رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

تعیین تکلیف آتش سوزی جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد با دو بازداشتی

  • کد خبر: ۳۱۶۵۳
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
تعیین تکلیف آتش سوزی جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد با دو بازداشتی
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۳ پرونده و بازداشت ۲ نفر در رابطه با آتش سوزی جنگل‌های این استان خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، سید علی ملک حسینی در جمع خبرنگاران افزود: در صورتی که کسی عمدا اقدام به آتش زدن جنگل‌ها کند، مجازات کیفری و جبران خسارت خواهد داشت.

وی اظهارکرد: ۳ پرونده در چند شهرستان استان در رابطه با آتش سوزی جنگل‌های استان تشکیل شده، ۲نفر که اقدام به آتش زدن آن‌ها محرز است، در یاسوج بازداشت هستند، اما عمدی یا سهوی بودن کارشان باید مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه بحث امنیتی در زمینه آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح نیست، خاطرنشان کرد: آتش سوزی‌ها هنوز در رابطه با عمدی بودن آتش سوزی‌ها منتهی به شناسایی شخصی نشده است.

ملک حسینی تصریح کرد: در صورتی که محرز شود عمدی در آتش سوزی جنگل‌های استان بوده طبق قانون با عاملان آتش سوزی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی جنگل‌ها تنها مربوط به امسال نیست و سال‌های قبل نیز اتش سوزی داشته ایم، ادامه داد: مدیران و متولیان قبلی باید امکانات و تجهیزات لازم برای اطفاء حریق را فراهم می‌کردند و در آتش سوزی‌های اخیر مدیران برای مهار آتش از تمام توان استان استفاده کرده اند.


منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->