سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد

  • کد خبر: ۳۲۰۹۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد گفت: سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری شهروندان مشهدی ۴ درصد، تاکسی ۲۳ درصد و اتوبوس ۱۷ درصد است.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با بیان اینکه باید استفاده شهروندان از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به ۷۰ درصد برسد، افزود: این امر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است.
وی اظهار کرد: شورای پنجم در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری مشهد به‌دنبال افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی است. اکنون عدد شاخص در کشور‌های توسعه‌یافته برای استفاده از سفر‌های درون‌شهری بین ۷۵ تا ۱۰۰ است، در حالی که در ایران ۴۱ درصد است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دولت باید یک‌سوم هزینه‌های تمام‌شده هر سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی را بپردازد، افزود: اکنون شهروندان فقط یک‌سوم هزینه تمام‌شده هر سفر را پرداخت می‌کنند. متأسفانه چندین سال است که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند و شهرداری مجبور است دوسوم هزینه‌ها را پرداخت کند.
مهدی‌نیا درباره پروژه ورودی بولوار برونسی نیز گفت: هدف ما در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ تکمیل این پازل بود، زیرا معتقدیم شهر انسان‌محور اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه شبکه‌های بزرگراهی کامل شود.
وی ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌هایی که می‌تواند خلأ کمبود کمربند جنوبی را تا اندازه زیادی پر کند، اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی به‌صورت تونل شهری است، زیرا اکنون بولوار نماز به بن‌بست می‌رسد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد یادآوری کرد: خوشبختانه در یک سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات مبارکی در اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم که امیدواریم ادامه پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->