دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها
در گردهمایی سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌رضوی مطرح شد

دانش‌آموزان، سفیران آموزش فرهنگ شهروندی

  • کد خبر: ۳۵۲۸
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
دانش‌آموزان، سفیران آموزش فرهنگ شهروندی

نگار هاشمیان| روز گذشته تالارشهر مشهد میزبان گردهمایی سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌رضوی بود و رئیس شورای شهر مشهد در آن از آمادگی مدیریت‌شهری برای انجام فعالیت‌های مشترک با آموزش‌وپرورش و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در آموزش فرهنگ شهروندی خبر داد.
محمدرضا حیدری با اشاره به مفهوم جامعه‌پذیری گفت: یکی از کارکردهای تشکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان ارتقای سطح جامعه‌پذیری سیاسی است. وی ادامه داد: این تشکل دانش‌آموزان را آماده می‌کند و به آن‌ها آگاهی و شناخت می‌دهد تا با کسب تجربه در یک کار جمعی برای ورود به صحنه جامعه در آینده و پذیرفتن نقش‌های مدیریتی در آن آمادگی لازم را کسب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه غدیر در میان اعیاد مذهبی گفت: عصر ما عصر بازگشت به غدیر و لبیک به پیام آن است که در ایران اسلامی بعد از قرن‌ها به پیام غدیر لبیک گفته شد. حجت‌الاسلام‌ محمدجواد حاج‌علی‌اکبری با اشاره به درخشش انجمن اسلامی دانش‌آموزان در ابتدای تأسیس و ایستادگی مجاهدانه آن‌ها در میدان جنگ گفت: اعضای این تشکل در قدم‌های بعدی نیز خوش درخشیده و خط انقلاب را در مدارس حفظ کردند.
به گفته وی دانش‌آموزان در انجمن اسلامی دعوت‌کننده به آرمان‌های انقلاب بودند و حالا این پایگاه در اختیار شماست تا بتوانید پرچم انقلاب را در آن برافراشته نگاه دارید.
همچنین در این مراسم قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی انجمن اسلامی دانش‌آموزی را یکی از تأثیرگذارترین تشکل‌ها دانست و افزود: تنها تشکیلاتی که در میان دانش‌آموزان زیر نظر نماینده ولی‌فقیه فعالیت می‌کند، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است که آینده روشنی برای اعضای آن ترسیم می‌شود.
در این مراسم از خانواده شهید محمد دماوندی قدردانی و مراسم تحلیف مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌رضوی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->