حسن نگهداری: تیم آینده سازان با زیر ساخت می‌آید

  • کد خبر: ۳۵۲۱۱
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
حسن نگهداری: تیم آینده سازان با زیر ساخت می‌آید
حسن نگهداری سرمربی تیم بسکتبال آینده سازان معتقد است که این تیم شرایط لازم برای حضور در لیگ برتر را دارد و با جوان ها در این رقابت ها خواهند درخشید.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، یکی از تیم‌هایی که برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کرده تیم آینده سازان تهران است، این تیم که فصل گذشته در رقابت‌های دسته یک حضور داشت حالا به دنبال حضور در لیگ برتر است.
حسن نگهداری سرمربی آینده سازان درباره شرایط این تیم می‌گوید: ما تیم جوان و خوبی داریم و سعی کردیم فضایی را فراهم کنیم تا بازیکن در آن رشد کند. از سالن بدنسازی تا پزشکی ورزشی گرفته آماده کرده ایم و مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداریم. کمتر باشگاهی در ایران زهمچون تیم ما زیر ساخت‌های لازم را دارد، اما ما تمام تلاش کرده ایم تا مجموعه ایده آلی بسازیم. ما مطمئنا با اسپانسر راهی لیگ برتر می‌شویم، اما قصد ریخت و پاش نداریم و بیشتر به دنبال این هستیم فضایی را برای پرورش بازیکنان جوان‌تر فراهم کنیم.

او درباره نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: از آنجایی که رئیس فدراسیون خودش پزشک است من فکر می‌کنم تمام جوانب کار را خواهند سنجید و با وجود ویروس کرونا به نظر می‌رسد برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز به صلاح همه باشد.

نگهداری درباره کنار کشیدن تیم‌هایی همچون پتروشیمی نیز گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد و فدراسیون با مدیران آن‌ها صحبت کند تا در رقابت‌ها حضور یابند مطمئنا کنار کشیدن چنین تیم‌هایی به بسکتبال ضربه می‌زند. به خصوص در سالی که به المپیک ختم می‌شود باید حواس مان بیشتر به بازیکنان ملی باشد. من نگران بازیکنان ملی پوش هستم باید شرایطی فراهم کنیم تا آن‌ها هم از لحاظ جسمی و هم روحی آماده رقابت‌های المپیک شوند و این کار فقط در بستر لیگ برتر برای آن‌ها فراهم خواهد شد.

سرمربی تیم آینده سازان که پیش‌تر با تیم افرا خلیج فارس در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت درباره گلایه برخی از بازیکنان این تیم در فضای مجازی مبنی بر تسویه نکردن باشگاه با بازیکنان نیز گفت: ابتدا این را بگویم که من سرمربی افرا بودم و بخش فنی تیم برعهده من بود، اما با همه این‌ها ما تمام تلاش مان را کردیم تا با همه بازیکنان تیم تسویه کنند. متاسفانه مشکلی برای مسئولان آن باشگاه رخ داد که از دست ما خارج بود، اما باز ما از بازیکنان غافل نبودیم و تنها وحید دلیرزهان تسویه نکرد آنهم به این دلیل بود که خودش نخواست این کار را انجام دهد. وحید خودش به من گفت «وکیلم گفته اقدامی نکنم تا ضرر و زیانم را هم از باشگاه بگیرم» الان هم دفنر تیم افرا مشخص است و هر کس هر طلبی دارد می‌تواند به آنجا برود و با مدیرانش صحبت کند، با شناختی که من از آن مجموعه دارم حتما تسویه خواهند کرد و آن‌ها نیازی به این پول ها ندارند. با همه این‌ها باز هم اگر بخواهند من حاضر هستم با آن‌ها به دفتر افرا بروم تا مشکل شان را حل کنیم منتهی این بازیکنان با من تماسی نداشته و در فضای مجازی این حرف‌ها را مطرح کرده اند.

نگهداری در پایان گفت: من در تمام این سال‌ها سخت تلاش کرده ام تا بخش خصوصی را وارد بسکتبال کنم و از این اتفاق هم بسیار خوشحال هستم. وقتی تیم‌هایی همچون مهرام را در بسکتبال می‌بینم، فکر می‌کنم دین خود را به بسکتبال ادا کرده ام. پول گرفتن از بخش خصوصی سخت است چرا که آن‌ها بیزینس من هستند و حساب جیب شان را دارند، اما با همه این‌ها حضورشان در لیگ برتر به بسکتبال بسیار کمک می‌کند و ما باید سعی کنیم حضور بخش خصوصی را پر رنگ‌تر کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->