نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کوزین: بازی به بازی بهتر می‌شویم

  • کد خبر: ۳۳۷۲۵
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کوزین: بازی به بازی بهتر می‌شویم
سرمربی جدید شهرخودرو امیدوار است نتایج خوب هفته‌های اخیر در بازی با سایپا نیز رقم بخورد‌.

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، کوزین در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: بازی سختی خواهدبود، زیرا در بازی‌های قبلی مقابل سپاهان و استقلال، با ارائه یک بازی خوب به تساوی دست یافتند.

وی افزود: سایپا تیم خوب و خطرناکی است، خیلی فشرده بازی می‌کند و کار تیمی را به خوبی اجرا می‌کند.اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید سریع و هوشمندانه در برابر حریف بازی کنیم.

کوزین خاطرنشان کرد: برای مصاف با سایپا، خلعتبری و سعید صادقی را دراختیار نداریم، اما مطمئنا بازیکنان جایگزین از انگیزه بالایی برخوردارند و جای غایبین را پر خواهندکرد.


سرمربی جدید شهرخودرو در خصوص تغییرات صورت گرفته در این تیم و تاثیر آن بر روند خوب شهرخودرو گفت: گرچه ۲ بازی قبل مقابل ذوب‌اهن و گل‌گهر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما به هیچ‌وجه بازی‌های ساده ای نبودند. در مصاف با ذوب‌آهن خوش‌شانس بودیم که پنالتی حریف تبدیل به گل نشد.

وی افزود: برای بازی‌های بعد، بهتر و بهتر می‌شویم و امیدوارم باز هم برنده شویم.

کوزین در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم خیلی خوب و بازیکنان خوبی داریم. بعد از ۲۰ بازی، وقتی این نتایج کسب شده، نشان می‌دهد که از سطح خوبی برخورداریم. ۶ ۷ تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند و امیدوارم که در این جنگ، یکی از چهار تیم صعودکننده باشیم.

وی در رابطه با تغییر در دستیارانش گفت: فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با سایپاست، در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات زیادی رخ داده و شوک به قدر کافی به بازیکنان داده‌شده، اگر قرار به تغییری هم باشد به بعد از بازی با سایپا موکول می‌کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->