رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
سرخط خبرها
در جلسه ستاد اقتصادی دولت انجام شد؛

تأکید رئیس‌جمهور بر زمان‌بندی شفاف عرضه اوراق مالی در بازار تولید و سرمایه

  • کد خبر: ۳۱۹۵۰
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
تأکید رئیس‌جمهور بر زمان‌بندی شفاف عرضه اوراق مالی در بازار تولید و سرمایه
رئیس جمهوری در جلسه ستاد اقتصادی دولت تأکید کرد: انتشار اوراق خزانه، تحکیم بازار سرمایه، هدایت نقدینگی و کنترل قیمت‌ها، رونق‌بخشی به بورس و خروج دولت از بنگاه‌داری باید هرچه سریع‌تر اجرا شود تا مردم شاهد آثار مثبت آن در اقتصاد کشور باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در یکصد و چهل و هفتمین جلسه ستاد اقتصادی دولت پس از ارائه گزارش «عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی در زمینه روند کاهشی رشد نقدینگی در سال جاری نسبت به سال ۹۸، بر ضرورت تسریع در فروش اموال مازاد و سهام شرکت‌های دولتی که از سیاست‌های عمده اقتصادی دولت است، تاکید کرد.

 

رییس جمهوری افزود: انتشار اوراق خزانه، تحکیم بازار سرمایه، هدایت نقدینگی و کنترل قیمتها، رونق بخشی به بورس و خروج دولت از بنگاه داری باید هرچه سریعتر اجرایی شود تا مردم شاهد آثار مثبت آن در اقتصاد کشور باشند.

 

در این جلسه همچنین گزارش عملکرد و برنامه انتشار اوراق مالی اسلامی در سال ۹۹ ارائه و در زمینه چگونگی انتشار و عرضه آن بحث و تبادل نظر شد.

 

روحانی در این راستا افزود: سیاست هدایت نقدینگی موجود کشور باید به سمت تولید و سرمایه گذاری در بازار پول و سرمایه بوده و همچنین اوراق مشارکت هم به سرمایه گذاری و تقویت زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی کشور کمک کند.

 

رییس جمهوری ادامه داد: با هماهنگی و همکاری کامل میان دستگاه‌های مربوطه برنامه زمان بندی عرضه اوراق مشارکت به نحو شفاف اعلام و اجرا شود تا امکان مشارکت فعالان اقتصادی در بازار پول و سرمایه به طور کامل فراهم گردد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->