واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها
آخرین وضعیت طرقبه و شاندیز:

ورود بدون ماسک به روستاها و ییلاقات طرقبه و شاندیز ممنوع است

  • کد خبر: ۳۴۰۱۷
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
ورود بدون ماسک به روستاها و ییلاقات طرقبه و شاندیز ممنوع است
معاون استاندار و فرماندار بینالود گفت: اکنون ورود به مناطق مسکونی ییلاقی و روستاهای طرقبه و شاندیز بدون ماسک ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن حسینی درباره آخرین وضعیت شهرستان بینالود (طرقبه و شاندیز) گفت: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی، شهر‌هایی که در ۲۰ کیلومتری کلان‌شهر‌های با وضعیت قرمز کرونا هستند، قرمز به حساب می‌آیند و پروتکل‌های بهداشتی آن‌ها برابر خواهد بود؛ بنابراین شهر‌های طرقبه و شاندیز قرمز اعلام شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که وضعیت شهرستان را خاص و مورد توجه می‌کند، بستری و درمان بیماران کرونایی در بیمارستان دکتر شریعتی طرقبه است و به همین علت، مراقبت‌ها و کنترل‌ها روی این شهرستان زیاد می‌شود.

فرماندار بینالود افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ستاد استانی مبنی بر بستن تالارها، تمام تالار‌ها و مراسم‌های عزا و عروسی تا اطلاع ثانوی لغو است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهیم کرد. در هفته گذشته ۱۱ تخلف در تالار‌ها مشاهده و تذکر‌های لازم داده شد و ۲ تالار نیز برای اعمال قانون به دستگاه قضایی معرفی شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: به‌جز تالارها، آرایشگاه‌های بانوان و قهوه‌خانه‌های شهرستان نیز تعطیل شده‌اند تا شرایط پایدار شود.

معاون استاندار و فرماندار بینالود درباره فعالیت رستوران‌ها تصریح کرد: از زمان بازگشایی، این واحد‌های خدماتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند و البته استقبال مردم نیز چشمگیر نبوده است، به‌گونه‌ای که در هفته با ۱۰ درصد ظرفیت و روز‌های تعطیل با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

حسینی با اشاره به الزام استفاده از ماسک گفت: تمام گردشگران و بازدیدکنندگانی که در روز‌های پایانی هفته به این شهرستان مراجعه می‌کنند، ملزم به استفاده از ماسک هستند و در صورتی که بدون ماسک وارد روستا‌ها و مناطق ییلاقی دارای سکنه شوند، دهیاران از ورود ایشان ممانعت خواهند کرد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->