نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرمربی شاهین بوشهر: گل‌گهر کار کثیفی را شروع کرد!

  • کد خبر: ۳۵۱۱۱
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سرمربی شاهین بوشهر: گل‌گهر کار کثیفی را شروع کرد!
مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان ادعای پیش از مسابقه آن‌ها را کاری کثیف خواند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان ادعای پیش از مسابقه آن‌ها را کاری کثیف خواند.
مهدی پاشازاده درباره شکست ۴ بر ۲ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سیرجان، به خبرگزاری تسنیم گفت: تیم از لحاظ روانی و بدنی خیلی عقب است. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده و با مشکلات زیادی مواجه هستیم. بینی مرتضی غلامعلی‌تبار شکسته بود و ۲ بازیکن دیگر هم محروم بودند. حسین مالکی و گادرانی هم به مصدومان ما اضافه شدند و پیش از چنین‌دیداری، این همه تلفات دادیم.


در ۵ دقیقه، ۲ گل به گل‌گهر هدیه دادیم
وی با بیان اینکه تیمش مدافع وسط دیگری نداشت، گفت: مجبور شدیم حامد محمودی را که چند هفته پیش می‌خواست با باشگاه تسویه حساب کند و از شاهین جدا شود، از خانه بیاوریم و در زمین بگذاریم. بازیکن ما در ثانیه ۲۰ سرش را پایین آورد و نمی‌دانم چگونه وقتی سر بازیکن پایین است، پنالتی رخ می‌دهد. در گل دوم هم دروازه‌بان ما باید از دروازه خارج می‌شد که این کار را نکرد و مهاجم حریف گل دوم را زد. تا دقیقه ۵، ۲ گل به گل‌گهر هدیه دادیم.


از جمعه‌شب تا حالا شاکی هستم و فقط حرص می‌خورم
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از قضاوت حمید حاج ملک در این مسابقه تصریح کرد: داوری خیلی ما را اذیت کرد. پیش از اعلام پنالتی برای گل‌گهر، بازیکن این تیم در آفساید بود و نمی‌دانم چرا برنامه‌های تلویزیونی این صحنه را پخش نکردند. مهاجم حریف سپس خودش را به بازیکن من زد و پنالتی گرفت. از جمعه‌شب تا حالا شاکی هستم و فقط حرص می‌خورم.


بازیکنان داوری بلدند، داور باید فوتبال بازی کرده باشد
پاشازاده با گلایه از کارشناسان داوری گفت: کسانی که صحنه‌های بازی را به‌عنوان داور، کارشناسی می‌کنند، بدانند همه بازیکنان و مربیان داوری خوانده‌اند و ما در آلمان کلاس داوری هم داشته‌ایم. داور باید فوتبال بازی کرده باشد، وگرنه بازیکن داوری را بلد است. اتفاقات خیلی ضدونقیض شده است.


اگر کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد، نباید آن را بپذیرد
وی با اشاره به اتفاقات داوری دیدار تیم سابق خود در لیگ دسته‌اول فوتبال خاطرنشان کرد: هفته گذشته در دیدار سپیدرود و گل‌ریحان، بازیکن توپ را با دست زد که فنایی گفت من (بازی را) نمی‌بینم. اگر نمی‌بینید، چرا کارشناسی می‌کنید؟ اگر کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد، نباید آن را بپذیرد. حواس داور به تعویض بود که اوت را انداختند و بعد آفساید رخ داد. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. شرایط خیلی بد است و همه دور هم جمع می‌شوند که چه تیمی بماند و کدام تیم برود.


گل‌گهر کار کثیفی را شروع کرد!
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه شب مسابقه اعلام شد ۱۲ نفر از اعضای تیم گل‌گهر به کرونا مبتلا شده‌اند، به تسنیم گفت: این هم کار خیلی بد و کثیفی بود که شروع کردند. کدام ۱۲ نفر کرونا گرفتند؟ قبلا باید با مسائلی، چون ناداوری، دلالی و جادوگری مبارزه می‌کردیم و حالا هم کرونا بهانه همه شده است. به هر کسی دست می‌زنیم، می‌گوید کرونا دارم. کمی شخصیت داشته باشید. نوش جانتان که بردید! بضاعت من همین بود و زورم نمی‌رسید. اعضای تیم ما به ۲۰ نفر هم نرسید و ۱۴ ساعت در راه بودیم. با این شرایط به سیرجان آمدیم تا بازی کنیم، اما برخی می‌گفتند بازی برگزار نمی‌شود و تمرکز تیم ما را به هم ریختند.


این فوتبال را تعطیل کنید!
پاشازاده با گلایه دوباره از پنالتی اعلام‌شده در دقیقه ۶۳ به سود شاگردان مجید جلالی، گفت: داور یک پنالتی در نیمه دوم به آن‌ها داد و این پنالتی هدیه صددرصدی داور بود. حاضرم درباره این پنالتی با هر کسی بحث کنم. متأسفانه همه با هم و حتی با کسی که در تلویزیون است، هماهنگ هستند. این فوتبال را تعطیل کنید و بگویید ما تشخیص می‌دهیم چه نتیجه‌ای رقم بخورد.


اسم یک بازیکن جوان یا امید را هم در لیست شاهین رد نکردند
پاشازاده درباره اینکه سرمربیان پیشین شاهین بعضا بازیکنانی را از ترکیب این تیم کنار می‌گذاشتند و اینکه آیا او نیز چنین‌کاری را خواهد کرد یا خیر، گفت: این کار بسیار غیرحرفه‌ای است. مربی می‌تواند به بازیکن بازی ندهد و بازیکن را وقتی از تیم کنار می‌گذارند که حاشیه ایجاد کند. مگر چند بازیکن داریم که برخی از آن‌ها را کنار بگذاریم؟ متأسفانه کادر‌های قبلی، اسم یک بازیکن جوان یا امید را در لیست شاهین رد نکردند و این خیلی به ما لطمه زده است. این جوانان باید در سال‌های آینده به باشگاه کمک کنند و اگر اسم آن‌ها را رد می‌کردند، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد؛ اما این کار را نکردند.


بَرده کسی نیستم، مدیران سپیدرود را در دادگاه می‌بینم
پاشازاده درباره اظهارات مدیران باشگاه سیپدرود علیه خودش و شکایت این باشگاه از باشگاه شاهین و سرمربی این تیم، گفت: باشگاه ابتدا باید به تعهدات خود عمل کند و اگر چنین کاری انجام ندهد، بازیکن یا مربی می‌تواند به قراردادش عمل نکند. خود آن‌ها می‌دانند اوضاع چگونه است. من در رختکن سپیدرود با همه خداحافظی و استعفا کردم. من بَرده شما نیستم که به تعهداتتان پایبند نباشید و فقط من به تعهداتم عمل کنم. بالاخره همدیگر را در دادگاه یا هر جای دیگر می‌بینیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->