نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال در آبادان + ویدئو گل

  • کد خبر: ۳۴۷۵۰
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
پیروزی یک نیمه‌ای استقلال در آبادان + ویدئو گل
استقلال موفق شد در نیمه نخست صنعت نفت را شکست دهد.

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نیمه نخست، استقلال با تک گل شیخ دیاباته موفق شد صنعت نفت را شکست دهد.


محمد دریس، گلر نفت آبادان روی گل دیاباته ۱۰۰ درصد مقصر بود. نکته جالب اینکه در دیدار رفت دو تیم که در دوران استراماچونی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، استقلال از اشتباهات سالاری نهایت استفاده را برد و ۵ گل وارد دروازه نفت آبادان کرد.


اشکان خورشیدی، داور این مسابقه در دقیقه ۳۰ کول‌بریکینگ اعلام کرد و بازیکنان دو تیم پس از دقیقه‌ای استراحت دوباره به بازی برگشتند.


فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال امروز هم از حضور روی نیمکت این تیم محروم است و از روی سکو‌ها بازی شاگردانش را دنبال می‌کند. مجید نامجومطلق در غیاب مجیدی، دستورات تاکتیکی سرمربی را به بازیکنان منتقل می‌کند.


پیروزی یک نیمه‌ای استقلال در آبادان + ویدئو گل

حسین حسینی در ابتدای این دیدار، هنگام گرفتن عکس تیمی، قاب عکس سهیل گوهری، روابط‌عمومی سابق استقلال را که صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت را به همراه داشت. 

 

تعداد بازدید : 3413
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->