معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

مایکروسافت از بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

  • کد خبر: ۳۲۶۹۰
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
مایکروسافت از بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ رونمایی کرد
شرکت مایکروسافت سرانجام از چند بروزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ که مدت‌ها قرار بود ارائه دهد رونمایی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، شرکت مایکروسافت در حال معرفی جدیدترین مدل طراحی منوی صفحه برای ویندوز ۱۰ است. این ابرقدرت دنیای فناوری ابتدا اوایل سال جاری اطلاعاتی را درباره اقدامات این چنینی خود مطرح کرد و حالا امروز به مرحله آزمایش قابلیت‌های جدید خود رسیده است.

شرکت مایکروسافت به تازگی در وبلاگ رسمی خود نوشت: "ما در حال به‌روزرسانی منوی صفحه ویندوز ۱۰ هستیم که شامل طراحی جذاب‌تر و کاهش رنگ‌های شدید بر پشت برنامه‌های مختلف می‌شود". با تغییر رنگ پس‌زمینه برنامه‌ها و ساده کردن رابط کاربری می‌توان امیدوار بود که کاربران ویندوز حالا می‌توانند ارتباط راحت‌تری را با ویندوز ۱۰ برقرار کنند و حس بهتری داشته باشند.

این تغییر کوچکی است، اما به کاربران کمک می‌کند تا گیج نشوند و بین برنامه‌های مختلف گیر نکنند. در کنار به‌روزرسانی منوی صفحه، تغییرات جدیدی به کلید میانبر Alt - Tab اضافه خواهد شد. بر اساس اطلاعات شرکت این ویژگی دیگر تمامی صفحات Microsoft Edge را به کاربر نشان خواهد داد و دیگر تنها محدود به نمونه‌های فعال نخواهد بود.
مایکروسافت از بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ رونمایی کرد
 

گفتنی است؛ از آن‌جایی که این قابلیت می‌تواند برای کاربران قدیمی ویندوز کمی گیج کننده باشد، شرکت مایکروسافت امکان غیرفعال‌سازی این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا در صورت تمایل آن را تغییر دهند. پشتیبانی از قابلیت Alt - Tab از اوایل توسعه ویندوز ۱۰ و زمانی که مایکروسافت تمایل داشت برای تمامی برنامه‌های خود یک صفحه اضافی باز کند وجود داشت، اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا قابلیت جدید خود را به صورت پیش فرض بر روی برنامه‌ها اجرا کند.

بروزرسانی برای کاربران Xbox Live

احتمال می‌رود به‌روزرسانی جدید واکنش بسیاری از سوی کاربران به خود ببیند چرا که افراد زیادی در انتظار سریع‌تر شدن سرویس جابه‌جایی میان صفحات در ویندوز بودند. شرکت مایکروسافت همچنین در نظر دارد تغییرات جدید خود را به برنامه Xbox برای کاربران سرویس Xbox Live اضافه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده قابلیت‌های جدید برای این اشخاص بیشتر افراد تازه وارد و یا آن دسته که به تازگی قصد ثبت نام دارند را پوشش می‌دهد.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->