نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حمیداوی: اختلافات خانوادگی در همه جا رخ می‌دهد

  • کد خبر: ۳۳۷۲۶
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
حمیداوی: اختلافات خانوادگی در همه جا رخ می‌دهد
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: اختلافات خانوادگی در همه جا رخ می دهد و باید با آرامش تصمیم گرفت.

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای سرآسیایی از شهرخودرو اظهار کرد: نمی دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد که ایشان تصمیم به این کار گرفت. از نظر من شاید بهتر می بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری تصمیم به این کارمی گرفت و در اين شرايط به تمركز همگان براي ديدار فردا كمك ميكرد.

 

وی ادامه داد: به هر شکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومي میدان بدهیم و برای همین هم ما ایشان را بعد از رفتن گل محمدی به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. سرآسیایی یکی از سرمايه هاي اين باشگاه و اين شهر است و سال ها در همین مشهد و برای این شهرخودرو زحمت کشیده است و نباید به راحتی اجازه دهیم او در این باشگاه نباشد.

 

حمیداوی افزود: هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه ای تشکیل ندادیم و فقط به دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا کوزین را به عنوان سرمربي تیم معرفی کردیم و باید به سرآسیایی هم زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند. ما برنامه ای برای از دست دادن سرمایه های باشگاه نداریم و در جلسه هیات مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار خواهد شد، درباره تصمیم سرآسیایی نظر خواهیم داد و او هم تا آن زمان در ارامش و سر صبر بیشتر فکر ميكند .

 

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: فعلا تمام تمرکز مان برروی بازی با سایپا است و هواداران پرشورمان یک نتيجه ي خوب دیگر می خواهند. هر چند باید قبول کنیم با این اتفاق شوک به ما وارد شد ولی من خودم از دیروز به مشهد آمدم و با بازیکنان صحبت کردم تا در آرامش کامل فقط به بازی فکر کنند.ديدار فردا بسيار سخت و سايپا تيم منسجمي است و آنها دو تساوي با تيمهاي بالاي جدول داشته اند.

وی تصریح کرد: به لطف حضرت حق فوتبال خراسان دو فصلي در اوج به سر می برد و‌توقع هواداران نیز از تیم ما به شدت بالا است و این هم لطف امام رضا(ع) است. انشالله با کمک هواداران و سایر عوامل باشگاه از این مسایل عبور می کنیم و به اميد برد مقابل سايپا و شادي دل هواداران با شعار یا امام رضا(ع) وارد زمین می شویم.

 

حمیداوی اظهار کرد: به هر حال مسایل خانوادگی مربوط به درون خانواده است و ممکن است اختلافات خانوادگی در همه جا رخ دهد ولی ما نباید اجازه دهیم این مسایل به بیرون کشیده شود و باید در آرامش تصمیم بگیریم و درون خودمان مشکلات را حل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->