«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

واتس اپ به‌روزرسانی شد

  • کد خبر: ۳۲۶۱۹
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
واتس اپ به‌روزرسانی شد
نسخه وب واتس اپ به‌روزرسانی شد. این به‌روزرسانی شامل استیکر‌های متحرک، کد‌های QR و حالت تاریک می‌شود، بنابراین می‌توان گفت تغییراتی بزرگ را شاهد خواهیم بود.
به گزارش شهرآرانیوز واتس اپ در حال افزودن برخی از ویژگی‌های جدید به برنامه‌های ساده و در عین حال فوق العاده محبوب خود است. یکی از این موارد استیکر‌های متحرک است.

در حالیکه در چندین سیستم عامل پیام رسانی دیگر مانند تلگرام، آی مسیج، وی چت و برنامه‌های مشابه دیگری نیز وجود دارند که محبوبند و امکانات مذکور را نیز در نسخه وب خود دارند، واتس اپ محدودیت‌هایی در این زمینه داشت. اکنون واتس اپ با به روزرسانی جدید خود تمامی مشکلات و محدودیت‌های پیشین را حل کرده و از استیکر‌های متحرک تا حالت تاریک را اجرا می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید، کد‌های QR برای پروفایل است. در حال حاضر هر حساب دارای کد QR خاص خود است، که باعث می‌شود اسکن کد شخصی را آسان کند و به جای اینکه به صورت دستی تعداد آن‌ها را وارد کنید می‌توانید آن‌ها را به عنوان مخاطب اضافه کنید. این ویژگی نیز از مدتی پیش در خدمات فیس بوک وجود داشته، اما اخیرا به واتس اپ اضافه شده است.

تماس‌های ویدیویی گروهی نیز بهبود یافته است. اکنون وقتی در یک فیلم گروهی هستید، می‌توانید بر روی ویدیوی یک شرکت کننده ضربه بزنید تا ویدیوی شما به حداکثر برسد؛ و اگر گپ گروهی شما دارای ۸ شرکت کننده یا کمتر است، می‌توانید با یک کلیک گپ گروهی را شروع کنید. نسخه وب واتس اپ، همچنین از حالت تاریک برای مطابقت با برنامه پشتیبانی می‌کند.

منبع: انتخاب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->