۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش تگرگ و کاهش دما در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۱۹۱۲
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
پیش‌بینی بارش تگرگ و کاهش دما در خراسان رضوی
بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد رواناب در خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان در روز‌های شنبه و دوشنبه این هفته پیش‌بینی شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: این بارش‌ها با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما بیشتر نواحی شمالی استان خراسان رضوی و شهرستان‌های درگز، کلات، قوچان، چناران و ییلاقات مشهد را در بر می‌گیرد.

آیدا فاروقی افزود: از عصر روز گذشته تاکنون همراه با افزایش ابرناکی بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق خراسان رضوی رخ داده است که بیشترین آن در کلات نادر با یک میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: وزش باد همراه با گرد و خاک تا روز‌های میانی هفته جاری در استان خراسان رضوی ادامه دارد که در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش هفت درجه‌ای دما در خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش دارد و طی روز‌های آینده هم تغییرات محسوسی ندارد.

فاروقی افزود: روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته جاری تداوم دارد و از روز سه‌شنبه این هفته شاهد افزایش دما در استان هستیم.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب خنکترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->