نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

میانجیگری سرپرست برای حل مشکل نیمکت‌نشینی کاپیتان پرسپولیس

  • کد خبر: ۳۳۵۱۲
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
میانجیگری سرپرست برای حل مشکل نیمکت‌نشینی کاپیتان پرسپولیس
سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با مهدی رسول‌پناه از نیمکت نشینی در پرسپولیس گلایه کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز (سه شنبه) میزبان کاپیتان این تیم سیدجلال حسینی بود. او که در بازی‌های اخیر سرخپوشان نیمکت نشین بوده، اما در فرصت اندک تلاش زیادی برای حفظ نتیجه و نمایش توانایی هایش داشته، در حالی به دیدار مدیران باشگاه رفت که نماینده بازیکنان به حساب می‌آید و پیش‌تر هم با رسول پناه جلسه برگزار کرده بود.

به نظر می‌رسید برخلاف ادعای کارگزار پرسپولیس، پاداش بازیکنان به حساب آن‌ها واریز نشده و سیدجلال هم به همین خاطر در ساختمان باشگاه حضور یافت تا موضوع پاداش‌ها را پیگیری کند.

اما ماجرا فقط پاداش ۱۱ بازی نبود و سید جلال حسینی یک درخواست دیگر هم ازسرپرست پرسپولیس داشت. کاپیتان از رسول پناه خواست به هرشکلی شده مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم صدرنشین پرداخت شود تا بازیکنان با دغدغه کمتری ادامه مسابقات را پیگیری کنند.

همچنین شنیدیم سید جلال حسینی درخصوص نیمکت نشینی مطلق خودش درپرسپولیس صحبت‌هایی با سرپرست باشگاه داشت که رسول پناه کاپیتان را دعوت به آرامش کرد.

مهدی رسول پناه به سید جلال حسینی یادآوری کرد که هرگونه واکنش منفی یا رفتاری غیرحرفه‌ای ازسوی او می‌تواند باعث برهم خوردن نظم و آرامش تیم و جوان تر‌های پرسپولیس شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->