بودند حتما به خاطر این است که اینها انقلاب کردند و باید کشته شوند و پوستی هم نوشته بود حقشونه باید تقاص پس بدهند اینا شاه را بیرون کردند و بد بختی را به کشورمان به ارمغان آوردند .
دلم به درد آمد و نوشتم : دوستی که ویروس کرونا را تقاص انقلاب و بیرون کردن شاه از کشور خطاب می‌کنی ما کتک صداقت خود را از انقلاب هر روز دریافت میداریم شما را به خدا اینقدر ما را مذمت ننمایید ، غلطی که کرده ایم ما را بی است . فردایش دیدم دوستی در پاسخ نوشته : هم درد عزیزم ما سالهاست در این آتش میسوزیم لطف کنید بر ما ایراد نگیرید آنهایی که حرف از صداقت می‌زدند امروز بیشترشان دزدان داخل خانه آمد و ما باز هم دوستانمان خالی و رویمان سیاه است در پیش ملت و در پیش بچه ها و خانواده و نوه ها .
راستی ما چرا برای اصلاحات کاری نمی‌کنیم و هر روز مسببین را به باد فحش و نا سرا میگیریم آیا این خود من کاری در حق همدیگر نیست ؟
محمدحسین هدایتی وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
واقعا دلتون خوش است
بعد ۳ماه تاخیر ،با این افزایش حقیرانه ،عدم همسان سازی ،این خبر دلخوشی هم داره واقعا

شماره حساب بدهید،مژدگانی بگیرید
کارگر کاخ نشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
پناه می بریم به شیطان از شر بندگان صالح و مخلص خدا و اسلام ناب محمدی که حق و حقوق کارگران را می خورند. بخورید،از گوشت سگ حلال تر باشد برایتان.
sadeghvakilifard
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
من فکر کنم اقایان مسئولین نمی دانند مستمری بگیران تامین اجتماعی هم توی ایران زندگی می کنند و از کره مریخ نمی ایند
مسئولین عزیز از خشم خدا بترسید
چوب خدا صدا ندارد
هرکه بخورد دوا ندادد
sadeghvakilifard
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
من فکر کنم اقایان مسئولین نمی دانند مستمری بگیران تامین اجتماعی هم توی ایران زندگی می کنند و از کره مریخ نمی ایند
مسئولین عزیز از خشم خدا بترسید
چوب خدا صدا ندارد
هرکه بخورد دوا ندادد
sadeghvakilifard
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
من فکر کنم اقایان مسئولین نمی دانند مستمری بگیران تامین اجتماعی هم توی ایران زندگی می کنند و از کره مریخ نمی ایند
مسئولین عزیز از خشم خدا بترسید
چوب خدا صدا ندارد
هرکه بخورد دوا ندادد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
آقای سالاری خودش از دولت است دولتی هست اینها را به خاطر این از دولت انتخاب میکند که کمترین مقاومت را در برابر دولت داشته باشند ودر مواقع ضروری این اجازه را به راحتی به دولت میدهند که دست توی جیب تامین اجتماعی بکند وگرنه اگه این صندوق متعلق به کارگران واعضا هست مدیرانش را نیز بایستی خود این اعضا انتخاب کنند من نمیدونم توی این مملکت کسی نگاه عادلانه نداره حق وناحق نمیدونن چیه
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
والله مسخره کردند تفاوت حداقل حقوق یک بازنشسته با یک کارگر یک میلیون تومان است تازه خط فقر 8 میلیون است پیدا کنید پرتقال فروش را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
۲۳۱میلیون حقوق واریزی نماینده مجلسیه که صف کشیدین ورای دادین بهشون چکاری کردن براتون حقمونه هرچی سرمون میاد نوش جونمون یه کارگریه بازنشسته با۲تومان درماه بایدزندگی کنه یه مسئول با۳۰میلیون تازه اینوحقوقشه
زیروروکشیدناشون بماندماهم میایم اینجامیگیم امام زمان سزاشونوبده
مهدی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
حیف
مهدی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
اضافه. چندر. غاز. چه دردی ازمن بازنشسته. دوا میکنه. تازه. سر وقتم که نمیدین. ازگلوتون. پایین نره.
بازنشسته لشگری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
بازنشسته لشگری هستم ؛ در فقر و فلاکت دارم زندگی میکنم و بی خانمان هستم ؛ ولی بعضی از بازنشستگان در رفاه کامل هستند ؟؟؟؟ این انصاف نیست!! پول ندارم اجاره خانه نجومی بدهم : 10تومن پول پیش دارم
بازنشسته لشگری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
با یک دختر 12 ساله مستاجر هستم : 6سال است بازنشست شدم و هنوز بی خانمان هستم : فقر و فلاکت زندگی من رو فرا گرفته : اجاره خانه کمرم رو شکسته : حقوقمان را به ریال میدهند ؛ اجناس را به قیمت دلار میفروشند : خط فقر به 9 میلیون تومن رسیده : هیچ کس به دادم نمیرسه
بازنشسته لشگری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
فقر و فلاکت 70% بازنشستگان رو فرا گرفته : فقط 30% بازنشستگان در رفاه کامل هستند : خط فقر در شهریور 99 به 10 میلیون تومن رسیده : اکثر قیمت اجناس 3 برابر شده : تورم به 90% رسیده : حقوقمان را یکبار در سال اضافه میکنند ؛ انهم به ریال ؛ ولی اجناس مصرفی مان را به قیمت دلار میخریم : هر روز قیمت اجناس با روز قبل فرق میکند : هیچ نظارتی نیست روی قیمت اجناس : خدا ریشه ظلم رو بکنه
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
سلام آقای حاج بابایی نامه دادن که ماوتفاوت همسان سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از فروردین تا شهریور باید محاسبه و به حساب ریخته شود ولی خبری نیست لطفاً پیگیری کنید
عبدالمهدی کریمی حاج خادمی
Germany
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
چرا از حقوق اردی بهشت ما کم شده تو جیب کی رفته
بازنشسته لشگری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
بازنشسته هوافضا سپاه هستم ؛ با یک دختر ۱۳ ساله ؛ هنوز بی خانمانم ؛ مستاجرم و خداد تومان اجاره میدم ؛ هوافضا سپاه حق زمین من رو خورده ؛ دستم به هیچ جا بند نیست : خدایا خودت کمکم کن
ترج جوام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
با سلام من سال ۹۸ بازنشسته شده ام در آموزش پرورش ولی ازسال ۹۹ هنوز مولتفاوت را پرداخت نکردین من جانباز میباشم و حتی احکام ایثارگر را که ۳ماه۱۸ روز در منطقه بودم روی حکم نیامده به صندوق بازنشستگی استان خوزستان مراجعه کردم به دروغ گفتند ما حساب کردیم که اینطور نیست در احکام وفیش حقوقی هیچ گونه از ایثارگری وجود ندارد لطفا رسیدگی کنید ناسپاس تورج جوام شهرستان مسجدسلیمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
چقدر ما باز نشسته کار گری بدبختیم واقعن کسی که پیر وکم سواد باشد خدا زد تو سرش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->