ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بچه محل نکونام بازی را برای فولاد درآورد؟

  • کد خبر: ۳۱۷۲۲
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
بچه محل نکونام بازی را برای فولاد درآورد؟
استقلالی‌ها معتقدند چون سیدعلی و جواد نکونام هر دو متولد شهرری هستند، داور سعی کرده بازی را برای فولادی‌ها درآورد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیمه اول بازی استقلال و فولاد با جنجال به پایان رسید، جنجالی که می شد با اندکی دقت بیشتر اصلا رخ ندهد. مهدی سیدعلی روی برخورد علی کریمی و بازیکن فولاد که پیش چشمش رخ داد و حداکثر یک اخطار برای هر دو بازیکن داشت (اولی به خاطر کشیدن پیراهن و دومی به خاطر استفاده از دست برای رها شدن از دست بازیکن حریف) سختگیرانه علی کریمی را اخراج کرد و این آغاز جنجال های بازی بود و فرهاد مجیدی هم در اعتراض به سختگیری داور به داخل زمین آمد و بقیه ماجرا؛ اخراج فرهاد مجیدی و تعطیلی بازی حدود ده دقیقه بود.

 

البته بدبینی استقلالی ها به تصمیم های این داور از روز انتخابش شروع شده بود. به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال، آنها همان روز که شنیدند مهدی سیدعلی برای قضاوت بازی انتخاب شده تعجب کردند چرا که این داور متولد شهر ری است و به نوعی بچه محل جواد نکونام محسوب می شود.

 

مدیران استقلال برای آن که متهم به جوسازی نشوند از هرگونه اعتراض رسمی و علنی به انتخاب سیدعلی پرهیز کردند اما وقتی در جریان بازی با اولین برخورد نه چندان جدی، استقلال ده نفره شد، فرهاد مجیدی از کوره در رفت.

 

البته این که سیدعلی بچه محل نکونام باشد و این که هر دو متولد شهر ری هستند، جرم نیست ولی کمیته داوران و دپارتمان داوری می توانند با دقت بیشتر، مانع ایجاد ذهنیت برای تیم ها و مربیان و مهم تر از همه هواداران آنها شوند.

 

شاید اگر داور دیگری هم به جای سیدعلی قاضی بازی امشب بود، همین کارت قرمز را به علی کریمی نشان می داد اما چون بچه شهر ری نبود کسی ذهنش سمت مسائل حاشیه ای و جانبی نمی رفت. متاسفانه کمیته داوران و دپارتمان داوری با بی دقتی، بی دلیل باعث بدبینی مردم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می شوند و داوران را هم نزد فوتبالدوستان خراب می کنند.

 

اخراج عارف غلامی بعد از اخراج مجیدی و کریمی، قطعا واکنش تند استقلال را به دنبال خواهد داشت و باعث و بانی این واکنش ها قبل از هر چیز، بی دقتی آقایانی است که بچه شهر ری را برای قضاوت بازی تیم بچه شهر ری انتخاب می کنند!

 

مهدی سیدعلی متولد شهر ری است و جواد نکونام هم متولد شهر ری و در فوتبال همه به این حساسیت ها واقف هستند غیر از آنهایی که مامور چیدمان داوران شده اند.

 

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->