سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

قلعه نویی: در تیمی هستم که خیلی‌ها آرزوی نشستن روی نیمکتش را دارند

  • کد خبر: ۳۲۸۰۶
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
قلعه نویی: در تیمی هستم که خیلی‌ها آرزوی نشستن روی نیمکتش را دارند
قلعه‌نویی داستان پیشنهاد مربی گری استقلال را شیطنت برخی دوستان می داند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ضمن تقدیر از کادر درمان مدعی شد باید اسم تک‌تک این افراد را در تاریخ ثبت کنند. امیر قلعه‌نویی که تیمش فردا برای بقا در کورس قهرمانی باید سایپا را در تهران شکست دهد، روز گذشته درباره شرایط این‌روز‌های جامعه گفت: مدافعان سلامت در این ایام واقعا ایثار می‌کنند و باید اسم تک‌تک آن‌ها را در تاریخ نوشت. باید از این نفرات تقدیر کرد و من امیدوارم این ویروس لعنتی هرچه‌زودتر از بین برود.


یکسری دشمن قسم‌خورده داریم!
باوجود آمار فوق‌العاده‌ای که داریم، متأسفانه یکسری دشمن قسم‌خورده داریم و نمی‌دانیم چرا با ما این رفتار‌ها را انجام می‌دهند. تیم ما در هر مسابقه با میانگین ۵.۸۳ خلق‌موقعیت می‌کند و رتبه دوم گل‌زنی در لیگ امسال را داریم. طبق آماری که از نرم‌افزار‌های تیمی در دانشگاه شریف کسب کرده‌ایم، امسال در خلق موقعیت تیم، ششم جدول هستیم. در عدم موقعیت به تیم‌های حریف نیز تیم اول لیگ هستیم، اما یکسری از دوستان محبت می‌کنند و از بخل و حسادت، برخی کار‌ها را علیه ما انجام می‌دهند.


تیمی درست کردیم که سه‌چهار سال تاریخ مصرف دارد
قلعه‌نویی تأکید کرد: یک زمان استقلال و پرسپولیس بودجه کافی نداشتند و سپاهان بودجه‌اش خوب بود و رقابت ایجاد می‌شد، اما شما می‌دانید یکسری تیم‌ها فرااستانی هستند؛ یعنی هر جایی بروند، میزبان هستند. طبیعتا این شرایط بسیار خوب است. علاوه بر این، استقلال و پرسپولیس از نظر بودجه‌ای الان ۴۰ درصد بالاتر از ما هستند. ما با این شرایط سپاهانی را گرفتیم که بودجه‌اش از رقبا کمتر است و حمایت فرااستانی هم ندارد. در یک‌سال‌ونیم هم نتیجه‌گرایی کرده‌ایم و ۳ کار مهم را برای این تیم پشت‌سر گذاشتیم؛ اول اینکه راه طلایی سپاهان را پیدا کردیم، دوم آرامش تیمی است که بر فضای سپاهان حکم‌فرما شده است و سوم اینکه تیمی درست کرده‌ایم که دست‌کم سه‌چهار سال تاریخ مصرف دارد. شما به خط هافبک سپاهان نگاه کنید که چه شرایطی دارند.


از فرهاد می‌خواهم آرامشش را حفظ کند
فرهاد مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و یک جلسه هم با او در هتل اوین برگزار کردیم. من تجاربم را در اختیار او گذاشتم، درست مثل همان کاری که برانکو در برلین با من انجام داد. از مجیدی می‌خواهم آرامش داشته باشد؛ چون مربیگری با بازیکنی فرق دارد. یادی هم از آقای اولیایی می‌کنم که همیشه می‌گوید مربیگری تنهاشغلی است که اعتبار و آبرویش در گرو پای کسان دیگری است. حرف او مثل کتاب است. من از مجیدی می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کند و تلاشش را بیشتر کند. امیدوارم آرامش او را به هم نزنند و مطرح‌کردن این صحبت‌ها هم یکسری شیطنت‌هاست. این موضوع هم درباره باشگاه استقلال و هم درمورد سپاهان صدق می‌کند. تازمانی‌که مسئولیتم در سپاهان است، تمام فکروذکرم روی این تیم خواهد بود.
قبلا هم خیلی اتفاقات رخ داده بود و در وسط فصل به من پیشنهاد‌هایی دادند. آن زمان من در استقلال اهواز بودم و، چون مسئولیت داشتم تا آخرین لحظه ماندم و کارم را انجام دادم. مجیدی سعی کند وارد مسائل حاشیه‌ای نشود و در هتل اوین هم این حرف را به او زدم. از طرف‌داران استقلال هم می‌خواهم تیمشان را کمک کنند. شما ببینید منچستریونایتد بعد از فرگوسن هنوز شرایط عادی ندارد، تیم میلان در ایتالیا را ببینید که تازه بعد از چند سال شرایط خوبی پیدا کرده است. این نصیحت برادرانه من به فرهاد مجیدی و هواداران استقلال است که پشت تیمشان باشند. همین الان هم به همه می‌گویم افتخار می‌کنم مربی سپاهان هستم؛ چون آن‌ها طرف‌داران خوبی دارند و همه مربیان ایران آرزو می‌کنند در این تیم مربیگری کنند.


من ایثار کردم و هدایت سپاهان را قبول کردم
اتفاقاتی که در سال ۲۰۰۶ به ناحق علیه من افتاد، ناجوانمردانه بود و من را دادگاهی کرد. سال ۲۰۰۶ فدراسیون رئیس نداشت و ۲ گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند و فوتبال هم تعلیق شده بود. آن زمان با این شرایط که اشاره کردم به تیم ملی کمک کردم. به‌هر‌حال امتیازاتی که گرفتم، بد نبود؛ اما یکسری دوستان برنامه‌ریزی کرده و ما را دادگاهی کردند. ۱۳ سال زحمت کشیدم تا دوباره این فرصت را پیدا کنم و لطف خدا هم شامل حالم شد و این اتفاق افتاد، ولی دیدم به تیم سپاهان تعهد دارم. باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است و همه مربیان دوست دارند در این تیم مربیگری کنند. این باشگاه ۷۰ تیم دارد و ۳ هزار ورزشکار را حمایت می‌کند. سپاهانی را تحویل گرفتم که شرایط خوبی در چند سال اخیر نداشت. وقتی ذوب‌آهن دوم شد و به آسیا صعود کرد، من ایثار کردم و هدایت سپاهان را قبول کردم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->