تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

قربانی: داور کارت‌هایش را خرج استقلال کرد

  • کد خبر: ۳۱۷۴۹
  • ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
قربانی: داور کارت‌هایش را خرج استقلال کرد
پیروز قربانی گفت: به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند و اخراج دوم کمر این تیم راشکست.

به گزارش شهرآرانیوز، پیروز قربانی در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم استقلال تا قبل از اخراج علی کریمی خوب و منطقی بازی می‌کرد اما اخراجی‌های استقلال مخصوصاً اخراج دوم خیلی بد بودند. عارف غلامی بازیکن خوب و زحمتکشی است اما اخراج او اصلا جای توجیه ندارد و به نظرم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت.

 

قربانی در مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول و اینکه این بازیکن برای چندمین بار در بازی‌های استقلال از زمین مسابقه اخراج می شود، گفت: صحنه اخراج علی کریمی را در تلویزیون ندیدیم، داور آن را تشخیص داده است. خود مربیان باید حرکت کریمی را بررسی کنند اما در کل حیف شد. استقلال تا قبل از این اخراج خیلی خوب و منطقی بازی می‌کرد و پس از آن هم اخراج دوم جای هیچ توجیهی نداشت.

 

این کارشناس ادامه داد: غلامی نباید به این راحتی و سادگی کارت زرد دوم را می‌گرفت. از طرفی به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند. اخراج دوم کار استقلال را خیلی سخت کرد و کمر این تیم راشکست. همانطور که گفتم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت و حتی می‌توانست حریف را شکست هم دهد.

 

پیشکسوت استقلال در خصوص اخراج فرهاد مجیدی عنوان کرد: باید ببینیم شرایط بازی چگونه پیش رفته که این اتفاقات افتاده است. ضمن اینکه داور چهارم باید با تذکر دادن مسائل را حل کند و نباید فقط خبرچین داور باشد. این کار درست نیست و او باید تلاش کند جو را آرام کند.

 

وی در خصوص مصدومیت 2 بازیکن استقلال در این بازی عنوان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق تکرار نشود ولی فعلا شرایط اینگونه است. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کند.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->