نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سهام کامل استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه می شود

  • کد خبر: ۳۴۶۹۰
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
سهام کامل استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه می شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌توانیم درصدی از سهام سرخ‌آبی‌ها را در اختیار بگیریم اما صد درصد این سهام در بورس عرضه و به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌پروین پیشکسوت فوتبال ایران  ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با وزیر ورزش دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه پرسپولیس انجام شد، «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی در خصوص مراحل خصوصی سازی و عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه داد و اظهار داشت: مراحل مربوط به عرضه سهام ۲ باشگاه با سرعت و دقت در حال انجام است و طبق زمانبندی هیات عالی واگذاری انجام خواهد شد.


 سلطانی‌فر همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش سرمایه‌های سرخ‌ابی‌ها گفت:  دو ورزشگاه شهید درفشی فر و شهدای گمنام به پرسپولیس و کمپ مرحوم ناصر حجازی و شهید مرغوبکار به استقلال واگذار شد تا افزایش سرمایه مطلوب این ۲ باشگاه انجام شود، این در حالی است که انجام امور مربوط به ثبت سند در حالت عادی بیش از ۲ سال زمان نیاز داشت ولی با تلاشی که انجام دادیم، این مسیر با سرعت طی شد و ثبت سند این ورزشگاه ها انجام گرفت.


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان می توانست درصدی از سهام دو باشگاه را همچنان در اختیار داشته باشد افزود: بنای ما واگذاری تمام و کمال این دو باشگاه بود و به این ترتیب صد در صد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس عرضه و به مردم واگذار م‌ شود.


عضو کابینه دولت دوازدهم در خصوص وضعیت معیشتی برخی پیشکسوتان گفت: آمادگی داریم مسائل درمانی پیشکسوتانی که مشکلات معیشتی دارند را از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پیگیری کنیم.


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شرایط تحریم بدون پرداخت یک ریال از منابع دولتی و عمومی استقلال و پرسپولیس را اداره کرده‌ایم گفت: پرداخت بدهی‌های انباشته و بجا مانده از قبل و نیز تامین منابع مالی مورد نیاز از بخش خصوصی و درآمدزایی های پایدار اقداماتی بودند که در این سال ها برای ۲ باشگاه انجام دادیم و در این بین هم تفاوتی بین دو باشگاه قائل نشدیم، هر کاری برای استقلال انجام دادیم، برای پرسپولیس هم انجام شد و بالعکس.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->