بازگشت وضعیت عادی پروازها در تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سیاست‌های کلان اقتصادی دولت اصلاح می‌شود

  • کد خبر: ۳۴۵۶۵
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
سیاست‌های کلان اقتصادی دولت اصلاح می‌شود
کارنامه وزارت اقتصاد روی میز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته است و فرهاد دژپسند در نشست با این هیئت از اصلاح سیاست‌های کلان اقتصادی خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه با هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسوولیت کارگروه‌های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است، از اصلاح سیاست‌گذاری‌های کلان متناسب با الزامات اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 فرهاد دژپسند گزارشی از سیاست‌ها، رویکردها و برنامه‌های وزارت اقتصاد در راستای تحقق اهدافِ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

دژپسند در تشریح عملکرد این وزارت خانه با بیان اینکه مسوولیت کارگروه های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است، از اصلاح سیاست گذاری های کلان متناسب با الزامات اقتصاد مقاومتی خبر داد.
وی همچنین در خصوص وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: در بخش دیگر که اصالتا به این وزارت خانه مربوط می شود برنامه ای کلان مشتمل بر دوازده عنوان پروژه اساسی طراحی شده و در حال اجرا است.
 دژپسند، طراحی و استقرار خزانه داری الکترونیک، مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت، توسعه بازار سرمایه، طرح جامع مالیاتی و اصلاح نظام گمرکی را از جمله‌ی این برنامه ها عنوان کرد و گفت: ارزیابی مستمر و رصد دقیقی از اجرای این برنامه ها برمبنای برش سالیانه انجام می گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که ریاست جلسه را برعهده داشت ضمن تاکید بر انجام اصلاحات ساختاری وزارت اقتصاد متناسب با اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی افزود: نکته اصلی این است که نتایج اقدامات صورت گرفته با انتظاراتی که از اقتصاد مقاومتی داریم فاصله زیادی دارد که باید با تحلیل درست به دنبال علت یابی این‌ مساله باشیم.
محسن رضایی ماهیت ورود هیات عالی نظارت به بررسی عملکرد دستگاه ها را بهبود بخشی و کمک به تحقق بیشتر اهداف سیاست های کلی و رفع اشکالات موجود بیان کرد.
ادامه بررسی عملکرد وزارت اقتصاد به جلسه آتی هیات عالی نظارت موکول شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->