اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت)
سرخط خبرها

برای داشتن تناسب اندام، سبک زندگی خود را تغییر دهید

  • کد خبر: ۳۴۸۰۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
برای داشتن تناسب اندام، سبک زندگی خود را تغییر دهید
طی دو دهه گذشته عمل جراحی‌های زیبایی افزایش یافته و به یک فرایند پزشکی تبدیل شده است. جدا از اینکه این عمل‌های زیبایی فواید و مضرات بسیاری دارد، متقاضیان باید توجه کنند که اصلاح سبک زندگی بسیار مهم‌تر از عمل جراحی است.

به گزارش شهرآرانیوز، امـروزه جراحـی هـای زیبایـی یکی از موارد پزشـکی شـده، است و تقاضـا بـرای آنهـا بـه طـور چشـمگیری در تمامـی کشـور‌ها و بـه خصـوص ایـران افزایـش یافته اسـت و بازار بسـیار پـر رونقـی را بـرای جراحـان در حوزه‌های زیبایی و لاغری فراهـم کـرده اسـت؛ به خصـوص اینکـه پرداخت بـرای آن بـه صـورت پرداخـت از جیـب مـی باشـد و بیمـه هـا هزینـه‌های آن را متقبـل نمـی شـوند.

اینگونـه عمـل هـا سبب شـده تـا سـهم قابـل توجهـی از هزینـه هـای بهداشـت و درمـان خانوارهـا بـه آن‌هااختصـاص داده شـود؛ در صورتـی کـه ممکـن اسـت جـزء اولویت نیاز‌های بهداشـتی نباشـد. با این حال بهتراست هنگام اقدام به این عمل‌ها به این نکته توجه کرد که تا چه میزانی تاثیر گذار هستند.

بای پس معده و روده، لاپاراسکوپی باندینگ شکمی، گاسترکتومی، پیکرتراشی، لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی و ... اسمش را عمل زیبایی گذاشته اند، ولی در واقع نوعی روش تهاجمی برای حذف چربی‌های اضافه در افرادی است که چاقی مفرط یا حتی بیش از حد مفرط دارند.

انجام جراحی‌های این چنینی برای این افراد درست مانند بخیه زدن به زخم ضروری است. این در حالی است که متأسفانه انجام این عمل‌ها برای موارد غیرضروری بسیار باب شده است و خواهان دارد غافل از اینکه فردی که دچار چاقی موضعی یا کلی شده است، روش زندگی اش اشکال دارد و باید آن را اصلاح کند.

حتی در مواردی که چاقی ناشی از بیماری است، فرد باید به دنبال درمان ریشه‌ای مشکل باشد، نه حذف تظاهرات آن. برای همین، اگر تغییری در سبک زندگی فرد ایجاد یا علت اصلی بیماری او درمان نشود، با همه سختی‌ها و آسیب‌هایی که از عمل جراحی دیده است، پس از مدت کوتاهی مشکل چاقی اش برمی گردد و حتی شرایطش بدتر از قبل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->