استقبال خوشابی‌ها از طرح همیاران طبیعت

  • کد خبر: ۳۴۰۰۹
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
استقبال خوشابی‌ها از طرح همیاران طبیعت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خوشاب از عضویت ۲۳۹ نفر در طرح همیار طبیعت در شهرستان خوشاب خبر داد.
طنین همتی/ شهرآرانیوز، هادی آزادروح گفت: این اداره برای اجرای طرح‌های حفاظتی و حمایتی منابع طبیعی به استفاده از ظرفیت جوامع محلی شهرستان در قالب طرح همیاران طبیعت مصمم است.

آزادروح باتوجه‌به اینکه هر فرد به‌صورت داوطلبانه می‌تواند آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی به‌عنوان همیار طبیعت اعلام کند، ادامه داد: در سال گذشته و ابتدای امسال با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوامع محلی و به‌ویژه دانش‌آموزان با طرح همیار طبیعت، جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برگزار شد که خوشبختانه تعداد ۲۳۹ نفر شامل ۱۹۱ همیار دانش‌آموز و ۴۸ نفر مروج افتخاری در سامانه همیاران طبیعت ثبت‌نام کردند و سامان‌دهی شدند.

وی افزود: همچنین بسیاری از مسئولان شهرستان مانند امام جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران نیز به عضویت طرح همیار طبیعت درآمده‌اند تا بتوانیم در فرهنگ‌سازی در بین مردم از ظرفیت‌های این عزیزان نیز استفاده کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوشاب گفت: به این ترتیب افراد علاقه‌مند به موضوعات مختلف منابع طبیعی در شهرستان شناسایی و در قالب طرح همیاران طبیعت سامان‌دهی شده‌اند و به‌صورت داوطلبانه در زمینه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان، ترویج سیاست‌ها برای تعامل با جوامع محلی و آشنایی قشر دانش‌آموز با مفاهیم حفظ و احترام به طبیعت همکاری می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->