یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

تمدید مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارها‌ی آسیب دیده از کرونا تا ۵ مردادماه

  • کد خبر: ۳۴۶۶۰
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تمدید مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارها‌ی آسیب دیده از کرونا تا ۵ مردادماه
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: بر اساس مصوبه بیست‌ویکمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارهای دارای بیمه و بدون بیمه در سامانه کارا، تا ۵ مردادماه تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر افزود: براساس بررسی‌های صورت‌گرفته تعداد زیادی از کسب و کار‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات خسارت ناشی از کرونا ثبت نام نکرده‌اند.»
او از کسب و کار‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی برای ثبت نام در سامانه دعوت کرد و و گفت: «متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.»
او یادآور شد: خسارت ناشی از تعطیلی تاسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی برای ماه‌های اسفند ۹۸ و فرودین و اردیبهشت ۹۹ به میزان ده هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است که البته خسارت به برخی از این کسب و کار‌ها در خرداد و تیرماه نیز ادامه داشته است.
مکرمی‌فر افزود: تاکنون حدود ۳۲۰ طرح در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات خسارت ناشی از کرونا ثبت نام کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->