ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  • کد خبر: ۳۲۲۱۹
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی - هنری این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم زره‌ساز  افزود: ثبت‌نام کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی و در همه مراکز کانون این استان آغاز شده است.

 

وی ادامه داد:طبق شیوه‌نامه ارسالی از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه ۱۳۹۹ کار ثبت نام کودکان ‌و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شده است و این فرآیند تا ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل کانون خراسان رضوی گفت: کودک و نوجوان می‌توانند با انتخاب کارگاه‌های مختلف و متنوعی از قبیل شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان‌نویسی و عروسک‌سازی با  مراجعه به سایت kpf.ir  برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

زره‌ساز افزود: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت در کانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می‌توانند از هشت فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام، سرزمین، آشنایی با احادیث و مهارت‌های خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن استفاده کنند.

 

وی فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی را ۶۲ عنوان فعالیت اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن(حال خوش زندگی) تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی و چرتکه بهره‌مند شوند.

 

مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون پنجم تا ژانزدهم تیر ماه است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند به مراکز کانون مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->