حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

جنگ نایب قهرمانی بالا می‌گیرد

  • کد خبر: ۳۵۶۴۱
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
جنگ نایب قهرمانی بالا می‌گیرد
امروز هفته بیست‌وششم لیگ با جدال خانوادگی استقلال و تلاش سپاهان برای ماندن در کورس کسب سهمیه آغاز می‌شود.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۷ مسابقه آغاز می‌شود. تک‌بازی باقی‌مانده این هفته هم مربوط به تیم پرسپولیس می‌شود که فردا باید در مسجدسلیمان به‌مصاف نفت این شهر برود. اگر فولاد و تراکتور در بازی‌های امروزشان امتیاز از دست بدهند، سرخ‌پوشان تهرانی بدون برگزاری هیچ مسابقه‌ای همین امشب می‌توانند جشن قهرمانی بگیرند، اما درصورتی‌که تراکتور و فولاد مقابل حریفانشان به پیروزی برسند، تیم یحیی گل‌محمدی برای قهرمانی باید حداقل امتیاز را از مسجدسلیمان کسب کند. این هفته جدال‌های حساس زیادی برگزار می‌شود که تیم‌های قعرجدولی پیکان و پارس جنوبی جم، یکی از دوئل‌های حیاتی را برای فرار از منطقه خطر انجام خواهند داد. در تبریز هم تیم ماشین‌سازی باید دربرابر گل‌گهری قرار بگیرد که با اضافه‌شدن مجتبی سرآسیایی مشهدی به کادر مجید جلالی، هفته گذشته یک پیروزی درخشان و پرگل به دست آورد. هردوتیم در پایین جدول قرار دارند و از نامزد‌های اصلی سقوط هستند.


جدال بازنده‌ها برای سهمیه

امیر قلعه‌نویی برای خروج از بحران خودساخته‌ای که گریبان تیمش را گرفته است، باید از بازی امروز با ۳ امتیاز، نقش جهان را ترک کند. سپاهان بعد از آنکه با یک تصمیم عجیب از بازی‌کردن مقابل پرسپولیس انصراف داد، عملا کورس قهرمانی را به رقیب واگذار کرد تا برای نایب‌قهرمانی در لیگ بجنگد. اما این پایان ماجرا نبود و تیم قلعه‌نویی بعد از تعطیلات کرونایی، سه‌هفته‌ای می‌شود که رنگ پیروزی را ندیده و عصر امروز باید دربرابر صنعت‌نفتی قرار بگیرد که آن‌ها هم وضعیت مشابهی دارند و در هفته‌های گذشته نتوانسته‌اند انتظارات هواداران آبادانی را برآورده کنند. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۴ بر ۲ به سود برزیلی‌های صنعت به پایان رسید، ولی در آن زمان سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان روی نیمکت نفت می‌نشست. قلعه‌نویی اگر خوش‌شانس باشد، شاید دوباره بتواند به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر برسد؛ به‌شرطی‌که تیم خودش پیروز شود و مسابقه تراکتور و شهرخودرو برنده نداشته باشد.


جدال استقلال و همزادش

یک بازی هیجان‌انگیز دیگر در این هفته رقابت‌های لیگ برتر بین استقلال و همزادش برگزار خواهد شد! آبی‌پوشان پایتخت که در این بازی آرش رضاوند را به‌خاطر محرومیت ندارند و سیاوش یزدانی و عارف غلامی را نیز به‌خاطر کرونا از دست داده‌اند، در تصمیمی عجیب دانشگر را هم به‌خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشتند تا مرکز خط دفاعی این تیم در بازی مقابل نساجی، به یک دغدغه برای مجیدی و دوستانش تبدیل شود. آن سوی میدان، اما محمود فکری، کاپیتان سابق آبی‌پوشان، این‌بار در قامت سرمربی نساجی باید در ورزشگاه آزادی حاضر شود. فکری که حنیف عمران‌زاده را به‌عنوان دستیار انتخاب کرده است، یک کادر کاملا استقلالی را دور خودش جمع کرده است تا خیلی‌ها این نساجی را آبی‌ترین تیم قرمزپوش لیگ بدانند! نساجی روی پله هشتم جدول لیگ است، اما در صورت شکست در این مسابقه بازهم در جدول لیگ پایین‌تر خواهد رفت. البته شاگردان فکری یک بازی معوقه مقابل فولاد خوزستان هم دارند. ازسوی‌دیگر استقلال در صورت خوش‌شانسی می‌تواند با یک برد به رده دوم جدول بازگردد. هواداران استقلال امیدوارند آبی‌پوشان با یک برد دوباره شانس آسیایی‌شدن و حتی نایب‌قهرمانی را به دست بیاورند.


جدال ویژه برای سعید آذری

این مسابقه برای سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد، یک بازی ویژه محسوب می‌شود. او باید مقابل تیمی قرار بگیرد که خودش سال‌ها در آن مدیریت کرده و زحمت کشیده است، اما این‌روز‌ها روابط حسنه‌ای با مدیران جدید باشگاه ذوب‌آهن ندارد. ازسوی‌دیگر فولاد بعد از باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس به‌دنبال برد در اهواز است تا شاید همچنان بخت نایب‌قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد. ذوب‌آهن هم بعد از شکست اعجاب‌انگیز مقابل ماشین‌سازی به لطف اشتباه داور، باید برای بقا تلاش کند. فولاد در بازی رفت هم مقابل ذوب‌آهن شکست خورده بود.


شمارش معکوس برای قهرمانی سرخ‌ها

آخرین بازی این هفته رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران نیز فرداشب میان ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس برگزار خواهد شد. سرخ‌پوشان با کسب تنها یک‌امتیاز از این بازی می‌توانند در شهر اولین‌ها، اولین پوکر قهرمانی لیگ برتر را جسن بگیرند. در این بازی پرسپولیس باید یک فکر اساسی برای سمت چپ خط دفاعی‌اش بکند، چراکه بعد از مصدومیت انصاری، نادری و ربیع‌خواه، این شجاع خلیل‌زاده بود که در این نقطه بازی می‌کرد، اما حالا این بازیکن هم به حکم کمیته انضباطی فدراسیون یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است تا یحیی برای این پست دست به یک تغییر اساسی در تیمش بزند.
پرسپولیس تابه‌حال در ۵ رویارویی قبلی‌اش با نفت مسجدسلیمان نتوانسته است به پیروزی برسد و برد در این مسابقه برای سرخ‌پوشان جنبه انتقامی دارد. نفت در لیگ نوزدهم نیز تنهاتیمی است که به پرسپولیس نباخته و دست‌بر‌قضا آخرین شکست این تیم را در هفته نهم به بار آورد. باید دید درنهایت نماینده شهر اولین‌ها دربرابر پرسپولیس تسلیم خواهد شد یا خیر.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->