فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است
سرخط خبرها

ضبط ۷۵۲ کیلو تریاک و حشیش در ۳ عملیات

  • کد خبر: ۳۱۳۶
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
ضبط ۷۵۲ کیلو تریاک و حشیش در ۳ عملیات
در پی رصد میدانی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی، اطلاعاتی به‌دست آمد که نشان می‌داد سه گروه از قاچاقچیان افیونی درحال جابه‌جایی سه محموله سنگین مواد مخدر در جاده‌های استان هستند، از همین‌رو موضوع به مقام قضایی اعلام شد

مهدی قرآنی - تیم اجرایی این پرونده پس از اخذ دستور قضایی، عملیاتی را درقالب سه طرح ضربتی با هدف شناسایی خودرو‌های حامل مواد و دستگیری سوداگران مرگ پیش‌بینی کردند و در مسیر متهمان قرار گرفتند.
یکی از تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس کرمان به کمین متهمان نشستند و مسیر تردد آن‌ها را زیرنظر گرفتند. همه‌چیز طبق نقشه پیش می‌رفت تااینکه دو خودروی سواری سوداگران مرگ که پژو و پراید بود، به رؤیت مجریان قانون رسید.
ضابطان قضایی با مشاهده متهمان، بلافاصله وارد عمل شدند و در یک تعقیب‌وگریز کوتاه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و این افراد را زمینگیر کردند. در بازرسی از خودروی آن‌ها، ۳۹۴ کیلو تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو‌های متوقف‌شده جاسازی شده بود، کشف کردند.
در این مرحله از عملیات، چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
مرحله دوم این عملیات هم در محور کرمان به مشهد انجام شد که در آن، تیم دیگری از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و زانتیا را که به‌صورت خطی و با سرعت زیاد در حرکت بودند، تعقیب کردند و پس از طی مسافتی کوتاه، این خودرو‌ها را درکنار جاده متوقف کردند.
ماموران پلیس در این مرحله از عملیات خود، موفق به کشف ۸۱ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ شدند.
مرحله سوم عملیات، اما در نزدیکی شهرستان گناباد انجام شد. در این عملیات ضربتی، تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی و غافلگیرانه، موفق به شناسایی و متوقف کردن یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ شدند که در بازرسی از این سواری، ۱۵۰ کیلو تریاک به‌دست آمد.
به‌گفته فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، در این سه عملیات درمجموع ۷ متهم دستگیر شدند و ۷۵۲ کیلو تریاک و حشیش، نیز کشف و ضبط شد.
سردار محمدکاظم تقوی بیان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تکمیل بررسی‌های ابتدایی، به مقام قضایی معرفی شدند و تحقیقات برای شناسایی دیگر عوامل این پرونده ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->