حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۴۷۵۴
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر
امشب با برگزاری ۶ دیدار دیگر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر ادامه یافت.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری ۶ دیدار ادامه یافت. در حساس‌ترین مسابقه در تبریز، ساکت الهامی موفق شد مچ امیر قلعه‌نویی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز بخواباند. تراکتور با نتیجه ۲ بر ۱ توانست به پیروزی برسد و گام بلندی برای کسب سهمیه آسیایی بردارد.

حاج‌صفی با یک گل و یک پاس گل، ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود. علی قربانی، یک موقعیت ۱۰۰ درصد را وارد دروازه تراکتور نکرد تا تک گل سروش رفیعی، فایده‌ای نداشته باشد و سپاهان با شکست به اصفهان برگردد.
 

کرونا هم حریف گل‌گهر نشد

 
گل‌گهر با حضور مجتبی سرآسیایی در کنار مجید جلالی نشان داد متحول شده و در گام نخست، با اینکه ۱۲ بازیکنش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، موفق شد در جدال حساس پایین‌جدولی‌ها، با ۴ گل در برابر شاهین بوشهر برنده شود. یونس شاکری، احمدرضا زنده‌روح، منشا و محمودآبادی گلزنان گل‌گهر بودند و میلاد صارمی و مصطفی احمدی، ۲ گل شاهین بوشهر را به ثمر رساندند.
 

شهرخودرو-سهمیه آسیایی؛ دورتر از همیشه

 
شهرخودرو که این روز‌ها بیش از اینکه بازی کند، سرمربی عوض می‌کند، در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد. حالا با این شکست، دیگر می‌توان به جرات گفت سهراب بختیاری‌زاده و شهرخودرو، شانس بسیار کمی برای رسیدن به سهمیه اسیایی دارند. شهرخودرو در ادامه لیگ رقابت‌های سختی مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور دارد.
 

استقلال، برنده بی‌هدف


گرچه استقلال موفق شد در آبادان مقابل صنعت نفت به پیروزی برسد، اما همچنان با تیم ایده‌آل و پرقدرت استراماچونی فرسنگ‌ها فاصله دارد. شاید اگر امشب دریس، گلر صنعت نفت اشتباه نمی‌کرد و دیاباته با تیزهوشی کار را تمام نمی‌کرد، کار برای استقلالی‌ها سخت‌تر هم می‌شد.
 
البته نباید فراموش کنیم که استقلال امشب بازیکن هم کم داشت و برخی از بازیکنانش همچنان به خاطر مصدومیت و ابتلا به کرونا، آماده بازی نیستند.

در دیگر بازی‌ها دربی خودروسازان و جدال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.
 

جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->