به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده در مورد برنامهها و تمهیدات اتخاذشده این سازمان برای ماه رمضان، گفت: هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان، نظافت، آراستگی و تجهیز مساجد پایانههای مسافربری در دستور کار قرار میگیرد و مدیران، مسئولان و کارکنان پایانهها با فعالیت مستمر، نظافت و عطرافشانی مساجد به استقبال ماه مبارک رمضان میروند.
وی با اشاره به برگزاری مجالس تلاوت و ترجمه قرآن، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نیز در برنامه روزانه مساجد پایانهها اجرا خواهد شد و همچنین با نصب بنر و مزین کردن مساجد به ادعیه ماه مبارک رمضان و پخش قرآن، اذان و نیایشهای ویژه این ماه از بلندگوهای مستقر در هسته مرکزی و جایگاههای پایانه امام رضا (علیه السلام) اقدام خواهیم کرد.
علیزاده با بیان اینکه از آنجا که پایانههای مسافربری محل رفت و آمد مسافران است و به منظور رعایت حرمت این ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی کلیه غرفههای تجاری عرضه کننده مواد غذایی ملزم به پوشش کامل غرفههای خود و ارائه اغذیه سرد بسته بندی شده هستند، افزود: همچنین نماز جماعت در سه نوبت با رعایت شیوه نامههای بهداشتی در مساجد پایانهها و برپایی میزهای پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور روحانیون و... انجام میشود.
وی تاکید کرد: اقدامات لازم برای آمادهسازی پایانه مسافربری برای استقبال از نوروز، در حال انجام است تا مسافران به راحتی و اطمینان خاطر برای سفرهای نوروزی خود برنامه ریزی کنند.
وی افزود: مسافران و گردشگران نوروزی میتوانند برای رسیدگی به مشکلات و انتقادات در راستای شرکتهای مسافربری، رانندگان و نحوه خدمترسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیت و نحوه خدمترسانی هنگام سفر (از آغاز تا پایان سفر) را از طریق نماینده نظارتی مستقر اداره کل راهداری در پایانهها پیگیری کنند یا به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.