اپل پشتیبانی از چند زبان دیگر را به Apple Intelligence اضافه می‌کند کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ برای مقابله با انفجار پیری در ۴۴ و ۶۰ سالگی چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر یک ماه‌گرفتگی جزئی و خاص در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق می‌افتد ۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده
سرخط خبرها

اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

  • کد خبر: ۳۱۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

پس از دو ماه از شاکی‌شدن وزیر ارتباطات از وضعیت پشتیبانی اپراتورهای اینترنتی، به‌خصوص شرکت مخابرات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخ‌گویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت در پی تذکر وزیر ارتباطات، خبر داد.
مجید صدری با اشاره‌به اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران مبنی‌بر وجود مشکل در وضعیت پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی مشترکان این شرکت و نیز تذکر وزیر ارتباطات، گفت: وضعیت مرکز پاسخ‌گویی شرکت مخابرات ایران‌(۲۰۲۰) به بهبود نیاز داشت که در این زمینه برای حل مشکلات فعلی این مرکز اقدام کردیم.
او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه وضعیت پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان مخابرات بهبود یافته است، اظهار کرد: همه تلاشمان این است که به تعهداتی که به وزیر ارتباطات مبنی‌بر بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان داده‌ایم، عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دراین‌راستا اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ را در دستور‌کار قرار دادیم و با هدف استاندارد‌سازی و بهبود کیفیت پاسخ‌گویی مراکز ۲۰۲۰، ساز‌وکار پرداختی به کارکنان این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.

دنیایی از اشکالات
پیش از این، در‌پی تذکر وزیر ارتباطات مبنی‌بر ناکارآمدی سیستم پاسخ‌گویی به مشترکان شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اخطاری به این شرکت، اعلام کرد: غالب این اشکالات مربوط‌به نوع پاسخ‌گویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخ‌گو، مدت معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، ضعف تخصصی پاسخ‌گویان، نبود برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخ‌گو، شرایط نامناسب فضای کاری برای افراد پاسخ‌گو در مراکز تماس بود. همچنین سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود که این مشکلات باعث افزایش میزان تماس‌ها در مراکز تماس‌۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی کاربران و تماس‌گیرندگان با مرکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰‌دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و هنگامی‌که در صف انتظار هستند، تماس‌های آن‌ها بدون دلیل قطع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->