حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها
رکوردشکنی گری لینه‌کر در برنامه‌های ورزشی

دستمزد چند ده برابری معروف‌ترین مجری جهان نسبت به فردوسی‌پور

  • کد خبر: ۳۱۱۳۷
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
دستمزد چند ده برابری معروف‌ترین مجری جهان نسبت به فردوسی‌پور
مدیر بخش ورزشی بی‌بی‌سی تایید کرد که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال این کشور در ازای همکاری با این شبکه به ازای کارشناس 1.75 میلیون پوند معادل 41 میلیارد تومان در سال دستمزد می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باربارا اسلیتر، مدیر بخش ورزش شبکه بی‌بی‌سی تایید کرد که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال این کشور با این شبکه قراردادی به عنوان کارشناس و مجری امضا کرده که به موجب آن در هر فصل 1.75 میلیون پوند معادل 41 میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد. این مدیر بی‌بی‌سی می‌گوید لینه‌کر تا هر زمان که مایل باشد شبکه بی‌بی‌سی به همکاری با او ادامه خواهد داد.

 

لینه‌کر قرار است روز یکشنبه این هفته برای اولین بار مجری‌گری پخش زنده یک مسابقه لیگ برتری بین دو تیم بورنموث و کریستال پالاس را به عهده داشته باشد.

 

مدیر بخش ورزش بی‌بی‌سی به بهانه این اجرای زنده لینه‌کر در مصاحبه‌ای اعلام کرد لینه‌کر در حال حاضر در میان مجریان و کارشناسان بی‌بی‌سی بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند و مبلغ دستمزد سالانه او 1.7 میلیون پوند است.

 

اسلیتر در این باره گفت:" از نظر ما لینه‌کر سالهای سال مجری پخش‌های زنده مسابقات خواهد بود. او بدون شک در این حوزه بهترین است و یکی از دارایی‌های بزرگ موسسه ما به حساب می‌آید. او تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در بی‌بی‌سی کار کند. البته این تصمیمی است که او باید بگیرد ولی ما هیچ شکی نداریم که لینه‌کر اگر مایل باشد می‌تواند تا آخر عمر مجری بی‌بی‌سی بماند".

 

لینه‌کر که آقای گل جام جهانی 1986 با پیراهن تیم ملی انگلیس است حضور تلویزیونی خود در برنامه‌های فوتبالی به عنوان مجری را از سال 2013 و با حضور در برنامه Match of the Day نسخه آمریکا برای شبکه NBCSN آغاز کرده است. البته لینه‌کر پیش از آن به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی مختلف شرکت داشت و این اولین حضور او به عنوان مجری یک برنامه تلویزیونی بود. لینه‌کر به غیر از این در رسانه‌های مکتوب هم فعالیت داشته و سالها ستون‌نویس روزنامه دیلی‌میل بوده است.

 

 

با توجه به اینکه دست اندرکاران حوزه های مختلف صنعت فوتبال همیشه نسبت به درآمد و دستمزد خود در مقایسه با فوتبالیستها گلایه داشتند و فاصله بسیار عمیق درآمدشان با فوتبالیستها را ناعادلانه می دانستند، به نظر می رسد ورود پیشکسوتهای محبوبی مثل لینه کر به حوزه رسانه فوتبال می تواند باعث روند افزایشی در دستمزدهای فعالان رسانه ای شود. البته باید منتظر ماند و دید روندی که لینه‌کر بسیار محبوب و جنجالی بنیانگذار آن بوده به روندی عمومی تبدیل خواهد شد یا تنها به یک مورد مجزا منحصر خواهد ماند.

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->