اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تدوین منشور حرفه‌ای مجریان انتخابات

  • کد خبر: ۳۴۷۱
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
تدوین منشور حرفه‌ای مجریان انتخابات
معاون سیاسی وزیر کشور در مشهد از باید‌ها و نباید‌های دست اندرکاران انتخابات گفت

«به هیچ عنوان نباید اجازه داد امنیت و آرامش کنونی کشور برهم زده‌شود؛ چرا که این آرامش و امنیت به بهای همدلی صبورانه مردم با دولت، نظام و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها به دست آمده است.» این را رئیس ستاد انتخابات کشور در جریان مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مشهد گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌رضوی، جمال عرف بر ضرورت رفع تمامی ابهام‌ها و پرسش‌های مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در جریان دوره‌های ده‌گانه آموزشی تأکید و اظهار کرد: رجوع مستمر و مداوم به سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، یک تکلیف ویژه برای مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است.
به گفته وی، در پایان این دوره‌های ده‌گانه آموزش مجریان انتخابات در مشهد، منشور حرفه‌ای مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات تدوین خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه با اشاره به ضرورت تمهید همه مقدمات و زمینه‌های لازم برای تأمین امنیت انتخابات، وظیفه وزارت کشور را تأمین امنیت داخلی کشور و وظیفه ستاد امنیت انتخابات را تأمین امنیت انتخابات دانست.
استاندار خراسان‌رضوی نیز در این مراسم کمترین تأثیر مدل مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی را هم‌گرایی همه ارکان حاکمیت در راستای بهبود شاخص‌های سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: احزاب مختلف با سلیقه‌های گوناگون در خراسان‌رضوی فعال هستند و همواره سعی کرده‌ایم در راستای بهتر اداره کردن استان با این گروه‌ها هم‌گرایی لازم را داشته باشیم.
علیرضا رزم‌حسینی به رویکرد مدیریت استان در حوزه سیاسی پرداخت و افزود: در حوزه سیاسی مشی ما همواره میانه‌روی و اعتدال بوده است؛ چرا که معتقدیم این روش برگرفته از روش امام علی(ع) است که همواره پیروان خود را به میانه‌روی توصیه می‌کردند.


حکومت مرکزی اختیار نداده است
به گزارش ایسنا، استاندار خراسان‌رضوی با انتقاد به تمرکزگرایی بیش از اندازه در تهران، گفت: حکومت مرکزی اختیار نداده است و امیدی هم ندارم که به استان‌ها اختیار دهند.
استاندار خراسان‌رضوی همچنین در نشست مشترک با اعضای حزب اعتدال و توسعه، این استان را مهد پرورش مفاخر و فرهیختگان برشمرد و گفت: با احیای مرکز خراسان‌شناسی تمام مفاخر این سرزمین را به کشور معرفی خواهیم کرد.
رزم‌حسینی از اجرای طرح «نجات» در برخی از محلات حاشیه شهر مشهد خبر داد و اظهار کرد: درباره اقتصاد زیارت برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شده که فرایندهای آن در حال پیگیری است.
وی افزود: سیاست ما در مقابل افرادی که معترض‌اند حقشان از سوی دستگاه‌های اجرایی ضایع شده است،‌ گفت‌وگو، اقناع و ارائه راه‌حل مشکل خواهد بود و در همین راستا رویه شورای تأمین استان در مواجهه با معترضان بحق، اقناع و حل مشکل بوده است.
استاندار خراسان‌رضوی افزود: در سال96 که مسئولیت استانداری کرمان را بر عهده داشتم، در جریان اعتراضات دی‌ماه اجازه ندادم به معترضان صدمه‌ای وارد شود؛ چرا که به گفت‌وگو و اقناع اعتقاد داشتم و البته نیروی انتظامی هم با خویشتن‌داری و تدبیر با معترضان برخورد کرد.
وی اضافه کرد: به عنوان خدمتگزار مردم در خراسان‌رضوی، علاقه‌مندم که با گروه‌های مختلف سیاسی و احزاب و تشکل‌ها جلسات مشترکی داشته باشم و از نظرات و انتقادات آن‌ها در مسیر بهبود شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بهره‌مند شویم.
همچنین معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار خراسان‌رضوی با آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->