شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید
سرخط خبرها

فیس بوک در روز‌های انتخابات، تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند

  • کد خبر: ۳۳۷۷۷
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
فیس بوک در روز‌های انتخابات، تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند
فیس بوک تصمیم دارد در روز‌های منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر ۲۰۲۰، تبلیغات سیاسی در پلتفرم خود را ممنوع کند.
به گزارش شهرآرانیوز، به گفته منابع آگاه، ممنوعیت احتمالی هم اکنون تحت بررسی و هنوز به طور نهایی تایید نشده است.

این شبکه اجتماعی به دلیل معافیت تبلیغات و پیام‌های سیاستمداران از فرایند راستی آزمایی تحت انتقادات گسترده‌ای قرار گرفته است. سال گذشته توئیتر تبلیغات سیاسی را منع کرد، اما فیس بوک اعلام کرد تصمیمی برای سخت‌تر کردن قوانین مربوط به پیام‌های سیاسی ندارد.

طی هفته‌های اخیر کارمندان و قانونگذاران از تصمیم این شرکت درباره عدم واکنش به پست‌های رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.

همچنین بیش از ۹۰۰ شرکت نیز در کمپین بایکوت تبلیغ در فیس بوک شرکت کرده‌اند. این کمپین پس از مرگ جورج فلوید (یک جوان سیاه پوست) به دلیل خشونت پلیس، توسط گروه‌های حمایت از حقوق مدنی راه اندازی شد تا با فشار به این شبکه اجتماعی، آن را وادار کند پست‌های حاوی نفرت پراکنی و اخبار جعلی را حذف کند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->