رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

نصب و اصلاح ۴۰۰۰ پلاک در مشهد

  • کد خبر: ۳۲۰۲۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
نصب و اصلاح ۴۰۰۰ پلاک  در مشهد
رئیس اداره نام‌گذاری معابر و تابلونویسی شهرداری مشهد گفت: اکنون این اداره به درخواست‌های مردم درباره پلاک‌های کنونی شهری پاسخ می‌دهد و مشکلات مردم را رفع می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، ناهید فربدنیا افزود: هم اکنون ثبت پلاک‌های شهری طبق دستورالعمل نصب پلاک مصوب شورای اسلامی سوم شهر مشهد انجام می‌شود و در این راستا در ۳ ماه نخست امسال دست‌کم ۴۰۰۰ پلاک برای اماکن مسکونی و تجاری در این کلان‌شهر اصلاح و نصب شده است.

وی ادامه داد: بیشتر پلاک‌های نصب شده در مناطق ۲ تا ۵ شهرداری مشهد بوده و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود برای نصب و اصلاح پلاک منازل را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.


رئیس اداره نام‌گذاری معابر و تابلونویسی شهرداری مشهد گفت: علاوه بر پاسخ‌گویی به مشکلات مردم در خصوص پلاک‌ها گاهی پلاک منازل از بین رفته یا می‌افتد و از طرفی حتی در مواردی کوچه‌هایی را شاهد بودیم که هیچ منزلی در آن شماره پلاک نداشت.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از رایزنی برای انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری مشهد و اداره کل پست خراسان رضوی افزود: مقرر شده است در آینده معاونت شهرسازی شهرداری مشهد پس از اتمام فعالیت ساختمانی و ارائه گواهی پایان‌کار علاوه بر کد نوسازی کدپستی منازل را نیز به مالکان ارائه دهد.

فرایندی که موجب ایجاد و نگهداری یک نشانی رسمی و استاندارد جهانی برای نشانی‌های پستی در حال استفاده شود «جی نف» نامیده می‌شود که مخفف عبارت 'Geocoded national address file' است.

خراسان رضوی دارای سه میلیون و ۷۸۴ هزار مکان و کد پستی است که ۲ میلیون و ۸۷۸ هزار فقره آن در شهر‌ها و بقیه در روستا‌های این استان قرار دارد.

بیش از نیمی از جمعیت این استان در شهرستان مشهد ساکن هستند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->