اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد
سرخط خبرها

۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد

  • کد خبر: ۳۲۰۹۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد گفت: سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری شهروندان مشهدی ۴ درصد، تاکسی ۲۳ درصد و اتوبوس ۱۷ درصد است.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با بیان اینکه باید استفاده شهروندان از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به ۷۰ درصد برسد، افزود: این امر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است.
وی اظهار کرد: شورای پنجم در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری مشهد به‌دنبال افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی است. اکنون عدد شاخص در کشور‌های توسعه‌یافته برای استفاده از سفر‌های درون‌شهری بین ۷۵ تا ۱۰۰ است، در حالی که در ایران ۴۱ درصد است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دولت باید یک‌سوم هزینه‌های تمام‌شده هر سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی را بپردازد، افزود: اکنون شهروندان فقط یک‌سوم هزینه تمام‌شده هر سفر را پرداخت می‌کنند. متأسفانه چندین سال است که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند و شهرداری مجبور است دوسوم هزینه‌ها را پرداخت کند.
مهدی‌نیا درباره پروژه ورودی بولوار برونسی نیز گفت: هدف ما در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ تکمیل این پازل بود، زیرا معتقدیم شهر انسان‌محور اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه شبکه‌های بزرگراهی کامل شود.
وی ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌هایی که می‌تواند خلأ کمبود کمربند جنوبی را تا اندازه زیادی پر کند، اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی به‌صورت تونل شهری است، زیرا اکنون بولوار نماز به بن‌بست می‌رسد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد یادآوری کرد: خوشبختانه در یک سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات مبارکی در اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم که امیدواریم ادامه پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->