جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

سه فیلم اکران آنلاین، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروختند

  • کد خبر: ۳۳۵۴۹
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
سه فیلم اکران آنلاین، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروختند
سه فیلم سینمایی با مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش به پایان اکران آنلاین رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت بیش از سی روز از اکران آنلاین سه فیلم کشتارگاه، تیغ و ترمه و بهت که در ادامه مسیر سینمای آنلاین در فیلیمو و نماوا اکران شده بودند، مدت زمان اکران آنلاین هر سه فیلم به پایان رسید و بزودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند و بر روی پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو قرار می‌گیرند.

 

این سه فیلم که به ترتیب بعد از فیلم‌های خروج، طلا، زیرنظر و مهمانخانه‌ماه‌نو به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن سی روز از نمایش و فروش کمی بیشتر از ۹۰ هزار بلیط در مجموع سه فیلم و دو پلتفرم، به زودی به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد.

 

به این ترتیب از مجموع ۹۰ هزار و ۴۲ بلیط فروخته شده ۳۷ هزار و ۴۹۸ بلیط به فیلم کشتارگاه، ۲۹ هزار و ۸۸۹ بلیط به فیلم تیغ و ترمه و ۲۲ هزار و ۶۵۵ بلیط به فیلم بهت اختصاص دارد. همچنین این سه فیلم روی هم رفته بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینما‌ها و حمایت صنوف سینمایی از طرح سینمای آنلاین، به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر خواهد شد.

 

در هفته‌های پیش رو نیز سایر فیلم‌های مهم سینمایی به قطار اکران آنلاین خواهند پیوست تا دوستداران صنعت سینما بتوانند در عین حفظ سلامتی‌شان از ظرفیت فعلی سینما بهره‌مند شوند. با توجه به معیار‌های تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای هر بلیط، در مجموع برآورد می‌شود که بیش از ۲۲۵ هزار تماشاگر این سه اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->