علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قتل روی دنده لجاجت

  • کد خبر: ۳۳۰۹
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
  • ۱۱
قتل روی دنده لجاجت
رفتار عجیب خانم راننده پس از تصادفی ساده موجب قتل مرد میان‌سال شد

محمد‌جواد ابوعطا - فرهنگ آن قدر اهمیت دارد که بولواری طولانی در مشهد به نامش است و چهل وشش بار نامش بر سر کوچه های این بولوار تکرار شده است اما نبود آن را به صورت نامحسوس در لابه لای گزارش های حوادث مختلف همچون چاقوکشی چند همسایه بر سر جای پارک یا دعوای چند کودک، که بزرگ ترها را به نزاعی مرگ بار می کشاند، می توان یافت.
چند روز پیش حادثه ای کوچک در انتهای بولوار فرهنگ رخ می دهد و دو خودروی سواری با یکدیگر برخورد می کنند. راننده یکی از این خودروها زنی حدودا بیست وهفت ساله و دیگری مردی چهل وشش ساله بوده است. مطمئنا اولین گام بعد از تصادف های خسارتی باز کردن مسیر برای پیشگیری از ترافیک و سپس اعلام موضوع به پلیس 110است. اما خانم جوان که گویا در این تصادف مقصر بوده است، راه سومی را انتخاب می کند که با عنوان « فرار از صحنه تصادف» شناخته می شود. راننده خودروی دیگر که متوجه تصمیم عجیب خانم راننده می شود، برای جلوگیری از فرار او خودش را جلوی خودروی زن جوان می اندازد. اما زن جوان بی توجه به حرکت راننده مقابل برای ترساندنش به سمت او می راند و اینچنین می شود که مرد چهل وشش ساله خودش را روی کاپوت می اندازد. زن جوان با جا زدن دنده لجاجت و چرخاندن پی در پی فرمان به قصد انداختن مرد چهل وشش ساله از روی خودرواش طی مسافت می کند. این جنجال یک کیلومتر طول می کشد تا جایی که مرد میان سال دستانش خسته شده و از روی خودرو به پایین پرتاب می شود و به جلوی خودرو می افتد. راننده نیز از روی بدن او گذشته و متواری می شود.
شهروندان که شاهد این جنجال زودگذر بودند، وقتی می بینند که مرد افتاده در کف خیابان هیچ نشانی از زنده بودن ندارد، موضوع را تلفنی به پلیس 110 و اورژانس پزشکی اعلام می کنند. با حضور امدادگران و معاینات اولیه مرگ این فرد اعلام می شود و مأموران انتظامی نیز با تنظیم صورت جلسه موضوع را به‌مقام‌قضایی اعلام می کنند.
با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در صحنه، شهروندان اعلام کردند، خودروی متواری یک پژو 207  و راننده اش زنی جوان بوده که پس از زیرگرفتن مرد چهل وشش ساله از صحنه گریخته است. به این ترتیب یک پرونده قتل در دادسرای مشهد گشوده شد و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی احمدی نژاد مأمور رسیدگی به پرونده و شناسایی راننده متواری شدند.


اطلاعات ذی قیمت شهروندان
آغاز تحقیقات برای شناسایی راننده متواری ادامه داشت تا اینکه 2روز بعد شهروندی با اطلاعاتی ذی قیمت به مأموران پلیس آگاهی اعلام کرد، در یکی از همان کوچه های اطراف یک پژو 207 تردد دارد که راننده اش نیز خانمی جوان است. مأموران با رسیدن به این سرنخ پراهمیت دامنه تحقیقات خود را به کوچه ای که محل تردد و زندگی این خانم جوان بود کشاندند و همسایه ها اعلام کردند که او را از 2روز پیش ندیده اند.
کارآگاهان پلیس آگاهی پس از به دست آوردن شماره تماس این خانم جوان در تماس با او موضوع را اعلام کرده و متوجه شدند که او از مرگ مرد چهل وشش ساله بی اطلاع است، لذا از او خواستند برای پاره ای توضیحات به پلیس مراجعه کند. این جزئیات که با هماهنگی قاضی احمدی نژاد انجام شده بود، موجب شد تا زن جوان به پلیس مراجعه کند و پس از توضیحات اولیه و پذیرفتن موضوع تصادف، برای توضیحات بیشتر به دادسرا معرفی شود. زن جوان وقتی شنید که مرد میان سال در پی حرکت او کشته شده است، در حالی که شوکه شده بود، اعلام کرد قصد کشتن این فرد را نداشته است. با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، زن بیست وهفت ساله تا مشخص شدن وضعیت پرونده راهی زندان مشهد شد.
به گفته قاضی احمدی نژاد، این نخستین بار نیست که فردی به دلیل یک تصادف ساده و دعواهای بعدش کشته می شود و فردی به زندان می افتد. تا شهروندان به این نکته توجه نکنند که قانون برای تمام مشکلات راهکار دارد و به جای سپردن مشکلشان به مقامات قضایی و انتظامی بخواهند خودشان با قلدری آن را کنار بزنند، این مشکلات مرتفع نخواهد شد بلکه بزرگ تر و خطرناک تر می شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نیما
Romania
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
2
21
با اشد مجازات باید برخورد شود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
مشخصه که قتل عمد محسوب میشه فقط دلیلش تصادف خودرو بوده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
متاسفم
به نظر من تنها( نیروی ترس) باعث این اتفاق وحشتناک شده چون ترس مانع تفکر میشه
BSB BSB
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
وا حالا تصادف شده مقصرم بودی وایستا خسارت بده نمیمیری که بعدم ظرفیت نداری رانندگی نکن این خانم قشنگ از رو بنده خدا رد شده بعد میگه متوجه نشدم مرده باید قصاص بشه تا عبرتی برای سایرین بشه.
ق رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
وقتی قانون کار برای مقصر تصادفات انجام نمیدهد و شخص که متواری میشه همیشه برنده است برای اینه اون مرد ۴۶ ساله خودش روی کاپوت خودرو انداخته مقصر اصلی قانون این مملکت است
احسان عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
2
1
باید زنان رو از رانندگی محروم کرد یک زنی که بلد باشه درست رانندگی کنه و طبق قانون رفتارکنه نیست وقتی سوارماشین هستن دیگه کاری ندارن حق با طرف مقابله فقط راه خودشونو میرن
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
سلام زن زیاد مقصر نیست مقصر سیستم تمام ایراد بیمه هستش که میگه وقتی تصادف کنی مقصر باشی بیمت میسوزه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
2
1
زن کجا و رانندگی کردن کجا
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
2
1
زن نباید رانندگی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
2
با سلام خود من رو 6ماه پیش یک پژو 405 زد فرار کرد اونم رو خط عابرپیاده بعد از اینکه متوجه شد شماره خودرو توسط مردم یاداشت شده بعد خودش رو به نیرو انتظامی معرفی کرد این فرد به گفته خودش یه ایثار گر هستش تا الان هم یه زنگ به من نزده شما زنده هستی یا نه اونم بخاطر اینکه میکه من بیمه دارم خدایش باید قانون در مورد این کسانی که با ماشین آدم رو میزنند بعد فرار می‌کنند یه فکر اساسی بکنه که فکر نکنند بیمه دارند هرکاری دوست داشتن بکنند مملکت قانون داره یعنی چی
حامدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
1
1
ازاین آقایونی که گفتن زن کجا ورانندگی کجا چرا تو کشور ما زن ومرد رو جدا میکنن ربطی به راننده زن بودن نداره هر آدمی باید تلاش کنه از فرهنگ بالایی برخوردار باشه چون مرد مرده پس مقصر تمام خانمه هست قضاوت خوبی نیس مرده هم میتونسته شمارش رو برداره به پلیس شکایت کنه نه که روی کاپوتش اویزون بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->