تاکید بر توجه والدین بر تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک ضربان قلب در افراد میانسال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی دارو فقط وظیفه تحویل دارو از داروخانه تا درب منزل بیماران را دارند
سرخط خبرها
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور؛

افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد/ وزش باد شدید و ایجاد گردو خاک در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۸۰۸۰
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد/ وزش باد شدید و ایجاد گردو خاک در خراسان رضوی
افزایش دمای هوا که از روز سه شنبه در کشور ملموس بوده است در اکثر نقاط کشور تا پایان روز جمعه ادامه خواهد یافت. این افزایش دما به طور میانگین ۳ تا ۶ درجه برآورد شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، بنا بر آخرین هشدارهای سازمان هواشناسی کشور با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و ناپایداری جو در استان‌های زنجان، شمال همدان، جنوب مرکزی، ارتفاعات در استان‌های البرز، غرب مازندران و غرب اصفهان شاهد رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود این شرایط در روز پنجشنبه در شمال استان آذربایجان شرقی و زنجان ادامه می‌یابد و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه و رخداد تگرگ را افزایش می‌دهد.

افزایش دمای هوا که از روز سه شنبه در کشور ملموس بوده است در اکثر نقاط کشور تا پایان روز جمعه ادامه خواهد یافت. این افزایش دما به طور میانگین ۳ تا ۶ درجه برآورد شده است.

سازمان هواشناسی همچنین از وزش باد شدید، ایجاد گردوخاک به همراه کاهش دید و کیفیت هوا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، سمنان، شرق کرمان و شرق هرمزگان تا پایان روز جمعه را پیش بینی کرده است.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->