نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ادامه مشکل گل‌محمدی با چمن!

  • کد خبر: ۳۳۷۴
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
ادامه مشکل گل‌محمدی با چمن!
سرمربی شهرخودرو در بازی دیروز تیمش با گل‌گهر سیرجان حاضر نشد؛ او همچنان از وضعیت زمین منزل‌آباد ناراضی است

سینا شکور - تیم شهر خودرو خراسان که از ابتدای تیرماه تمریناتش را در مشهد آغاز کرده است، دیروز جمعه در یک بازی تدارکاتی دیگر به‌مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت که درنهایت نیز موفق شد این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد؛ اما نکته ویژه این مسابقه حضور‌نداشتن گل‌محمدی روی نیمکت تیمش بود. سرمربی تیم شهر خودرو که ظهر دیروز در جلسه فنی قبل از بازی تیمش حاضر شده بود، پس از این جلسه به دستیارانش اعلام کرد که در این مسابقه حضور پیدا نمی‌کند؛ چراکه از وضعیت چمن منزل‌آباد رضایت ندارد. گل‌محمدی که در ماه‌های اخیر بارها دراین‌رابطه صحبت کرده و مدعی است در مشهد چمن خوبی وجود ندارد، دیروز در حرکتی نمایشی حاضر نشد روی نیمکت تیمش بنشیند تا شاید این مشکل حل شود! مشکلی که گل‌محمدی می‌گوید به‌خاطر آن مجبور شده است چندبار تیمش را به شهرهای اصفهان و تهران ببرد.

 

علت قهر یحیی
بازی شهرخودرو و گل‌گهر درحالی آغاز شد که یحیی روی نیمکت تیمش ننشست. گل‌محمدی فصل گذشته هم چند بار قهر کرده بود؛ اما قهر دیروز با قهرهای فصل قبل متفاوت بود. یحیی فصل قبل و درحالی‌که تیمش از نظر مالکیتی وضعیتی درست‌حسابی نداشت، چند روز به تهران رفت و درنهایت با ورود مدیریت شهری و کمک مالی به این تیم دوباره بازگشت. البته گل‌محمدی بعد از آن قضایا نیز بارها به مشکلات امکاناتی تیمش اشاره کرده بود- حتی در برهه‌ای که مالک این باشگاه نیز مشخص شده بود- اما این مسائل گویا تابه‌امروز چندان برای او و تیمش رفع نشده است. نبود زمین تمرین مناسب و اختصاص‌نیافتن ورزشگاه‌های امام‌رضا(ع) و ثامن‌الائمه‌(ع) که از ابتدای اردیبهشت‌ماه چمن تازه‌کاشته‌شده آن آماده بهره‌برداری است، به تیم شهرخودرو، دلایل مهم گلایه‌های سرمربی شهر خودرو تابه‌امروز بوده است.

 

ورزشگاه‌های مشهد؛ زمین تمرینی یا میدان مسابقه؟!
تیم شهر خودرو از ابتدای تیرماه تاکنون با تیم‌های سپاهان، مس کرمان و ذوب‌آهن در مشهد بازی کرده است؛ اما به غیر از بازی با ذوب‌آهن که فشارهای هیئت فوتبال استان و مدیران شهرخودرو زمینه برگزاری این بازی در ورزشگاه امام‌رضا(ع) را فراهم کرد، آن‌ها در بقیه بازی‌ها در زمین منزل‌آباد که بنا بر ادعای یحیی گل‌محمدی کیفیت چندان‌خوبی ندارد و البته ابعادش هم استاندارد نیست، به‌مصاف رقبا رفته‌اند! گل‌محمدی نیز به‌دلیل آنچه ناامیدی از همکاری مسئولان تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و اداره ورزش و جوانان عنوان کرده است، تیمش را در بازی‌های دیگر راهی تهران و اصفهان کرد تا حداقل در زمینی در ابعاد استاندارد به‌مصاف رقبا برود تا تیمش را آماده شروع لیگ برتر نوزدهم کند. آنچه در اینجا مهم به نظر می‌رسد، این است که ورزشگاه امام‌رضا(ع) به‌عنوان یک ورزشگاه شیک و مدرن چمنش وضعیت مطلوبی دارد، چراکه این ورزشگاه بر اساس اعلام اولیه سازمان لیگ، باید از اوایل مردادماه آماده برگزاری لیگ می‌بود و این یعنی اینکه چمن ورزشگاه مشکلی برای بازی نداشته است؛ اما اینکه چرا مسئولان تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی از ارائه زمین به شهرخودرویی‌ها سر باز زده‌اند، مسئله دیگری است. درخصوص ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) نیز باوجود آماده‌بودن چمن این استادیوم برای برگزاری بازی و تمرینات، اما نکته مهم درخصوص این ورزشگاه، عدم تحویل پروژه ازسوی پیمانکار به کارفرماست و همین موضوع باعث شده تا بهره‌برداری از چمن ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) به تعویق بیفتد. البته مسئله مورداختلاف آن است که زمین مسابقه با زمین تمرین فرق می‌کند و حتی در تهران هم برای برگزاری دیدار دوستانه ورزشگاه آزادی را جز در موارد خیلی خاص به استقلال و پرسپولیس نمی‌دهند! یا در اصفهان، سپاهان دیدارهای دوستانه‌اش را در نقش‌جهان برگزار نمی‌کند. بااین‌همه یحیی گل‌محمدی هم معتقد است باید از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری مشهد برای تیم آسیایی این شهر، استفاده شود.

 

وضعیت منزل‌آباد؛ چالش بزرگ
وضعیت زمین چمن منزل‌آباد، مسئله بزرگ این‌روزهای اردوی شهرخودروست؛ جایی که گل‌محمدی اصرار دارد وضعیت چمن منزل‌آباد مناسب نیست، اما آنچه در تصاویر مشخص است، منزل‌آباد از کیفیت زمین چمنی به‌مراتب‌مطلوب‌تر از اکباتان تهران که شهرخودرو چند بار به آنجا رفته است، برخوردار است. آنچه مشهود است، چمن یکدست منزل‌آباد در فصل پاییز و زمستان با چالش جدی رو‌به‌رو خواهد شد و شاید دغدغه فردای یحیی، عامل اعتراض امروزش باشد.

 

شهرخودرو برنده بدون سرمربی
تیم شهر خودرو خراسان، دیروز بدون حضور سرمربی‌اش بازی مقابل گل‌گهر سیرجان را با نتیجه 3بر0 پیروز شد. در این بازی اکبر صادقی در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی، رضا صدری و چوچو در نیمه دوم، موفق شدند برای شهرخودرو گل‌زنی کنند. خارج از حواشی دیروز بازی که حول سرمربی شهر‌خودرو می‌چرخید، باید اذعان کنیم که تیم یحیی نمایش دلپذیری را از خود نشان داد. آن‌ها مقابل تیم سریع و خشن گل‌گهر بازی هجومی‌تری در خط حمله و البته مطمئنی را در خط دفاعی انجام دادند. حضور سروش رفیعی در مرکز این تیم نیز سرعت انتقال توپ را در این تیم بسیار بالا برده بود که تنهانکته تاریکش، نبود امین قاسمی‌نژاد در ترکیب به‌دلیل مصدومیتش بود، به‌ویژه اینکه در خط دروازه رحمتی نیز خروج‌های خوبی داشت تا بتوان به تیم یحیی برای لیگ فعلا مطمئن نگاه کرد. در بازی دیروز باوجود حضور‌نداشتن گل‌محمدی، اما تماشاگران مشهدی مسیر دور کمپ منزل‌آباد تا مشهد را طی کردند و استقبال خوبی را نشان دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->