آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

برنامه هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

  • کد خبر: ۳۵۶۱۲
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
برنامه هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول
هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا شب آغاز خواهدشد.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتبال در شرایطی به ایستگاه بیست و ششم رسیده که پرسپولیس را می‌توان از همین حالا قهرمان لیگ نوزدهم دانست. این تیم که در نیم‌فصل نخست با کالدرون و در نیم‌فصل دوم با هدایت گل‌محمدی به میدان رفته، تا امروز از ۲۵ مصاف قبلی خود، ۵۹ امتیاز کسب کرده و با فاصله‌ای ۱۵ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول بر صدر تکیه زده‌است.

نبرد ۱۰۰ امتیازی در مشهد

تراکتور و شهرخودرو فردا شب از ساعت ۲۰:۱۵ در مشهد در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. تراکتور ۴۴ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد و شهرخودرو با ۴۲ امتیاز در رتبه چهارم جای گرفته‌است. مصطفی صداقت، مربی سابق تیم شهرخودرو این بار با لباس تراکتور وارد ورزشگاه امام رضا می‌شود. این مربی از روز نخست حضور پدیده در لیگ برتر در کادرفنی این تیم حضور داشت.
 
نکته جالب توجه اینکه مربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشدند اسامی بازیکنان غایب خود را اعلام نمایند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم مثل بازی رفت، این تراکتور است که با بازیکنان نامی و ملی‌پوش سه امتیاز را از آن خود می‌کند، یا شهرخودرویی‌ها از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با مربی جدید خود، سهراب بختیاری‌زاده به نخستین برد دست می‌یابند.

سپاهان به دنبال شکستن طلسم

شاگردان قلعه‌نویی این هفته‌ها بدجوری روی دور نبردن افتاده‌اند. از اشتباهات فردی عجیب و غریب محمد طیبی و علی قربانی در بازی با پارس و تراکتور که بگذریم، رفتار‌های کانون هواداران و روزنامه سپاهان نیز در روز‌های اخیر بسیار عجیب بوده‌است. روزنامه هوادار سپاهان با تیتر‌های خود متلک‌های تندی را نثار امیر قلعه‌نویی کرد و یکی از لیدر‌های این باشگاه هم استوری عجیبی علیه ژنرال سابق استقلال منتشر کرد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داد که زمزمه‌هایی جدایی قلعه‌نویی و پیوستن او به مس کرمان، بیش از همیشه شنیده می‌شود. حتی برخی مدعی شده‌اند که محرم نویدکیا را باید از هم‌اکنون سرمربی فصل بعد سپاهان بدانیم.

این دیدار از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهدشد. در آن سوی میدان نیز صنعت نفت بی‌تفاوت و بی‌انگیزه‌ای قرار دارد که با ۳۷ امتیاز نه شانس آسیایی دارد و نه خطر سقوط تهدیدش می‌کند.

فولاد در پساکرونا می‌برد؟

شاگردان جواد نکونام بعد از تعطیلی ۳، ۴ ماهه، لیگ را خیلی خوب شروع کردند، اما با ورود کرونا به اردوی تیم، همه چیز به هم ریخت. تاکنون ۲ بازی تیم فولاد لغو شده و آخرین دیدار این تیم مقابل پرسپولیس هم با پیروزی حریف به پایان رسیده‌است.
 
نکونام اگر به دنبال آسیایی شدن در لیگ نوزدهم است، قطعا نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با ذوب آهن دارد. فولاد با ۲ بازی کمتر نسبت به تراکتور ۴۴ امتیازی، با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.
 
در آن سو، ذوب با لوکا بعد از ۲ باخت، بالاخره برد، اما هفته گذشته در برابر ماشین‌سازی با اشتباهات عجیب داور مسابقه، بازی خانگی را به شاگردان هومن افاضلی واگذار کرد. ذوب در فاصله ۳ امتیازی تا سقوط قرار دارد و اگر می‌خواهد در لیگ بماند باید در هفته‌های آتی حداقل ۷ امتیاز کسب کند.

این دیدار از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادآرنا برگزار خواهدشد.

استقلالی‌ها به هم رسیدند

اما یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود، جایی که استقلالی‌های امروز و دیروز باید رودروی یکدیگر قرار بگیرند. محمود فکری، کاپیتان سابق استقلال حالا در قامت سرمربی نساجی پای به ورزشگاه ازادی می‌گذارد و در آن سو فرهاد مجیدی و استقلال به دنبال ادامه روند خوب خود در لیگ هستند.

نساجی در رده نهم جدول قرار داد و ۶ امتیاز تا سقوط فاصله دارد، اما در آن سو استقلال نیاز مبرمی به پیروزی دارد تا شانسش را برای کسب سهمیه افزایش دهد. استقلال فعلا در رده پنجم قرار دارد، اما بعید نیست فولاد با کسب نتیجه در دو دیدار عقب‌افتاده‌اش استقلال را هم پشت سر بگذارد.

محمد دانشگر با توجه به تنبیه انضباطی که مجیدی برایش در نظر گرفته، قطعا در دیدار با نساجی غایب خواهدبود. این دیدار از ساعت ۲۱ پنجشنبه در ورزشگاه ازادی برگزار خواهدشد.

پایان مسیر قهرمانی در مسجدسلیمان

پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمانی در لیگ را همین هفته قطعی کند باید در مسجدسلیمان برنده از زمین خارج شود. نفتی‌ها که با تارتار لیگ را خوب شروع کردند، انقدر درگیر مسائل و مشکلات مالی شدند که از بالانشینان عقب افتادند و در نهایت به میانه جدول رضایت دادند. حالا شاگردان تارتار با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

این رقابت تنها دیدار جمعه شب هفته بیست و ششم است که از ساعت ۲۰:۴۵ در مسجدسلیمان برگزار خواهدشد.

جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم

برنامه هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->