بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها
توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

توان شهرسازی شهرداری‌های خراسان رضوی تقویت می‌شود

  • کد خبر: ۳۵۲۰
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
توان شهرسازی شهرداری‌های خراسان رضوی تقویت می‌شود
مدیرهماهنگی امور شهرداری‌های سازمان همیاری خراسان رضوی تقویت توان شهرسازی شهرداری‌های نیشابور، داورزن، طرقبه، تایباد، تربت حیدریه، سمیع آباد، کاشمر و ... با تامین ماشین آلات و تجهیزات جدید این حوزه خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی طهرانی با بیان این خبر گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان همیاری در بخش بازرگانی تامین تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف به منظور توانمندسازی هرچه بیشتر این نهاد در ارائه خدمات به شهروندان، رشد و آبادانی هرچه بیشتر شهر‌های استان است.
وی افزود: از این رو ظرفتی‌های تخصصی متنوعی در بخش بازرگانی سازمان همیاری ایجاد شده است که در حوزه‌های مختلف به کمک شهرداری‌های استان می‌آید و علاوه‌بر بررسی‌ها و شناسایی کمبود‌ها و کاستی ها، مشاوره‌های لازم را نیز به مدیران شهری ارائه می‌دهد.
مدیرهماهنگی امور شهرداری‌های سازمان همیاری خراسان رضوی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده و اعلام نیاز از سوی مسئولان شهری نیشابور، این شهرداری به عنوان مرکز مدیریت یکی از شهر‌های بزرگ و پر جمعیت استان برای ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به شهروندان و ساختن شهری آباد و زیبا، به حوزه‌های مختلف به تجهیزات و ماشین آلات لازم نیازمند است.
وی تصریح کرد: لذا با استفاده از توان فنی و مشاوره‌ای واحد ماشین آلات سازمان همیاری در مدت کوتاهی بررسی‌های لازم برای خرید یک دستگاه آسفالت تراش برای استفاده در شهرداری نیشابور و یک دستگاه کشنده مناسب برای بهره مندی سازمان عمران این نهاد انجام شد و روز گذشته این ماشین آلات به این شهر منتقل و تحویل شهرداری‌های این شهر گردید.
طهرانی با اشاره اقدامات لازم برای تامین یک دستگاه کامیون ویژه آتش نشانی برای شهرداری تربت حیدریه و یک دستگاه کامیون حمل زباله برای شهرداری تایباد، بیان داشت: همچنین بنا به درخواست شهرداری‌های داورزن و طرقبه، بررسی‌های تخصصی و مقدمات خرید یک خودرو باربری و یک دستگاه بیل زنجیری نیز برای کمک به حوزه شهرسازی این شهر‌ها نیز توسط کارشناسان واحد هماهنگی امور شهرداری‌های استان سازمان همیاری در حال انجام است.
وی به خرید یک دستگاه تانکر حمل آب و آبیاری فضای سبز برای شهرداری گلبهار و یک دستگاه کامیون کمپرسی برای شهرداری سمیع آباد اشاره و اضافه کرد: مراحل خرید و حمل تجهیزات سنگ شکن و بتن غلطکی برای شهرداری کاشمر نیز توسط بخش ماشین آلات سازمان همیاری انجام شده و با اتمام مراحل نصب و راه اندازی، در ایام هفته دولت واحد تولیدی قطعات بتنی این شهرداری افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به دشواری‌های مالی شهرداری‌های استان برای تامین بسیاری از نیاز‌های اساسی خود در حوزه‌های مختلف، ما در سازمان همیاری شهرداری‌های استان تلاش می‌کنیم با انعطاف مالی، شرایط و تسهیلات ممکن، تجهیزات مورد نیاز شهری را بر اساس اعلام نیاز و درخواست شهرداری‌ها با در حد امکان بهترین کیفیت و کمترین قیمت تامین کنیم. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->