نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مرفاوی: گول ناکامی گذشته استقلال مقابل استقلالی‌ها را نمی‌خوریم

  • کد خبر: ۳۵۴۲۶
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مرفاوی: گول ناکامی گذشته استقلال مقابل استقلالی‌ها را نمی‌خوریم
استقلال در شرایطی دوباره مقابل استقلالی‌های سابق قرار می‌گیرد که مجیدی و تیمش همیشه در برابر یاران قدیمی متوقف شده‌اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال جمعه شب با تیمی بازی دارد که سرمربی اش محمود فکری است و مدیریت فنی این تیم را هم صمد مرفاوی به عهده دارد. این بدان معنا است که مجیدی دوباره مقابل طیفی از مربیان استقلالی قرار می‌گیرد. استقلال البته در این فصل هیچ گاه مقابل مربیانی با پیشینه استقلالی موفق به کسب پیروزی نشده است.
 
مرفاوی این آمار را چندان مهم نمی‌داند: «اینکه تصور کنیم استقلال در این فصل نتوانسته مقابل تیم‌هایی که مربیان استقلال داشته اند به پیروزی برسد و این ماجرا در بازی با نساجی هم تکرار شود، تصوری کاملا اشتباه و غلط است. ما گول این آمار را نمی‌خوریم. با تمام احترامی که برای تیم سابقم قائل هستم برای کسب پیروزی به تهران می‌آییم و هیچ توجهی به این آمار نداریم.»
 
مرفاوی در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت نساجی هم توضیحاتی داد: «ما یکسری جوان داریم که بالقوه با استعداد و توانمند هستند و خود را دربازی‌های اخیر نشان داده اند، اما برای اینکه از سد استقلال عبور کنیم نیاز به همت بیشتری داریم. استقلال یک تیم بزرگ است. با بازیکنانی که هر یک می‌توانند ستاره دیگر تیم‌ها باشند. البته استقلال همیشه این طوری بوده و این ماجرا مختص به امروز نیست. وقتی پای استقلال در میان باشد باید با احترام درباره اش صحبت کرد. استقلال تیم پر مهره‌ای است که باید بالا‌تر از این‌ها قرار می‌گرفت. با این حال می‌دانیم بازی سختی با این تیم داریم و عمیقا دل به هنر جوان‌های مان دوخته ایم.»

مرفاوی درباره تقابل با شاگردش فرهاد مجیدی نیز این صحبت‌ها را به زبان آورد: «همیشه در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. روزی هم خودم به عنوان مربی و سرمربی مقابل مربیان سابقم قرار گرفتم. در فوتبال این تقابل‌ها طبیعی و تکراری است. با احترامی که برای مجموعه استقلال قائلم، اما نساجی جمعه شب برای رسیدن به پیروزی گام به میدان خواهد گذاشت.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->