نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

هیجان لیگ ‌یک در شمال

  • کد خبر: ۳۳۰۹۳
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
هیجان لیگ ‌یک در شمال
مسابقات هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌اول کشور عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه آغاز خواهد شد. بازی‌های لیگ آزادگان که برخلاف لیگ برتر حواشی کمتری را از لحاظ مشکلات کرونایی دارد، در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان استان کرمان در بالای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جولان می‌دهند.
احسان سرفرازی/ شهرآرانیوز - مسابقات هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌اول کشور عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه آغاز خواهد شد. بازی‌های لیگ آزادگان که برخلاف لیگ برتر حواشی کمتری را از لحاظ مشکلات کرونایی دارد، در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان استان کرمان در بالای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جولان می‌دهند. البته بازی‌های این رقابت‌ها چندان هم بی‌حاشیه نبوده و در بازی هفته گذشته تیم فوتبال علم‌وادب تبریز برابر آلومینیوم اراک، تیم تبریزی با شکست ۷ بر ۰ به خانه برگشت، اما این تازه شروع فاجعه‌ای بود که مدیرعامل این باشگاه از آن رونمایی کرد. اسماعیل بابازاده، مدیرعامل این باشگاه لیگ‌یکی، در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد ۷ بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا بودند و سازمان لیگ آن‌ها را مجبور کرده تا در این بازی حاضر شوند! حالا، اما به نظر می‌رسد غیر از تبریزی‌ها، بقیه تیم‌ها مشکلی بابت حضور در لیگ ندارند. البته این مطلب می‌تواند ریشه در مسائل مالی باشگاه‌ها هم داشته باشد و با توجه به هزینه‌بر‌بودن این آزمایش‌ها، این تیم‌ها از انجام این آزمایش‌ها منصرف می‌شوند.

دربی شمال با مربیان تازه‌وارد
دربی شمالی‌های لیگ دسته‌اول فارغ از جذابیت‌های همیشگی‌اش، این‌بار میزبان ۲ مربی تازه‌وارد به این رقابت‌هاست. البته اکبر میثاقیان دومین تجربه‌اش را روی نیمکت ملوان می‌گذراند، ولی مهدی پاشازاده برای اولین‌بار در لیگ امسال روی نیمکت سپیدرود خواهد نشست. این ۲ تیم در جدول رده‌بندی هم همسایه هستند و با یک‌امتیاز اختلاف در رده‌های شانزدهم و هفدهم جدول قرار دارند و به‌شدت خطر سقوط را حس می‌کنند. انزلی‌چی‌ها هفته گذشته یک پیروزی باارزش مقابل بادران کسب کردند، ولی سپیدرود در شیراز با یک گل مغلوب قشقایی شد تا برای بقا دست‌به‌دامن مهدی پاشازاده شوند.
سرمربی تازه‌وارد سپیدرود درباره بازی امروز ۲ تیم گفت: من همیشه در فوتبال جنگجو بودم و از اول نوع و سبک فوتبالم این‌گونه بوده است. در بازی با ملوان نیز از دقیقه‌یک خواهیم جنگید و امیدوارم بازی جذابی باشد؛ هرچند اگر هواداران حضور داشتند، لذت باری بسیار بیشتر بود.
اکبر میثاقیان هم درباره این بازی و موقعیت حساس تیمش گفت: ما به‌خاطر حضور در انتهای جدول فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و این دشوار است، اما ان‌شاءا... بازی به بازی جلو خواهیم آمد و این وضعیت را تغییر خواهیم داد. مسابقه امروز برای ما حکم مرگ‌وزندگی را دارد. ما ۷ بازی دیگر پیش‌رو داریم و دست‌کم باید در ۵ بازی پیروز شویم. در‌صورتی‌که با همین جدیت کار را ادامه دهیم، به روز‌های خوب برخواهیم گشت.

بابل در نقطه جوش
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را ۲ تیم مس رفسنجان و رایکای بابل برگزار می‌کنند. شاید در نگاه اول جدال صدرنشین این رقابت‌ها با یکی از کاندیدا‌های سقوط، چندان جذاب نباشد؛ اما تیم بابلی که رحمان رضایی، مدافع اسبق فوتبال کشورمان، را روی نیمکت می‌بیند، به‌طورحتم در این بازی نمایش متفاوتی را ارائه خواهد کرد. بابلی‌ها هفته گذشته ۲ امتیاز حساس را برابر نیروی زمینی از دست دادند؛ امتیاز‌هایی که شاید در انتهای فصل برای این تیم گران تمام شود. در آن سوی میدان تیم مس هم هفته گذشته در دربی استانی با هم‌نام کرمانی خود به تساوی بدون گل رسید تا پروژه صعودش دست کم یک هفته عقب بیفتد. مس رفسنجان تا پیش از رویارویی با رایکا در بابل در ۱۴ بازی خارج‌از‌خانه به میدان رفته بود که حاصل آن ۷ پیروزی برای این تیم و ۵ تساوی و ۲ شکست بوده است. ۲۲ گل زده و ۱۴ گل خورده نیز از این تیم در بازی‌های خارج‌از‌خانه قبل برجای‌مانده است.
تیم رضا عنایتی هم که هفته گذشته اولین باخت را با این مربی تجربه کرده بود، فردا باید به‌مصاف تیم نیروی زمینی برود. هر ۲ تیم در میانه‌های جدول حضور دارند و شانسی برای صعود یا سقوط ندارند. عنایتی که بعد از تعطیلات کرونا رنگ‌ولعاب تیمش را تغییر داده است، در ادامه این بازی‌ها به‌دنبال پیدا‌کردن یک ترکیب مناسب برای سال آینده و حضور قوی‌تر در این رقابت‌هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->