وام ضروری به ۱۴۴ هزار بازنشسته پرداخت شد طرح فروش خودرو‌های وارداتی از فردا (دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴) آغاز می‌شود پیش‌بینی بورس دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۴ پیش‌بینی ‌قیمت دلار دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ پیش‌‎بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ سواحل مکران گزینه مناسب برای ایجاد شهر‌های جدید با هزینه زمین کمتر قیمت امروز خودرو داخلی و خارجی (۲۷ مهر ۱۴۰۴) + جدول سکه‌های پارسیان امروز چقدر قیمت دارند؟ (۲۷ مهر ۱۴۰۴) + جدول قیمت امروز گل تازه زعفران اعلام شد (۲۷ مهر ۱۴۰۴)‌ فروش ۲ خودرو شرکت سایپا از روز سه‌شنبه (۲۹ مهر ۱۴۰۴) + جزئیات تخصیص ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی به جهاد کشاورزی برای واردات کالا‌های اساسی افزایش ۳۵ درصدی عرضه گوشت قرمز در شهریور ۱۴۰۴ توقف بورس پشت سد ۳.۱ میلیونی | رشد ۳۸ هزار واحدی شاخص کل (۲۷ مهر ۱۴۰۴) نماد ایران‌خودرو در بورس، پس از اعلام قیمت‌های جدید تعلیق شد + جزئیات بررسی قیمت دلار در بازار آزاد مشهد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) کرمان‌موتور قیمت ۵ محصول خود را بار دیگر گران کرد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) + جدول ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد (۲۷ مهرماه ۱۴۰۴) چه چیزی در عراق گران است؟ کاهش قیمت مرغ در مشهد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) | گوشت و تخم‌مرغ امروز چقدر قیمت دارند؟ ۷ مدیر ارشد بانکی مشمول دستور بازنشستگی وزیر اقتصاد شدند + اسامی مدیران ارز کالا‌های اساسی تا پایان امسال باقی می‌ماند مطالبات معوق بانک‌ها در خراسان رضوی به ۳۳ همت رسیده است ذخایر طلای بانک مرکزی افزایش یافت برداشت محصول پنبه از مزارع خراسان رضوی آغاز شد (۲۷ مهرماه ۱۴۰۴) آخرین فرصت استفاده از مرحله چهارم کالابرگ الکترونیکی اعلام شد قیمت طلا در مشهد رشد کرد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) قیمت امروز میوه و تره‌بار در مشهد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) | پیاز و سیب‌زمینی کیلویی چند؟ کاهش قیمت دینار عراق در مشهد (۲۷ مهر ۱۴۰۴) | درهم امارات، ریال سعودی و افغانی افغانستان چند؟
سرخط خبرها

پیگیری تولید «ال ۹۰» ایرانی

  • کد خبر: ۳۲۷۳۹
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
پیگیری تولید «ال ۹۰» ایرانی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پلتفرم طراحی شده در پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت بر مبنای پلتفرم پایه N۹۰ بوده و به همین دلیل تولید داخلی خودرو L۹۰ روی این پلتفرم بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دانشگاه علم و صنعت و گروه خودروسازی سایپا در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد سلیمانی در نشست راهبردی «جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب» که در دانشگاه علم و صنعت، گفت: دانشگاه علم و صنعت زحمات بسیار زیادی برای طراحی خودروی ملی کشیده است، فعالیتی که برای این خودرو صورت گرفته به جهت فنی ارزش زیادی دارد، اما سئوال این است پروژه‌ای که برای آن این همه زحمت کشیده شده، چرا هنوز نهایی نشده است؟

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرار بود خودروی طراحی شده دانشگاه علم و صنعت در سال ۹۵ تولید شود اما هنوز وضعیت موتور و گیربکس آن مشخص نیست، افزود: زمانی که استراتژی خودروی ملی مشخص و فعالیت برای تحقق آن شروع شد، روند مناسبی برای آن تدوین نشد، زیرا این پروژه توسط چند دانشگاه دنبال می‌شد و عدم هماهنگی لازم، سبب شد پروژه به صورت متوازن پیشرفت نکند.

سلیمانی افزود: در توافقی که به تازگی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دانشگاه علم و صنعت مذاکرات تخصصی صورت گرفته تا در صورت امکان، از پلتفرم طراحی شده در پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت بر مبنای N۹۰ استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت برای پروژه خودروی ملی از نظر نرم افزاری فعالیت سنگینی انجام داده که قابل تقدیر است، گفت: تمام هدف و سعی ما این است که خودروی طراحی شده از سوی دانشگاه علم و صنعت اجرایی شود و زمان برای اجرای آن از دست نرود؛ پروژه ای که به خوبی پیش رفته است را نباید مسکوت گذاشت.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا با دانشگاه علم و صنعت مذاکرات متعددی انجام داده و چندین زمینه همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفته است و از طرفی قرار شده سایپا از امکانات مختلف دانشگاه علم و صنعت استفاده کند که البته این امر دو طرفه دنبال خواهد شد و جامعه دانشگاهی هم می‌تواند از پتانسیل‌های موجود گروه سایپا بهره ببرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: همکاری دیگری که با دانشگاه علم و صنعت دنبال خواهیم کرد

استفاده از نیروهای نخبه این دانشگاه در سایپا است؛ از این رو دفتر مشترکی در سایپا و دانشگاه علم و صنعت تاسیس خواهد شد تا فعالیت‌های توسعه‌ای را دنبال کند.

منبع: سایپانیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->