استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

کریم انصاری‌فرد: مدیربرنامه‌هایم همه‌چیز را خراب کرد!

  • کد خبر: ۳۲۹۵۱
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کریم انصاری‌فرد: مدیربرنامه‌هایم همه‌چیز را خراب کرد!
کریم انصاری‌فرد که درحال‌حاضر در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند، سال‌های درخشانی را در کشور یونان سپری کرد و در لیگ این کشور به بازیکن پرطرف‌داری تبدیل شد. البته اتفاقاتی عجیب باعث جدایی او از المپیاکوس و در ادامه ناتینگهام شد و حالا کریم انصاری‌فرد در گفتگو با نشریه گاتزتا به رفع بسیاری از ابهامات پرداخته است.
کریم انصاری‌فرد که درحال‌حاضر در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند، سال‌های درخشانی را در کشور یونان سپری کرد و در لیگ این کشور به بازیکن پرطرف‌داری تبدیل شد. البته اتفاقاتی عجیب باعث جدایی او از المپیاکوس و در ادامه ناتینگهام شد و حالا کریم انصاری‌فرد در گفتگو با نشریه گاتزتا به رفع بسیاری از ابهامات پرداخته است.

بازیکنان لیگ قطر، از بزرگ‌ترین لیگ‌های دنیا می‌آیند
من اینجا خیلی خوش‌حالم و قراردادی دوساله امضا کرده‌ام. تا به ‌حال یک سال در السیلیه بازی کرده‌ام. شرایط سرمربی خیلی خوب است و افراد اطراف تیم نیز همین‌طور هستند. همان‌طور که می‌دانید، فوتبال قطر هر روز بهتر می‌شود؛ زیرا این کشور میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. آن‌ها عملکرد خوبی دارند و در همه زمینه‌ها پیشرفت مداوم وجود دارد.
مردم اینجا می‌خواهند بهترین امکانات و ایده‌آل‌ترین شرایط را ایجاد کنند. بازیکنانی که برای بازی به قطر می‌آیند، از لیگ‌های بزرگ دنیا انتخاب شده‌اند. قطری‌ها بازیکنان برجسته‌ای هستند و در هر باشگاه ترکیب مناسبی وجود دارد؛ بنابراین قهرمانی دشوارتر می‌شود. همه‌چیز خوب است و من از حضورم در تیم لذت می‌برم.
وقتی من در اوساسونا بودم، این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو بود و همچنین با مشکلات مالیاتی مواجه شدم، درنتیجه من نتوانستم به‌طوردائم در این کشور زندگی کنم. به‌عنوان‌مثال برای تمدید ویزا مجبور بودم هر ماه به ایران سفر کنم و این برای من خیلی سخت بود.

مدیربرنامه‌هایم همه‌چیز را خراب کرد
جدایی از المپیاکوس اشتباه بزرگی بود که ازسوی من انجام شد. آنچه می‌خواهم بگویم این است که وقتی پدرو مارتینز، سرمربی المپیاکوس شد، مدیربرنامه‌ام به تیم گفته بود که من جدا خواهم شد؛ زیرا پیشنهاد مالی خوبی دارم. باشگاه نیز به مربی اطلاع داد که مهاجم جدید می‌خریم. می‌خواهم خاطرنشان کنم که تیم یا سرمربی اشتباه نکردند. این تقصیر مدیربرنامه‌ام بود و من هزینه آن را پرداخت کردم، اما اشکالی ندارد.

وقتی در جام‌جهانی در اردوی تیم ملی ایران بودم، مدیربرنامه‌ام به باشگاه گفت که پیشنهادی ده‌میلیون‌دلاری دارم؛ بنابراین هنگامی که از جام‌جهانی بازگشتم، مدیر باشگاه به من گفت که می‌دانیم قصد جدایی دارید و مدیربرنامه‌ات به ما اطلاع داد که شما می‌خواهید این دستمزد را بگیرید. حتی مارتینز همین حرف را به من گفت، یعنی او می‌دانست که من تیم را ترک می‌کنم، اما متأسفانه هیچ پیشنهادی نبود. این یک وضعیت پیچیده بود و در ادامه به ناتینگهام‌فارست رفتم.

همه فکر می‌کردند که من به این دلیل به ناتینگهام‌فارست رفتم که مالک باشگاه انگلیسی است و المپیاکوس مرا به آنجا فرستاد. حقیقت این است که تنها پیشنهادی که مدیربرنامه‌ام در آخرین لحظه ارائه داد، از ناتینگهام بود. بااین‌حال این مورد به‌طوراتفاقی رخ داد؛ زیرا سرمربی آن زمان ناتینگهام، آیتور کارانکا با مدیربرنامه‌ام صحبت کرده بود. همه‌چیز توسط او تنظیم شده بود، من این پیشنهاد را پذیرفتم، قراردادم را فسخ کردم و در آخرین روز نقل‌وانتقالات به ناتینگهام سفر کردم. وقتی رسیدم، به من گفتند نمی‌توانی قرارداد امضا کنی، زیرا تاریخ ویزای کار موردنیاز تمام شده است و برای تأمین مجوز باید چهارپنج ماه صبر کنیم.
تصور کنید که من قراردادم را با المپیاکوس فسخ کردم، به ناتینگهام رفتم و نتوانستم بازی کنم. من با ناتینگهام تمرین کردم، اما نمی‌توانستم به میدان بروم. سه‌چهار سال گذشته در پانیونیوس برای حرفه من خیلی خوب بوده است. من قدم به قدم پیش رفتم، اما در آن مرحله مدیربرنامه‌ام همه‌چیز را خراب کرد؛ بنابراین بعد از ۴ ماه انتظار برای مجوز بازی، مجبور شدم مجددا برای حضور در مسابقات آسیایی در امارات متحده اردو را ترک کنم؛ بنابراین ۲ هفته پس از دریافت مجوز، در جام ملت‌های آسیا شرکت کردم. وقتی برگشتم، تصور کنید ۶ ماه بدون شانس بازی‌کردن در ناتینگهام‌فارست گذشته بود. در این شرایط مربی هم عوض شد و اوضاع پیچیده‌تر شد؛ اما این اتفاق به‌این‌دلیل افتاد که مدیربرنامه من اشتباه بزرگی کرد.

علی دایی من را کشف کرد
مسعود شجاعی شبیه برادر بزرگ من و بهترین دوست من است. ما در طول هفته زیاد صحبت می‌کنیم و انتقال او به پانیونیوس برای من بسیار مثبت بود؛ زیرا من پیش‌ازاین سال‌ها در تیم ملی ایران با مسعود بازی کرده بودم، بنابراین از حرکات او در میدان و چگونگی بازی مسعود خبر داشتم. زیرا او در پست شماره ۱۰ بازی می‌کند و این برای یک مهاجم بسیار مفید است. وقتی فوتبالم را شروع کردم، علی دایی مردی بود که مرا کشف کرد و به من فرصت داد تا یک فوتبالیست حرفه‌ای شوم. من در شانزده‌سالگی در مسابقات قهرمانی ایران شرکت کردم.

همه می‌دانند کار کی‌روش چقدر خوب است
نیازی نیست که درمورد کارلوس کی‌روش زیاد حرف بزنم. همه می‌دانند کار او چقدر خوب است و این واقعا به تیم ملی کشورم کمک کرد تا تکامل یابد و پیشرفت کند، اما تیم ملی همچنین به کی‌روش کمک کرد تا نامش بیشتر شنیده شود. من فکر می‌کنم ایران هرگز کی‌روش را فراموش نخواهد کرد و به‌خاطر آنچه در ایران به دست آورده و برای سطح بازی تیم ملی در آن مقطع، نام کی‌روش برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

شما یک بازیکن را در تیم ملی ایران پیدا نمی‌کنید که به دلایلی از او ناراضی باشد. کی‌روش مربی خوبی است، او همیشه بهترین را برای همه ما می‌خواست و چیزی شبیه پدر بود. او سعی کرد مشکلات شخصی هر بازیکنی را برطرف کرده و به هر کسی نیاز دارد کمک کند. مقطع بسیار خوبی با کارلوس کی روش در تیم ملی ایران داشتیم. شاید یک سال از رفتن او گذشته باشد، اما مردم ایران هنوز به نیکی از این سرمربی یاد می‌کنند و من بهترین‌ها را برای کی‌روش آرزو می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->